Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Warszawa: Roboty budowlane polegające na remoncie korytarza parteru w budynku nr 5 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie.Nr sprawy: 102/ZP/08
Numer ogłoszenia: 263009 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON , Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, fax. 022 6840642, 6874189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie korytarza parteru w budynku nr 5 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie.Nr sprawy: 102/ZP/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie korytarza parteru w budynku nr 5 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. 2. Przez roboty budowlane rozumie się rozebranie posadzek z deszczułek, wykonanie warstw niwelacyjno - wyrównawczych i ułożenie posadzek z płytek /gress/, malowanie emulsyjne, wykonanie sufitu podwieszanego. 3. Przez roboty elektryczne rozumie wymianę części i położenie nowej instalacji elektrycznej oraz montaż nowych opraw oświetleniowych w remontowanych pomieszczeniach korytarza. 4. Wszystkie prace mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną w budynku nr 5 w kompleksie 3575 przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia zawiera, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6. Wymagana gwarancja wynosi co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 51 w godz. 10.00 - 13.00 (do oferty należy załączyć kserokopię). 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 10.00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 3) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy); 4) dysponują osobą-osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a. kierownikiem robót posiadającym wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b. kierownikiem robót posiadającym wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (spośród siebie) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części robót podwykonawcy, wskazany podwykonawca musi spełniać wymagania określone w ust. 1 w zależności od powierzonego zakresu robót. Uwaga: Zamawiający nie będzie wyrażał zgody na zatrudnienie podwykonawców nie wskazanych w ofercie. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia wymagań stawianych przez Zamawiającego Wykonawca składa poniższe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w szczególności w zakresie, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 8) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że posiada on odpowiednie doświadczenie i uprawnienia w zależności od powierzonego zakresu; 9) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 10) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Obrony Narodowej
Departament Administracyjny
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Administracyjny al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa Kancelaria Jawna nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.