eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźKapitalny remont i przebudowa budynku zabytkowego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 18 w Czeladzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-01

Czeladź: Kapitalny remont i przebudowa budynku zabytkowego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 18 w Czeladzi.
Numer ogłoszenia: 262926 - 2009; data zamieszczenia: 01.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Czeladzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2666006, faks 032 2666006 wew. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - 100% udziału gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kapitalny remont i przebudowa budynku zabytkowego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 18 w Czeladzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont i przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 18 w Czeladzi, celem przywrócenia budynkowi funkcji budynku mieszkalnego, wielorodzinnego (10 mieszkań), doprowadzenie budynku do stanu technicznego zgodnego z aktualnie obowiązującymi normatywami i warunkami technicznymi oraz przywrócenie budynkowi pierwotnego (historycznego) wyglądu zewnętrznego. 2)Podział na zadania na części: A.Rozbiórki oraz roboty konstrukcyjne budowlane B.Dach C.Stolarka okienna, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne D.Wewnętrzna instalacja gazowa i centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, E.Wewnętrzna instalacja wodociągowo-kanalizacyjna F.Wewnętrzna instalacja elektryczna z instalacją odgromową 3)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w odpowiednich załącznikach do niniejszej SIWZ : Załącznik nr 9A; 9B; 9C; 9D; 9E; 9F - Przedmiar robót, Załącznik Nr 10 - Architektura i opis techniczny; Załącznik Nr 11A- tj. Specyfikacja techniczna branży instalacji elektrycznej;Załącznik Załącznik Nr 11B- tj. Specyfikacja techniczna branży instalacji elektrycznej - instalacja odgromowa; Nr 12- Specyfikacja techniczna branży instalacji wodno-kanalizacyjnej; Załącznik Nr 13 -Specyfikacja techniczna branży instalacji co; Załącznik Nr 14A - Specyfikacja techniczna branży instalacji gazowej; Załącznik Nr 14B - Specyfikacja techniczna - kotłownia; Załącznik Nr 15 - Specyfikacja techniczna branży konstrukcyjnej; Załącznik Nr 16 - Opis stanu istniejącego; Załącznik Nr 17 - opis robót rozbiórkowych ; Załącznik Nr 18 - Specyfikacja techniczna - Dach; Załącznik Nr 19 - Specyfikacja techniczna - stolarka okienna i drzwiowa 4)Wykonawca udziela 45-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 5)Wykonawcą wyraża zgodę na rozszerzenie odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy. Termin rękojmi zakończy się 3 miesiace po zakończeniu terminu gwarancji. 6)Na Wykonawcy ciąży obowiązek posiadania w okresie prowadzenia robót aktualnego ubezpieczenia od zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej w następującym zakresie: a.zniszczenia, uszkodzenia własności osób trzecich b.odpowiedzialności cywilnej w odniesieniu do: pracowników upoważnionych do przebywania na placu budowyosób trzecicha.zaistniałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia: zniszczenia, uszkodzenia efektów robót objętych umową, materiałów, sprzętu oraz innego mienia b.Wykonawca przedstawi dokument ubezpieczenia w dniu podpisania umowy. 1)Wykonawca zobowiązuje się także do wykonania robót zgodnie sztuką konserwatorską z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 22.WNIESIENIE WADIUM a)Zamawiający żąda wniesienia wadium na każde zadanie w wysokości : A.Rozbiórki oraz roboty konstrukcyjne budowlane -23 000,00zł B.Dach - 2500,00zł C.Stolarka okienna, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne - 4 500,00zł D.Wewnętrzna instalacja gazowa i centralnego ogrzewania wraz z kotłownią - 6 000,00zł E.Wewnętrzna instalacja wodociągowo-kanalizacyjna -4 000,00zł F.Wewnętrzna instalacja elektryczna -4 000,00zł b)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. c)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz .U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). d)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego- tj. PKO BP SA O/1 Czeladź 45 1020 2498 0000 8102 0374 7839 e)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. f)Zwrot wadium następuje w oparciu o art. 46 Ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d.Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. oraz e.dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz doświadczenie, gwarantujące właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie: 1) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie:, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy przy realizacji obiektów kubaturowych, w tym minimum 2 lata doświadczenia przy kierowaniu robotami budowlanymi przy remoncie zabytków nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579). 