Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Wrocław: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP
w Mysłakowicach
Numer ogłoszenia: 263023 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP , ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444908, faks 071 3424901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.ohp.pl i/lub www.dolnoslaska-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca sobowosci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach, ul. Jeleniogórska 20, następujących artykułów żywnościowych podzielonych na następujące zadania częściowe (pakiety): A. Zadanie nr 1 (pakiet nr 1) Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/ RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ B. Zadanie nr 2 (pakiet nr 2) Dostawa produktów mleczarskich /CPV 15500000-3/ RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ C. Zadanie nr 3 (pakiet nr 3) Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/ PIECZYWO Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1C do niniejszej SIWZ D. Zadanie nr 4 (pakiet nr 4) Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/ RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1D do niniejszej SIWZ E. Zadanie nr 5 (pakiet nr 5) Dostawa przetworzonych owoców i warzyw /CPV 15330000-0/ RÓŻNE PRZETWORY Z WARZYW I OWOCÓW Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1E do niniejszej SIWZ F. Zadanie nr 6 (pakiet nr 6) Dostawa różnych ryb i przetworów rybnych /CPV 15200000-0/ RÓŻNE RYBY I PRZETWORY RYBNE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1F do niniejszej SIWZ G. Zadanie nr 7 (pakiet nr 7) Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów /CPV 15300000-1/ RÓŻNE WARZYWA I OWOCE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1G do niniejszej SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Dziele II w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.33.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 3)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wszystkie dokumenty i oświadczenia wykazane w Rozdziale 11 w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. b) W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. c) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl i/lub www.dolnoslaska-bip.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy we Wrocławiu,
ul. Wybrzeże J. Słowackiego 9,
50-413 Wrocław
pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy we Wrocławiu, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 9, 50-413 Wrocław pokój nr 4 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A. Zadanie nr 1 (pakiet nr 1) Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych -RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Zadanie nr 1 (pakiet nr 1) Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/ RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich - RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B. Zadanie nr 2 (pakiet nr 2) Dostawa produktów mleczarskich /CPV 15500000-3/ RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1B do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych - PIECZYWO..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: C. Zadanie nr 3 (pakiet nr 3) Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/ PIECZYWO Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1C do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: D. Zadanie nr 4 (pakiet nr 4) Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/ RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1D do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa przetworzonych owoców i warzyw - RÓŻNE PRZETWORY Z WARZYW I OWOCÓW..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: E. Zadanie nr 5 (pakiet nr 5) Dostawa przetworzonych owoców i warzyw /CPV 15330000-0/ RÓŻNE PRZETWORY Z WARZYW I OWOCÓW Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1E do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa różnych ryb i przetworów rybnych RÓŻNE RYBY I PRZETWORY RYBNE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: F. Zadanie nr 6 (pakiet nr 6) Dostawa różnych ryb i przetworów rybnych /CPV 15200000-0/ RÓŻNE RYBY I PRZETWORY RYBNE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1F do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów - RÓŻNE WARZYWA I OWOCE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: G. Zadanie nr 7 (pakiet nr 7) Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów /CPV 15300000-1/ RÓŻNE WARZYWA I OWOCE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1G do SIWZ...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Wykonywanie napraw i obsług pojazdów pożarniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r.
- Usługi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta Pływalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 43a
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- 39/AUTAWYN/DCZP/2024/P "Najem długoterminowy 7 samochodów na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. "
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produkty mięsne i woda) dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.