eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Świadczenie usługi dostępu do sieci internet

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Polkowice: Świadczenie usługi dostępu do sieci internet
Numer ogłoszenia: 262975 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do sieci internet.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci Internet z gwarancją SLA wraz z wykonaniem łącza o przepustowości 20/20 Mbit/s według poniższych wymagań:I. Parametry techniczne.1) przyłącze do sieci dostawcy w technologii światłowodowej;2) 14 wolnych adresów IP;3) sieć operatora oparta o protokół BGP;4) gwarancja pełnej wykupionej przepustowości; 5) doprowadzenie światłowodu do serwerowi Urzędu oraz zakończenie urządzeniem klienckim z portem ethernet;6) nieodpłatny serwis i naprawy w zakresie funkcjonowania łącza; 7) gwarancja SLA*/ (*/ SLA - Service Level Agreement / Gwarancja Jakości Świadczonych Usług)8) ciągły monitoring łącza oraz całodobowy numer awaryjny;9) wykonanie i uruchomienie łącza do 16 grudnia 2011 r.; - Operator zapewni okres adaptacyjny od dnia uruchomienia (tj. najpóźniej od 16.12.2011 r.) do dnia 31.12.2011 r., w którym Abonent dokona przeniesienia usług tj. rejestracja domen na dostarczonej puli adresowej, uruchomienie serwerów WWW oraz Poczty elektronicznej oraz inne) 10) koszty utrzymania i instalacji łącza wliczone w abonament;11) umowa na 36 miesięcyTermin rozpoczęcia świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy rozpocznie się z dniem podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2012 r.Termin zakończenia świadczenia usługi nastąpi w dniu 31.12.2014 r.II. Parametry jakościowe.1. Gwarantowany Czas Dostępności UsługiUsługodawca gwarantuje następującą dostępność usługi w ciągu miesiąca :Gwarancja SLA - Wymagany poziom gwarancji SLA1. Czas reakcji -1 godzina2. Czas usunięcia awarii - 4 godziny3. Dostępność usługi w skali roku - 99,80%4. Kary umownea) z tytułu awarii (miesięczne) - 2,00%b) z tytułu niedostępności (rocznie) - 0,10%5. Pomoc techniczna - całodobowa2. Gwarancja Czasu Reakcji2.1. Dostawca usługi zobowiązuje się monitorować dostępność usługi przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, cały rok.2.2. W celu uzyskania pomocy w rozwiązaniu problemów dotyczących awarii łączy i obniżenia jakości usługi, Abonent kontaktuje się ze służbami technicznymi Dostawcy Usługi telefonicznie, przez faks lub e-mail.3. Definicje3.1. Sieć Operatora - Sieć Operatora oznacza sieć transmisji danych z protokołem IP zarządzaną i administrowaną przez dostawcę usługi.3.2. OPP - Ostatni punkt pomiarowy. Ostatni punkt pomiarowy - OPP oznacza ostatni router w sieci Operatora (z wyjątkiem łączy wymiany międzyoperatorskiej) znajdujący się na trasie pakietów pomiędzy ABONENTEM a adresem docelowym.3.3. ABONENT - Urząd Gminy Polkowice3.4. OPERATOR - Dostawca Usługi4. Straty pakietów:Straty pakietów są wyrażonym w procentach wynikiem pomiarów realizowanych następująco:- wysłanie co najmniej 1000 (słownie: jeden tysiąc) poleceń ping,- rozmiar pakietu 64-bajtowych (słownie: sześćdziesięcioczterobajtowych),- czas pomiaru - nie krótszy niż 10 minut,- ustawiony w poleceniu ping czas odpowiedzi na pakiet ICMP (timeout) był nie krótszy niż 1 sekundę.W celu uzyskania odpowiednich statystyk strat pakietów Operator będzie monitorować drogę od routera brzegowego Abonenta do OPP na podstawie danych przedstawionych przez Abonenta w raporcie błędu.Potwierdzone przez Operatora straty pakietów są miarą, która może być przypisana internetowej sieci szkieletowej Operatora, czyli od interfejsu portu Abonenta w sieci szkieletowej Operatora, do OPP.5. Obniżenie jakości usługi.Obniżenie jakości usługi określa się jako stratę pakietów na drodze pomiędzy routerem abonenta a OPP (ostatni punkt pomiarowy) w sieci Operatora większą niż 15% i mniejszą niż 30%, mierzoną zgodnie z metodologią pomiaru z punktu 4 i utrzymującą się przez kolejnych 60 minut od momentu złożenia raportu.6. Przerwa w dostawie usługi jako awariaAwarią jest - przerwa w Dostawie Usługi będąca awarią oznacza zdarzenie, kiedy ze względu na stratę pakietów przekraczającą 30% usługa jest niedostępna przez co najmniej 60 (słownie: sześćdziesiąt) kolejnych minut z powodu wadliwości internetowej sieci szkieletowej Operatora lub urządzeń transmisyjnych, które są bezpośrednio dostarczane przez Operatora, oraz które zapewniają łączność routera ABONENTA z routerem Operatora. 