Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Zatory: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zatory
Numer ogłoszenia: 263055 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zatory , ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, woj. mazowieckie, tel. 29 741 03 94, faks 29 7410394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zatory.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zatory. Zamówienie niniejsze obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego polegająca na utrzymaniu w sprawności technicznej 460 opraw oświetlenia ulicznego, przy czym liczba ta może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) utrzymanie w stanie sprawności 460 sztuk opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Zatory, 2) wymiana zużytych źródeł światła i naprawa elementów opraw oświetleniowych, 3) wymiana uszkodzonych stateczników opraw oświetleniowych, 4) wymiana uszkodzonych układów zapłonowych, 5) wymiana uszkodzonych oprawek, 6) wymiana uszkodzonych wkładek i główek bezpiecznikowych, 7) wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych, 8) wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych, 9) wymiana drobnych elementów nie ujętych wyżej a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, 10) okresowe oczyszczanie kloszy opraw oświetleniowych, 11) lokalizacja i naprawa uszkodzeń w napowietrznych i kablowych liniach oświetleniowych, 12) dbałość o stan techniczny skrzynek sterujących oświetleniem łącznie z prawidłowym zabezpieczeniem dostępu do nich osobom postronnym, 13) terminowe usuwanie usterek, zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia ulicznego, 14) współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego, 15) przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności, 16) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, 17) wykonawca pokrywa koszty wszystkich materiałów koniecznych do realizacji umowy, 18) wykonywanie napraw bieżących w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę zegarów, przekaźników zmierzchowych i wyłączników, 19) wszystkie zgłoszenia i reklamacje dotyczące konserwacji muszą być wykonane przez wykonawcę w ciągu 48 godzin, natomiast wyłączenia świecących się lamp w ciągu dnia wykonawca zobowiązuje się dokonać w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego. 20) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: a) zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem. b) materiały muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obowiązujących normach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy. 2. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: a. cena za wykonanie przedmiotu zamówienia określona w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, 3. Warunki dokonywania zmian: a. inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek wykonawcy i zamawiającego, b. zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zatory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.