2) do kierowania robotami w specjalności sanitarnej: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych - bez ograniczeń, bądź odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, Wymagane doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata w kierowaniu robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych jako kierownik budowy lub kierownik robót. 3) Osoba do kierowania robotami w specjalności elektrycznej: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem budowlanym. Wymagane doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami elektrycznymi jako kierownik budowy lub kierownik robót. a.wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wymagane: minimum dwie wykonane roboty budowlane, o wartości minimalnej 50% wartości zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna remont obiektu zabytkowego, o powierzchni całkowitej minimum 250m2, obejmujący roboty branży budowlano-konstrukcyjnej, instalacyjnej (wodno-kanalizacyjnej, gazowej, instalacji co i elektrycznej).h.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe wyłącznie na podstawie art. 26 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać poniżej wyszczególnione dokumenty: a.Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b.Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym odpowiednio załącznik nr 9A; 9B; 9C; 9D; 9E; 9F do SIWZ. c.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z dokumentem określającym warunki i zasady podejmowania decyzji w imieniu firmy (Np. statut, umowa spółki z zaznaczonym fragmentem potwierdzającym powyższe) - załącznik nr 2; d.Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 i 24 Ustawy - załącznik nr 3; e.Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4; f.Oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności za wykonaną robotę budowlaną zgodnie z  obowiązującymi przepisami w tym zakresie - załącznik nr 5; g.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. Wymagane: minimum dwie wykonane roboty budowlane na obiektach zabytkowych o powierzchni całkowitej minimum 250m2 o wartości minimalnej 50% wartości zamówienia wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 7;a.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie- dla każdej branży wymienionej w niniejszej siwz, w punkcie 5 e 1);2);3) b.parafowany przez wykonawcę projekt umowy (z wykorzystaniem załącznika) - załącznik nr 8 do niniejszej siwz; c.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d.pełnomocnictwo do składania oświadczeń (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym); e.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f.aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; g.aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. h.sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; i.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsczeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Czeladzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie zamawiającego w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2 (III piętro) -Czeladzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A.Rozbiórki oraz roboty konstrukcyjne budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stan istniejący: Powierzchnia użytkowa 365,8 m2 Powierzchnia zabudowy 267,8 m2 Kubatura 2893,0 m3.projektowane: Powierzchnia całkowita 609,2 m2 Powierzchnia zabudowy 250,7 m2 Kubatura 1979,0 m3. Projekt przewiduje następujący układ funkcji: 1. piwnica: komórki lokatorskie, kotłownia, pomieszczenia techniczne 2. parter: hol wejściowy, oraz 4 mieszkania 3. I piętro: 4 mieszkania 4. poddasze: 2 mieszkania 5. klatka schodowa wewnętrzna. Wyburzenia obejmują następujący zakres robót: Wyburzenie resztek konstrukcji drewnianej dachu Wyburzenie resztek istniejących klatek schodowych wewnętrznych wykonanych w konstrukcji stalowej Wyburzenie pozostałych ścian wewnętrznych działowych murowanych z cegły cementowej;Wyburzenie stropów w konstrukcji drewnianej (nad piętrem i nad parterem);Wyburzenie ścian nośnych wewnętrznych i kominów;Wyburzenie stropu ceramicznego odcinkowego nad piwnicą.Odkucie zamurowanych otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych;Likwidacja studzienek przy oknach piwnicznych;Wyburzenie schodków przed wejściami do budynku; Wyburzenie dobudówki od strony zachodniej w kolejności -dach, ściany piętra, strop, ściany parteru,podłoga na gruncie, schodki zewnętrzne, fundamenty. Wykonanie nowych elementów budynku obejmuje następujący zakres robót: Konstrukcja: Fundamenty i mury fundamentowe: Wykonanie fundamentów lub wieńców na ścianach fundamentowych istniejących pod nowoprojektowane.Likwidacja piwnic (pod połową budynku): Schody:Projektuje się dwubiegową klatkę schodową wewnętrzną, oraz schody wejściowe do budynku . Balustrady klatek schodowych .Schody zewnętrzne do wyburzenia.