Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Ciechanów: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r.
Numer ogłoszenia: 262811 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów od dnia 01.11.2011r. do 15.04.2012r. 2. Zamówienie dotyczy odśnieżania i zwalczenia śliskości na drogach, parkingach i chodnikach oraz placach targowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów. Łączna długość ulic objętych zimowym utrzymaniem wynosi ponad 115 km, powierzchnia chodników 38.666 m2, powierzchnia placów i parkingów 39.267 m2. 3. Wywóz nadmiaru śniegu z gminnych chodników, parkingów, ulic, placów i parków. Śnieg będzie wywożony na działki należące do Gminy na terenie miasta Ciechanowa. Prace swym zasięgiem obejmują teren miasta Ciechanowa i dotyczą odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi na drogach, parkingach i chodnikach oraz placach targowych będących w zarządzie Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać minimum trzy samochody ciężarowe wyposażone w pługi z gumowymi okładzinami lemieszy, w tym dwa wyposażone dodatkowo w posypywarkę, jeden ciągnik wyposażony w piaskarkę i pług z gumową okładziną lemiesza, równiarkę, jeden ciągnik o mocy powyżej 75 Km z pługiem odśnieżnym do likwidacji grud i garbów śnieżnych i lodowych w celu wyrównywania nawierzchni ulic, jedną ładowarkę oraz urządzenie do produkcji solanki, wykorzystywanej do posypywania ulic, placów, parkingów i chodników o nawierzchni utwardzonej a także samochód skrzyniowy (wywrotkę) o ładowności do 5 ton z przeznaczeniem do wywozu śniegu. Samochody wyposażone w pługi i piaskarki oraz ciągniki powinny być wyposażone w system GPS. Określono pięć standardów utrzymania dróg miejskich. Chodniki, parkingi i place targowe będą utrzymywane na poziomie standardu III określonego dla dróg. W okresie zimy przy zwalczaniu śliskości Wykonawca będzie używał soli nasyconej roztworem soli (solanką) na drogach o nawierzchni twardej oraz piasku na drogach gruntowych, chodnikach, parkingach i placach targowych. Wywóz nadmiaru śniegu z pasów dróg będzie odbywał się po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego we wskazane przez niego miejsca. Wymagania dotyczące ul. Warszawskiej - deptak i Placu Jana Pawła II. Deptak i Plac Jana Pawła II powinny być odśnieżone mechanicznie na całej szerokości jego części jezdnej. Do odśnieżania należy użyć pojazdu, z lemieszem zakończonym gumową okładziną gwarantującą, że nawierzchnia deptaka i placu nie zostanie uszkodzona. Do posypywania nawierzchni przy zwalczaniu śliskości można wykorzystać wyłącznie piach (żwir) oraz chlorek wapnia. Nie wolno wykorzystywać soli lub roztworu soli tzw. solanki. Nie można odkuwać lodu lub naboju śnieżnego za pomocą łomów lub innych podobnych narzędzi mogących uszkodzić nawierzchnię. Przy wywożeniu śniegu załadunek, może odbywać się mechanicznie wyłącznie w przypadku wyposażenia elementu załadowczego (np. łycha- ładowarki) w gumową osłonę chroniącą nawierzchnie przed uszkodzeniem lub ręcznie, przy pomocy łopat śnieżnych. Standardy zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujące w ramach zamówienia: Standard II Opis stanu utrzymania drogi dla standardu. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. jezdnia posypana na całej długości. Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk (opadów śniegu) lub od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (gołoledź): - śnieg luźny - 4h - błoto pośniegowe - 6h - śnieg zajeżdżony -występuje (cienka warstwa nie utrudniająca ruchu) -4h Utrudnienia dla samochodów osobowych: - gołoledź -3h - szron -3h - szadź -3h - lodowica -4h Standard III Opis stanu utrzymania drogi dla standardu Jezdnia odśnieżona na całej szerokości Jezdnia posypana na całej szerokości. Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk (opadów śniegu) lub od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (gołoledź): - śnieg luźny -6h - śnieg zajeżdżony - występuje - zaspy, języki śniegowe: lokalnie -występuje Utrudnienia dla samochodów osobowych: - gołoledź -5h - szron -5h - szadź -5h - lodowica -5h Standard IV Opis stanu utrzymania drogi dla danego standardu Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk (opadów śniegu) lub od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (gołoledź): - śnieg luźny -8h - śnieg zajeżdżony -występuje - języki śnieżne -występuje Utrudnienia dla samochodów osobowych - gołoledź -8h - lodowica -8h Standard V Opis stanu utrzymania drogi dla danego standardu Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk (opadów śniegu) lub od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (gołoledź): - śnieg luźny - 12h - śnieg zajeżdżony -występuje - języki śnieżne -występuje Utrudnienia dla samochodów osobowych - gołoledź -12h - lodowica -12h Każdy wyjazd na drogi utrzymywane w standardzie IV i V należy konsultować bezpośrednio z przedstawicielem zamawiającego. Przy wykonywaniu prac standardu III na chodnikach, parkingach, placach targowych przyjmuje się, że wykonano te prace na 70% ich powierzchni..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług o takim samym charakterze, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie-przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 300.000,00 zł. brutto i przedmiocie wymaganym przez Zamawiającego tj. zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem uczestnictwa jest: dysponowanie przez wykonawcę minimum trzema samochodami ciężarowymi wyposażonymi w pługi z gumowymi okładzinami lemieszy, w tym dwa wyposażone dodatkowo w posypywarkę, jednym ciągnikiem wyposażonym w piaskarkę i pług z gumową okładzina lemiesza, równiarką, jednym ciągnikiem o mocy powyżej 75 Km z pługiem odśnieżnym do likwidacji grud i garbów śnieżnych i lodowych w celu wyrównania nawierzchni ulic, jedną ładowarkę, samochodem skrzyniowym (wywrotką) o ładowności do 5 ton oraz urządzeniem do produkcji solanki, wykorzystywanej do posypywania ulic, placów, parkingów i chodników o nawierzchni utwardzonej. Samochody wyposażone w pługi i piaskarki oraz ciągniki powinny być wyposażone w system GPS.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 1 do siwz. b) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 8 do siwz. c) Wypełniony formularz cenowy - dokument wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 9 do siwz d) Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 10 do siwz. e)W przypadku zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jeżeli wykonawca w wykazie sprzętu wskazał narzędzia, którymi będzie dysponował. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6 do siwz f) W przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował-pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6a do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, ul. 17-go Stycznia 60B, 06-400 Ciechanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego Biurze Podawczym przy ul. Wodnej 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi 14.10.2011r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna przy ul. Wodnej 1, parter budynku). 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją terenu za Halą Pułtuską poprzez utwardzenie kostką betonową drogi wewnętrznej - zad. pn. ,,Rewitalizacja terenu za Halą Pułtuską - etap II"
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- Remonty w placówkach oświatowych 2025
- Zakup materacy przeciwodleżynowych.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.