Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Bydgoszcz: dostawa mebli oraz szaf metalowych dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 262867 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 33 130, faks 52 32 33 130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli oraz szaf metalowych dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa, symbol Zamawiającego ilość (szt._kpl Zadanie nr 1 - Dostawa mebli Mebel P1 biurko 23 Szt. Mebel P1.1 przystawka 23 Szt. Mebel P2 kontener 25 Szt. Mebel P3 szafa aktowa 22 Szt. Mebel P4 szafa odzież. 22 Szt. Mebel P5 szafa witryna 28 Szt. Mebel P6 stolik 22 Szt. Mebel P7 szafka gosp. 25 Szt. Mebel P10 biurko narożne 3 Szt. Mebel P5_U 3 Szt. Mebel P11 Stół 3 Szt. Mebel P14 Wieszak stojący 16 Szt. Mebel P15 biurko kształtowe 20 Szt. Mebel P15.1 Przystawka 7 Szt. Mebel P16 kontener 25 Szt. Mebel P17 komoda 7 Szt. Mebel P18 szafa biurowa 21 Szt. Mebel P19 komoda dwudrzwiowa 4 Szt. Mebel P20 szafa ubr.-aktowa. 4 Szt. Mebel P21 przystawka 1500 4 Szt. Mebel P22 szafa zabudowana 1 Szt. Mebel P23 komoda trzydrzwiowa 1 Szt. Mebel P24 szafa duża 2 Szt. Mebel P25 szafka gosp.-urzędnicza 1 Szt. Mebel P26 biurko proste 3 Szt. Mebel P27 komoda 2 Szt. Zestaw nr 8 wycena kompleksowa 1 Kpl. Mebel P28 szafa ubraniowa 1 Szt. Mebel P29 kanapa (wersalka) 1 Szt. Mebel P30 stolik okolicznościowy 1 Szt. Mebel P31 szafa biurowa 1 Szt. Mebel P32 szafa ubraniowa 1 Szt. Listwa odbojowa P33 40 Szt. Listwa odbojowa P34 2 Szt. Listwa odbojowa P35 1 Szt. Zadanie nr 2 - Dostawa krzeseł, foteli Mebel P8 krzesło obrotowe 46 Szt. Mebel P9 krzesło 72 Szt. Mebel P12 krzesło skóra 3 Szt. Mebel P13 krzesło (fotel) 14 Szt. Zadanie nr 3 - Dostawa szaf metalowych Szafa metalowa S1 2 Szt. Szafa metalowa S2 1 Szt. Szafa metalowa S3 1 Szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3, 39.15.00.00-8, 44.42.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie musi być datowane pomiędzy datą sporządzenia niniejszej specyfikacji, a datą w której upływa termin składania ofert oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do złożenia oferty,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b. wykaz wykonanej min. jednej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, - w zakresie zadania nr 1 - min. jedna dostawa mebli na kwotę nie mniejszą niż 100000,00zł brutto - w zakresie zadania nr 2 - min. jedna dostawa krzeseł, foteli na kwotę nie mniejszą niż 15000,00 zł brutto - w zakresie zadania nr 3 - min. jedna dostawa szaf metalowych na kwotę nie mniejszą niż 10000,00zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 ust 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 ust 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 ust 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w przypadku zmiany podatku VAT na produkty będące przedmiotem niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10; 85-317 Bydgoszcz, Wydział VII Budżetowo-Administracyjny, pokój nr 103..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 07:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10; 85-317 Bydgoszcz, Wydział VII Budżetowo-Administracyjny, pokój nr 103..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa, symbol Zamawiającego ilość (szt._kpl Zadanie nr 1 - Dostawa mebli Mebel P1 biurko 23 Szt. Mebel P1.1 przystawka 23 Szt. Mebel P2 kontener 25 Szt. Mebel P3 szafa aktowa 22 Szt. Mebel P4 szafa odzież. 22 Szt. Mebel P5 szafa witryna 28 Szt. Mebel P6 stolik 22 Szt. Mebel P7 szafka gosp. 25 Szt. Mebel P10 biurko narożne 3 Szt. Mebel P5_U 3 Szt. Mebel P11 Stół 3 Szt. Mebel P14 Wieszak stojący 16 Szt. Mebel P15 biurko kształtowe 20 Szt. Mebel P15.1 Przystawka 7 Szt. Mebel P16 kontener 25 Szt. Mebel P17 komoda 7 Szt. Mebel P18 szafa biurowa 21 Szt. Mebel P19 komoda dwudrzwiowa 4 Szt. Mebel P20 szafa ubr.-aktowa. 4 Szt. Mebel P21 przystawka 1500 4 Szt. Mebel P22 szafa zabudowana 1 Szt. Mebel P23 komoda trzydrzwiowa 1 Szt. Mebel P24 szafa duża 2 Szt. Mebel P25 szafka gosp.-urzędnicza 1 Szt. Mebel P26 biurko proste 3 Szt. Mebel P27 komoda 2 Szt. Zestaw nr 8 wycena kompleksowa 1 Kpl. Mebel P28 szafa ubraniowa 1 Szt. Mebel P29 kanapa (wersalka) 1 Szt. Mebel P30 stolik okolicznościowy 1 Szt. Mebel P31 szafa biurowa 1 Szt. Mebel P32 szafa ubraniowa 1 Szt. Listwa odbojowa P33 40 Szt. Listwa odbojowa P34 2 Szt. Listwa odbojowa P35 1 Szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3, 39.15.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł, foteli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa krzeseł, foteli Mebel P8 krzesło obrotowe 46 Szt. Mebel P9 krzesło 72 Szt. Mebel P12 krzesło skóra 3 Szt. Mebel P13 krzesło (fotel) 14 Szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szaf metalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa szaf metalowych Szafa metalowa S1 2 Szt. Szafa metalowa S2 1 Szt. Szafa metalowa S3 1 Szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Zakup wyposażenia do nowego segmentu dydaktycznego w Zespole Szkół w Starym Sączu zlokalizowanego przy ul. Daszyńskiego 15
- Prace remontowe w pomieszczeniach obsługi obywateli państw trzecich w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.