Ściany nośne:Wykonanie ścian nośnych wewnętrznych z cegły pełnej na zaprawie cem. -wap. Stropy:Wykonanie stropów nad piwnicą, parterem i nad piętrem wraz z wieńcami obwodowymi. Strop Akermana gr. 23cm .Roboty wykończeniowe Izolacje przeciwwilgociowe:Izolacje pionowe fundamentów i przyziemia Izolacje termiczne.Stropy.Podłogi i posadzki:występują trzy typy posadzek:laminowane panele podłogowe (imitacja drewna) gr. 7mm w mieszkaniach; w pokojach dziennych,sypialnych, itp.,płytki gresowe w mieszkaniach; w kuchniach i łazienkach,prefabrykowane płyty lastrico gr. 2cm na klatkach schodowych (w piwnicy lastrico wylewane).Tynki wewnętrzne:w mieszkaniach tynki kat III przygotowane pod malowanie + malowanie 2 x farbą akrylową. W łazienkach i wzdłuż ciągów kuchennych -płytki ceramiczne do wysokości odpowiednio 2 m i 1,5 m. na klatkach schodowych - resimarm do wysokości 1,5 m. przy szachtach instalacyjnych ścianki z płyt GK. skucie tynków wewnętrznych w pozostawionych częściach piwnic (100%), ewentulne wysuszenie murów i ponowne otynkowanie ścian .Tynki nakładane mechanicznie.REMONT ELEWACJI Ściana zewnętrzna budynku wykonana jest następująco:Ściana piwnic - gr. 75cm jest wykonana z naturalnego piaskowca. Lico cokołu budynku wysunięte jest na zewnątrz o około 10cm. Ściana parteru i piętra gr. 61cm murowana jest z cegły wapienno -piaskowej i z cegły ceramicznej gr. 51cm i licowana piaskowcem gr. 10cm. Opaski otworów okiennych i drzwiowych pilastry na narożach budynku oraz gzymsy między kondygnacyjne wykonane są z cegły klinkierowej gr. 12cm. Ściany szczytowe poddasza gr. 38cm wykonane są w części z cegły wapienno-piaskowej i licowane kamieniem, a w części murowane są jednowarstwowo tylko z kamienia.Zadaniem remontu elewacji jest przywrócenie jej do stanu pierwotnego, poprzez: 1. usunięcie późniejszych dobudówek, tynków, zamurowań otworów okiennych, stalowych elementów skotwień, haków do mocowania instalacji napowietrznych itp. 2. uzupełnienie elementów zniszczonych lub brakujących 3. renowacja i czyszczenie całości chemicznie 4. Szacunkowo należy przyjąć ok. 30% powierzchni z cegły do uzupełnień..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 45.26.27.00-8, 45.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B -DACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dach: Wykonanie więźby dachowej. Dach dwuspadowy o nachyleniu 24°. Więźba dachowa drewniana , pokrycie dachu papą termozgrzewalną. System odwodnienia: Projektuje się rynny O150 i rury spustowe O120 z blachy cynkowo -tytanowej. Izolacje termiczne:wełna mineralna.Zabezpieczenia antykorozyjne: Wszystkie elementy stalowe ocynkowane lub malowane proszkowo, oraz farbami ogniochronnymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C- stolarka okienna, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolarka okienna Projektuje się wymianę całej stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowe wraz z podokiennikami wewnętrznymi. Kształt okien i ich wymiary muszą w widoku z zewnątrz wiernie naśladować oryginalne okna skrzynkowe, znajdujące się niegdyś w budynku. Poza wskazaniami w dokumentacji (zestawienie stolarki okiennej i zdjęcia) wykonawca powinien wykonać pomiary dobrze zachowanego okna z któregoś z budynków sąsiednich, oraz skontaktować się z projektantem i właściwym inspektorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków celem dobrania szerokości profili okiennych itp. Podstawowe kwatery okienne: Okna drewniane jednoramowe szklone zestawami termoizolacyjnymi o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 W/m2K. Okna pomieszczeń użytkowych zaopatrzone w mikrowentylację i nawietrzaki higrosterowane AEROCO frezowane w ramie okiennej (lub podobne). Okna do pomieszczeń nieużytkowych bez mikrowentylacji i nawietrzaków higrosterowanych. Na ostatniej kondygnacji - okna połaciowe i wyłazy dachowe VELUX (lub podobne).Stolarka drzwiowa.Projektuje się wymianę całej stolarki drzwiowej. Drzwi wewnętrzne do mieszkań i pomieszczeń pełne w ościeSnicach drewnianych PORTA (lub podobne) wg zestawienia stolarki drzwiowej. Drzwi wejściowe drewniane pełne, w ościeSnicach drewnianych - wierne odtworzenie rysunku drzwi oryginalnych. Poza wskazaniami w dokumentacji (zestawienie stolarki drzwiowej i zdjęcia) wykonawca powinien wykonać pomiary dobrze zachowanych drzwi z któregoś z budynków sąsiednich, oraz skontaktować się z projektantem i właściwym inspektorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków celem ustalenia szczegółów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D -WEWNĘTRZNA INSTALACJA GAZOWA, CENTRALNE OGRZEWANIE, KOTŁOWNIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek po pożarze wymaga wykonania od podstaw instalacji wewnętrznych ze względu na ich całkowite zniszczenie. Wykonać należy:instalację co wraz z kotłownia oraz instalację gazową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: E-WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek po pożarze wymaga wykonania od podstaw instalacji wewnętrznych ze względu na ich całkowite zniszczenie. Wykonać należy instalację wodno - kanalizacyjną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: F-WEWNĘTRZNA INSTALACJA ELEKTRYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek po pożarze wymaga wykonania od podstaw instalacji wewnętrznych ze względu na ich całkowite zniszczenie. Wykonać należy:instalacje elektryczną oraz instalację odgromową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.