7. Raportowanie7.1. W przypadku obniżenia jakości usługi lub przerwy w dostawie usługi, Abonent składa raport u Operatora. Złożenie raportu odbywa się drogą elektroniczną poprzez e-mail podany w punkcie 1 lub, w przypadku gdy nie jest to możliwe, drogą faksową. Złożenie raportu zostanie poprzedzone informacyjnym kontaktem telefonicznym na numer podany przez Operatora.Raport będzie zawierać:- imię i nazwisko składającego raport,- dane kontaktowe,- nazwę firmy,- datę i godzinę wystąpienia Przerwy w Dostawie Usługi lub Obniżenia Jakości Usługi,- oznaczenia łącza,- opis zaistniałej sytuacji zawierający wyniki przeprowadzonych testów (dwóch kolejnych uruchomień programów traceroute lub ping z właściwymi Abonentowi adresacjami IP).Po otrzymaniu zgłoszenia (i potwierdzeniu awarii przez DOSTAWCĘ USŁUG) personel techniczny DOSTAWCY USŁUG podejmuje czynności serwisowe zmierzające do usunięcia awarii.Po przywróceniu funkcjonowania usługi DOSTAWCA USŁUG powiadamia o tym fakcie ABONENTA. Powiadomienie odbywa się drogą telefoniczna, elektroniczną lub faksową zgonie z adresem/numerem podanym przez ABONENTA.Jeżeli w ciągu 2 godzin od czasu potwierdzenia usunięcia awarii przez Operatora, ABONENT nie wniesie dodatkowych uwag, zgłoszenie uważa się za zamknięte.8. Czynności serwisowe8.1. W ramach świadczonych na podstawie umowy usług, Operator dokonywać będzie czynności serwisowych w celu utrzymania jakości usługi.8.2. Operator zobowiązuje się powiadomić telefonicznie lub drogą e-mail osobę wyznaczoną przez Abonenta na 24 godziny przed zaplanowaną czynnością serwisową. Przeprowadzane czynności serwisowe, które nie zostaną zgłoszone w tym trybie, traktowane będą jako przerwa w dostawie usługi.9. Kary umowne9.1. Świadczenia za przerwę w dostawie usługi zostaną przyznane za wszelkie przerwy (z wyjątkiem opisanych w punkcie 7 przekraczające 60 minut (awarie), zweryfikowane przez DOSTAWCĘ USŁUG. Świadczenie w postaci zapłaty kary umownej (Tabela 1 pkt. 4a) naliczane jest za każdą rozpoczętą godzinę awarii ponad gwarantowany czas usunięcia awarii (Tabela 1 pkt. 2), a rozliczenie następuje w cyklach miesięcznych, na podstawie odpowiedniego dokumentu finansowego wystawionego przez Operatora.9.2. Świadczenia z tytułu niedostępności sieciW przypadku niedostępności sieci kara umowna będzie naliczana za każdą rozpoczętą godzinę nie spełniającą wymogu gwarantowanej dostępności (sumaryczny czas awarii), w sposób określony dla wybranego przez ABONENTA rodzaju SLA (nazwa SLA Tabela 1). Świadczenie w postaci zapłaty kary umownej udzielane będzie po 12 miesięcznych okresach. Wielkość świadczenia podana jest w punkcie 4b Tabeli 1. Do wyliczenia świadczenia przyjmuje się 365 dni w roku, co stanowi 8 760 godzin. Niedostępność w skali roku wynosi 17 godzin.9.3 Świadczenia z tytułu awarii oraz z tytułu niedostępności sieci są rozliczane niezależnie od siebie.W przypadku zbiegu obydwu świadczeń w danym miesiącu, w pierwszej kolejności naliczana jest kara umowna z tytułu awarii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia umożliwiające mu wykonywanie działalności telekomunikacyjnej na zasadach i warunkach określonych w ustawie Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawią wykaz co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (o wartości co najmniej 20.000 zł netto każda) świadczenia dostępu do sieci Internet z wykonaniem łącza w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 20.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika;c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b - f muszą być złożone przez każdy podmiot;d) Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 20.000 zł;e) Dowód lub dowody uiszczenia należnych składek w zakresie aktualnej opłaconej polisy lub innego dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału;g) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki;h) Oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 Formularza ofertowego;i) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki i zasady wprowadzenia zmian do przedmiotu zamówienia:A. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.B. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.C. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie poprawy oczywistej omyłki oraz zmiany osób wskazanych w umowie, w sytuacji zaistnienia konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zobowiązań stron w okresie trwania umowy lub udzielonych gwarancji jakości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.