eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BychawaUdzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Bychawa: Udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 262974 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bychawa , ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 81 5660004 w. 42, faks 81 5660048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umbychawa.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bychawa oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - wypłata w dwóch transzach: I transza w wysokości 1 200 000,00 - wypłata w dniu 30.07.2013 r., II transza w wysokości 800 000,00 zł - wypłata w dniu 30.09.2013 r., przy czym: a) spłata kredytu nastąpi w 32 ratach w nw. kwotach i terminach : I rata w wysokości 44 400,00 zł - 31 marca 2014 r., II rata w wysokości 44 400,00 zł -30 czerwca 2014 r., III rata w wysokości 44 400,00 zł - 30 września 2014 r., IV rata w wysokości 44 400,00 zł -31 grudnia 2014r., V rata w wysokości 36 600,00 zł - 31 marca 2015 r., VI rata w wysokości 36 600,00 zł - 30 czerwca 2015 r., VII rata w wysokości 36 600,00 zł - 30 września 2015r., VIII rata w wysokości 36 600,00 zł -31 grudnia 2015 r., IX rata w wysokości 62 500,00 zł - 31 marca 2016 r., X rata w wysokości 62 500,00 zł - 30 czerwca 2016 r., XI rata w wysokości 62 500,00 zł - 30 września 2016 r., XII rata w wysokości 62 500,00 zł -31 grudnia 2016 r., XIII rata w wysokości 75 000,00 zł -31 marca 2017 r., XIV rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 czerwca 2017 r., XV rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 września 2017 r., XVI rata w wysokości 75 000,00 zł -31 grudnia 2017 r., XVII rata w wysokości 75 000,00 zł -31 marca 2018 r., XVIII rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 czerwca 2018 r., XIX rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 września 2018 r., XX rata w wysokości 75 000,00 zł -31 grudnia 2018 r., XXI rata w wysokości 75 000,00 zł -31 marca 2019 r., XXII rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 czerwca 2019 r., XXIII rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 września 2019 r., XXIV rata w wysokości 75 000,00 zł -31 grudnia 2019 r., XXV rata w wysokości 75 000,00 zł -31 marca 2020 r., XXVI rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 czerwca 2020 r., XXVII rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 września 2020 r., XXVIII rata w wysokości 75 000,00 zł -31 grudnia 2020 r., XXIX rata w wysokości 56 500,00 zł -31 marca 2021 r., XXX rata w wysokości 56 500,00 zł - 30 czerwca 2021 r., XXXI rata w wysokości 56 500,00 zł - 30 września 2021 r., XXXII rata w wysokości 56 500,00 zł -31 grudnia 2021 r., b) oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o oprocentowanie depozytów bankowych - WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego poprzedni kwartał, plus marża m, stała w okresie kredytowania, c) raty kapitałowe będą spłacane w kwotach i terminach opisanych w pkt. a), d) odsetki będą spłacane w terminach opisanych w pkt. a), za wyjątkiem odsetek za okres 2013 roku, które zostaną zapłacone w dniu 31 grudnia 2013 roku, e) odsetki naliczone od kwoty kredytu nie ulegają kapitalizacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1 23-100 Bychawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1 23-100 Bychawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.