Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Kielce: Modernizacja istniejącego ogrodzenia Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Dobra Chata przy ulicy Sandomierskiej 126 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 262909 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych "Dobra Chata" , ul. Sandomierska 126, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3428502, fax. 041 3428502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrachata.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu lokalnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejącego ogrodzenia Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Dobra Chata przy ulicy Sandomierskiej 126 w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji istniejącego ogrodzenia Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Dobra Chata przy ulicy Sandomierskiej 126 w Kielcach - w zakresie określonym w załączonym przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.06 - 45.34.20.06 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu / Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Prawo zam. pub./ O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ: b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcy przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz Oferta (Załącznik nr 1) 2) Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2) 3) Wykaz prac o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia wykonanych w latach 2005-2008 z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zamawiającego, złożony na druku, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie ( min. 1 zamówienie). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie warunek muszą spełniać wspólnie. 4) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezbędnych do jego wykonania, wraz ze stosownymi uprawnieniami (potwierdzonymi ich kserokopiami) oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządowej, Załącznik nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie warunek mogą spełniać łącznie (co najmniej jeden wykonawca). 5) Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej miejsca planowanych robót Załącznik nr 5 (pobyt powinien być potwierdzony przez Zamawiającego). 6) Parafowany projekt umowy 7) Kosztorysy ofertowe 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 9) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrachata.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Dobra Chata
25-324 Kielce
ul. Sandomierska 126.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Dobra Chata 25-324 Kielce ul. Sandomierska 126.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Usługa społeczna - świadczenie usług pocztowych na rzecz Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- "Zakup i dostawa koksu przemysłowo - opałowego do ZSZ Nr 1 w Kielcach, ul. Zgoda 31 w roku 2024 r. - II"
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.