Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Katowice: Przebudowa dróg i remont kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Misjonarzy Oblatów 4,6,8 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 262959 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, fax. 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunalny zakład.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i remont kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Misjonarzy Oblatów 4,6,8 w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg i remont kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Misjonarzy Oblatów 4,6,8 w Katowicach Poniżej 206000 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art.45 Ustawy w wysokości 5 000,00 zł Słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art.45 Ustawy. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 41105012141000000700054190 Za datę złożenia wadium w gotówce uznaje się datę uznania wpływu kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium w formie innej niż gotówka należy złożyć w osobnej kopercie dołączonej do oferty. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art.46 Ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 5 Ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który udokumentuje przez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełnia warunki zawarte w art. 22 Ustawy: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, oraz złoży odpowiednie dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ppkt. 4 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie w/w zatrudniał nie mniej niż 15 osób bez uwzględnienia personelu kierowniczego. Wykonawca wykaże osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Wykaz powinien obejmować tylko wyższy, średni oraz niższy personel techniczny i kierowniczy. Wśród osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy wskazać co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia: - budowlane w branży drogowej (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy), - budowlane w branży sieci kanalizacyjnej. Do oferty należy dołączyć uprawnienia budowlane wyżej wymienionych osób w branży konstrukcyjnej, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Izby Samorządu Zawodowego i z aktualnym potwierdzeniem opłacenia składek. 6. Wykonawca wykaże roboty budowlane wykonane w przeciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykaże dokument potwierdzający wykonanie remontu kanalizacji i dróg zbliżonego zakresem do niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% przedmiotu zamówienia. W załączniku nr 4 należy podać wartość brutto oraz datę i miejsce wykonania zadania. Należy również załączyć dokumenty potwierdzające dane w załączniku 4 oraz, że roboty te zostały wykonane należycie. Za ostatnie 5 lat dla robót Zamawiający rozumie okres 31.07.2003r. do 01.08.2008r. 7. Kosztorys ofertowy skrócony wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu oraz tabelą elementów scalonych wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach w likwidacji
Dział Organizacji Przetargów
ul. Mielęckiego 8
40-013 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 07:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części
- Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
- REMONT 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu na drogę dla rowerów z ul. Hallera w rejonie S86 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99 w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja sali gimnastycznej w XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99".
- "Przebudowa wraz z rozbudową ul. Kiepury na odcinku od ronda dr. Opatrnego do Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie"
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.