Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Działdowo: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Działdowo wraz z dowozem.
Numer ogłoszenia: 263060 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie , ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 697 07 50, faks 0-23 697 07 29.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dzialdowo.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Działdowo wraz z dowozem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w formie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Działdowo wraz z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia udokumentują wykonanie co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie działalność stanowiąca przedmiot zamówienia musi być prowadzona, co najmniej przez okres 1 roku szkolnego 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, książeczka zdrowia z aktualnymi badaniami, 1.3 Zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 1.4 Aktualne postanowienie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do użytkowania pojazdu, którym dowożone będą posiłki - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 1.5. oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 2.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (1 referencja) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz pozostałe niezbędne dokumenty: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 kosztorys ofertowy- zał. Nr 2 parafowany projekt umowy - zał. nr 3, oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt. 3 powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązania ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno zostać dołączone do oferty przetargowej. 5.2.Upoważnienie do pełnienia funkcji PEŁNOMOCNIKA wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie - które należy również załączyć je do oferty 5.3.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5.4.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki udziału w postępowaniu określone w dziale VIII. W pkt. 1.1 i 1.4 i złożyć na potwierdzenie dokumenty wymienione w Dziale IX pkt. 1.1. i 1.3. potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5.5.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisane w Dziale VIII pkt. 1.2 i 1.3. wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 5.6.Ponadto Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty , kosztorys zał. nr 2, wykaz wykonanych usług- zał. nr 6, wykaz osób i podmiotów - zał. nr 5 i pozostałe dokumenty wymagane SIWZ. 5.7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie
13-200 Działdowo
ul. Księżodworska 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie 13-200 Działdowo ul. Księżodworska 10 pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Działdowo wraz z dowozem - zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w formie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Działdowo wraz z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców. 1. Szkoła Podstawowa w Ruszkowie ( 80 osób) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 2. Publiczne Gimnazjum w Sławkowie ( 70 osób) dostarczenie posiłków do godziny 10.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Działdowo wraz z dowozem - zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w formie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Działdowo wraz z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców 1. Szkoła Podstawowa w Uzdowie ( 70 osób) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 2. Szkoła Podstawowa w Uzdowie filia w Grzybinach (20 osób) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 3. Szkoła Podstawowa w Turzy Wielkiej ( 52 osób) dostarczenie posiłków do 10.00 Filia oddział kl. 0 w Burkacie ( 4 osoby) dostarczenie posiłków do 10.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Działdowo wraz z dowozem - zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w formie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Działdowo wraz z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców 1. Szkoła Podstawowa w Klęczkowie ( 52 osób) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 2. Publiczne Gimnazjum w Burkacie ( 55osób ) dostarczenie posiłków do godziny 10.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Działdowo wraz z dowozem - zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci w formie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Działdowo wraz z dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców 1. Zespół Szkół w Księżym Dworze (75osób) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 Filia oddział kl. 0 w Kurkach (2 osoby) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 Filia oddział kl 0 w Wysokiej ( 1 osoba) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 Filia oddział kl 0 w Kisinach ( 2 osoba) dostarczenie posiłków do godziny 10.00 2. Szkoła Podstawowa w Petrykozach ( 45 osób) dostarczenie posiłków do godziny 10.00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Dostawa rękawic do Apteki Szpitalnej
- Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Działdowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ekologicznego Związku Gmin " Działdowszczyzna"
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Łyczance w roku szkolnym 2024/2025
- "Dostarczanie posiłków uczniom szkół podstawowych z terenu Gminy Myślibórz w okresie od 16 września 2024r. do 18 czerwca 2025r."
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli na terenie gminy Majdan Królewski
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. RUCHU OBROŃCÓW POKOJU WE WROCŁAWIU
- przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 24 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa obiadów do stołówki szkolnej w Sportowej Szkole Podstawowej im. Ferdynanda Mareckiego w Supraślu w I semestrze w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.