Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Zielona Góra: Dostawa masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości
Numer ogłoszenia: 262895 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, fax. 068 3253468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostarczenie 6 sztuk masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości. kompatybilnych z fotoradarem typu RAMEB AD9: -4 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu RAMEB AD9 w wersji zasilanej napięciem 230V z awaryjnym akumulatorem; - 2 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu RAMEB AD9 w wersji zasilanej akumulatorowo z baterią słoneczną Zadanie nr 2: Dostarczenie 11 sztuk masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości. kompatybilnych z fotoradarem typu FOTORAPID: - 3 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu FOTORAPID w wersji zasilanej napięciem 230V; - 8 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu FOTORAPID w wersji zasilanej akumulatorowo napięciem 12V ładowanej z zewnętrznego źródła..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zad nr 1: 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Zad nr 2: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: Warunki ogólne 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki opisane w pkt 2) i 3) Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Warunki szczegółowe - Potencjał ekonomiczno-finansowy a) w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawca musi złożyć podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości zapewniającej realizację przedmiotowego zamówienia, b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony wyżej spełniają łącznie. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony wyżej. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań finansowych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszego SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa wyżej. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego będzie wynikało to pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Zielonej Górze
ul. Chopina 11/13
65-031 Zielona Góra
w pokoju nr 613, VI piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze ul. Chopina 11/13 65-031 Zielona Góra w pokoju nr 613, VI piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.11.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 6 sztuk masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości. kompatybilnych z fotoradarem typu RAMEB AD9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostarczenie 4 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu RAMEB AD9 w wersji zasilanej napięciem 230V z awaryjnym akumulatorem. - Dostarczenie 2 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu RAMEB AD9 w wersji zasilanej akumulatorowo z baterią słoneczną.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 11 sztuk masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości. kompatybilnych z fotoradarem typu FOTORAPID..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostarczenie 3 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu FOTORAPID w wersji zasilanej napięciem 230V; - Dostarczenie 8 szt. masztów z klimatyzowaną obudową obsługujących urządzenia automatycznej kontroli prędkości kompatybilnych z fotoradarem typu FOTORAPID w wersji zasilanej akumulatorowo napięciem 12V ładowanej z zewnętrznego źródła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
- Przeprowadzenie kursów: pielęgnacja włosów, przedłużanie włosów różnymi metodami
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części (...)
- Przeprowadzenie kursu - kasa fiskalna ( powiat słubicki)
- Świadczenie usługi hotelarskiej wraz zapewnieniem noclegu, wyżywienia oraz sal konferencyjnych podczas szkolenia dla 50 osób.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.