Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-08-01
Sławno: Instalacja kolektorów słonecznych przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Olszowcu
Numer ogłoszenia: 262944 - 2009; data zamieszczenia: 01.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Centrum Wspierania Inicjatyw , Olszowiec 56, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 0 503 063 356.
- Adres strony internetowej zamawiającego: scwi.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja kolektorów słonecznych przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Olszowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: roboty instalacyjno - budowlane 1. Zakup i montaż 20 kpl. kolektorów słonecznych 2. Montaż konstrukcji wsporczej - 20 kpl. 3. Montaż kolektorów słonecznych kpl. 20 4. Montaż instalacji przesyłowej z rur miedzianych w wykopie mb. 26 5. Montaż zasobników ciepła 1000l - szt. 2 6. Montaż zasobników ciepła szt. 1 7. Montaż wymienników ciepła szt. 1 8. Montaż orurowania zasobników, wymienników mb. 56 9. Montaż pompy cyrkulacyjnej szt. 1 10. Podłączenie instalacji ciepłej wody kpl. 1 11. Podłączanie instalacji CO - kpl 1 12. Montaż automatyki kpl. 1 13. Wykonanie zasilania elektrycznego ze skrzynką bezpieczników kpl. 1 14. Wykonanie instalacji elektrycznej kpl. 1 15. Uziemienie instalacji 16. Demontaż i montaż kostki brukowej 12m3 17. Wykonanie wykopów pod instalacje przesyłową 12m3 18. Zasypanie wykopów i wyrównanie terenu 12m3 19. Przekucia w ścianie z cegieł o grubości 42 cm - m2 - 0,8 20. Wykonanie ogrodzenia z siatki przemysłowej o wysokości 2,40 m x 32m 21. Wykonanie furtki o szer. 1m - 2m2 Założenie projektowe przewiduje wspomaganie procesu przygotowania ciepłej wody użytkowej za pośrednictwem systemu solarnego. Tak pozyskiwana energia będzie wykorzystywana do podgrzewania wody zgromadzonej w nowoprojektowanych podgrzewaczach pojemnościowych systemu solarnego. Projektuje się również montaż wymiennika ciepła który w przypadku braku rozbioru c.w.u. przeładuje nadmiar ciepła wytworzonego przez instalację solarną do instalacji c.o..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). t.j. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Oceny warunków nie stopniuje się..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane w ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy- ( wg załączonego wzoru Nr 1 do siwz ), b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) ( wg załączonego wzoru Nr 2 do siwz ), c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr223, poz. 1655 ) ( wg załączonego wzoru Nr 3 do siwz ), d) dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) tylko w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent, pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem ( jeżeli dotyczy ), e) kserokopia uprawnień budowlanych dla Kierownika budowy, f) kserokopia zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert dla Kierownika budowy, g) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót, które będą służyć celom poglądowym.h) dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art, 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publlicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt. I.b i I.c oraz pkt. II.1) niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy ( upoważnienie powinno być zawarte w ofercie ). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Centrum Wspierania Inicjatyw Olszowiec 56 26-332 Sławno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Centrum Wspierania Inicjatyw Olszowiec 56 26-332 Sławno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz z Budżetu Państwa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.