Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2629 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Staszów: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363709
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, krajowy numer identyfikacyjny
83040974900000, ul.
ul. Opatowska
31,
28200
Staszów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
158 642 014, faks
158 643 261, e-mail
bzp@staszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.staszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.41.16.2016.III
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na przedmiotowe zamówienie składa się: 1) bieżąca (min. 2 razy w tygodniu) konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszów, obejmująca zapewnienie drożności przedmiotowej kanalizacji w szczególności poprzez: a) czyszczenie głównych kolektorów ściekowych, b) czyszczenie studzienek wpustów ulicznych, c) sprawdzenie i udrożnienie przykanalików, d) sprawdzenie i czyszczenie studzienek rewizyjnych e) konserwację klap zwrotnych na kolektorach, f) udrażnianie wpustów w okresie zimowym, g) konserwację oraz utrzymanie w stałej gotowości przepompowni wód deszczowych przy ulicy Koszarowej w Staszowie, h) wykonywanie m. in. dwa razy w roku przeglądów eksploatacyjnych urządzeń oczyszczających, 2) czyszczenie (jeden raz, w pierwszym półroczu 2017 roku) oraz bieżąca konserwacja odkrytych kanałów kanalizacji deszczowej odprowadzających wody deszczowe z zamkniętego systemu kanalizacji deszczowej: a) działka nr 1002 w Staszowie, od ulicy Opatowskiej do ulicy Długiej, b) działka nr 6070 w Staszowie, ulica Towarowa do miejscowości Stefanówek. 3) wykonanie w pierwszym półroczu 2017 roku (na długości 38,47 km) inspekcji TV kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie miasta Staszowa: a) czyszczenie kolektorów i studzienek kanalizacji przed inspekcją TV, b) wykonanie opisu inwentaryzacyjnego studni kanalizacji deszczowej, c) wykonanie inspekcji TV kanalizacji deszczowej, d) wykonanie słownego opisu: 1. zdjęcia i opis studzienek dot. stanu technicznego, 2. materiału wykonania rur, 3. średnicy rur, 4. zdjęcia i opis miejsc newralgicznych, 5. wykresów spadków, 6. zdjęcia i opis pęknięć poprzecznych kolektora, 7. zdjęcia i opis (początek i koniec) pęknięć podłużnych kolektora, 8. zdjęcia i opis pęknięć, przesunięć pionowych i poziomych kręgów i rozszczelnień kolektora, e) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji wykonanego zadania w formie papierowej oraz na nośnikach elektronicznych. 4) wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) kanalizacji, wskazanych przez Zamawiającego i obejmujących: a) regulację wpustu ulicznego z uzupełnieniem nawierzchni do 4m2, b) wymianę włazu typu: - lekkiego, - ciężkiego, c) uzupełnienie pokrywy włazu typu: - lekkiego, - ciężkiego, d) wstawienie rusztu wpustu ulicznego, e) wymianę wpustu ulicznego, f) wymianę studzienki wpustu ulicznego: - bez wymiany wpustu z rusztem, - z wymianą wpustu z rusztem, g) regulację (wysokościową) włazu studzienki rewizyjnej: h) wymianę odcinka kanału burzowego (metodą wykopową) o długości 1m, następujących średnic: O 200 mm, O 300 mm, O 400 mm, O 500 mm, O 600 mm, O 800 mm, O 1000 mm, O 1200 mm, O 1400 mm, O 1600 mm: - z naprawą nawierzchni, - bez naprawy nawierzchni, i) wymianę odcinka kanału burzowego (metodą krakingu) o długości 1m, następujących średnic: O 200 mm, O 300 mm, O 400 mm, O 500 mm, O 600 mm, j) wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb z naprawą nawierzchni asfaltowej, k) wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb bez naprawy nawierzchni asfaltowej, l) wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości powyżej 5 mb z naprawą nawierzchni asfaltowej, ł) wymiana przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości powyżej 5 mb bez naprawy nawierzchni asfaltowej, m) wymianę kręgów betonowych o średnicy O 1200 mm w studni rewizyjnej, n) odcinkową wymianę deszczowej kanalizacji liniowej: - typ lekki, - typ ciężki, o) remonty klap zwrotnych na kanalizacji: - uzupełnienie obciążników przy klapach, - wymianę klapy zwrotnej, - O 300 mm - O 400 mm - O 500 mm - O 800 mm - O 1000 mm p) likwidację zapadnięć na ciągach kanalizacji deszczowej: - z naprawą nawierzchni asfaltowej, - bez nawierzchni asfaltowej, q) wymianę płyty nastudziennej: - O - 800 mm - O - 1000 mm - O - 1200 mm - O -1400 mm r) zabezpieczenie poprzez prawidłowe oznakowanie miejsc (droga, ulica, parking itp.) związanych z usuwaniem awarii w terminie do 1 h od przyjęcia zgłoszenia lub stwierdzenia przez Wykonawcę awarii, s) uporządkowanie terenu po wykonaniu przez Wykonawcę robót stanowiących przedmiot umowy oraz inne niezbędne roboty zapewniające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) odbywa się w ilościach wynikających z bieżących potrzeb i limitów finansowych określonych w § 7 ust. 6 projektu umowy, stanowiącego załącznik Nr 9 SIWZ. Kanalizacja deszczowa, której dotyczy przedmiot zamówienia stanowi sieć o długości 38,47 km, ilość studni 1187 szt. oraz wpusty uliczne w ilości 472 szt. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace remontowe na okres minimum 24 miesiące od daty ich odbioru. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem. INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ: Cena wybranej oferty za: - bieżącą konserwację kanalizacji deszczowej: 158 412,60 zł - wykonanie remontów kanalizacji deszczowej: 39 587,34 zł Oferta z najniższą ceną za: - bieżącą konserwację kanalizacji deszczowej: 158 412,60 zł - wykonanie remontów kanalizacji deszczowej: 39 587,34 zł Oferta z najwyższą ceną za: - bieżącą konserwację kanalizacji deszczowej: 158 412,60 zł - wykonanie remontów kanalizacji deszczowej: 39 587,34 zł INFORMACJA O ZAOFEROWANYM CZASIE REAKCJI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM CZASEM REAKCJI: Czas reakcji w wybranej ofercie: 4 godz. Oferta z najkrótszym zaoferowanym czasem reakcji: 4 godz. Oferta z najdłuższym zaoferowanym czasem reakcji: 4 godz. INFORMACJA O TERMINIE PŁATNOŚCI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM TERMINIEM PŁATNOŚCI: Termin płatności w wybranej ofercie: 30 dni Oferta z najkrótszym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni Oferta z najdłuższym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90470000-2
Dodatkowe kody CPV:
90641000-2,
45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162601.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 197999,94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.