Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Toruń: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia
na rzecz
Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
na rok 2014
Numer ogłoszenia: 263083 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika , ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114010, faks 056 6542944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na rok 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na rok 2014. 2.Zamówienie podzielone jest na 6 części i polega na świadczeniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: a)w części 1 - usługi ochrony osób i mienia Uniwersyteckiego Centrum Sportowego położonego w Toruniu, przy ul. św. Józefa 17; b)w części 2 - usługi ochrony nieruchomości położonej w Toruniu przy ul. Podmurnej 9-11, która jest nieużytkowana; c)w części 3 - usługi ochrony dwóch budynków mieszkalnych, położonych w Toruniu, przy ul. Gagarina 1A i 1B, przed dewastacją i bezprawnym ich zajęciem; d)w części 4 - usługi ochrony osób i mienia Interdyscyplinarnego Centrum Nowoczesnych Technologii, położonego w Toruniu przy ul. Wileńskiej 4; e)w części 5 - usługi ochrony mienia Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego UMK w Grudziądzu przy ul. Sienkiewicza 22; f)w części 6 - usług w zakresie ochrony osób i mienia, które szczegółowo wymienione są w pozycjach od 1 do 26 w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został: a) dla części 1,2,3,4 i 5 - w załącznikach o numerach, odpowiednio - 5a, 5b, 5c, 5d, 5e do SIWZ; b) dla części 6 - w załącznikach nr 5f i 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca posiada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) oraz dokumentu (punkt 6.1.2. SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje zrealizowanie lub realizowanie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) Dla części 1 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 PLN brutto każda; b) Dla części 2 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto każda; c) Dla części 3 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto każda; d) Dla części 4 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto każda; e) Dla części 5 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto każda; f) Dla części 6: 1) przynajmniej dwóch usług w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa na imprezach masowych, w których uczestniczyło nie mniej niż 5000 osób w każdej; 2) przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony osób i mienia w ilości godzin nie mniejszej niż 8500 każda. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1.SIWZ) oraz dokumentów (punkt 6.1.3. SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a suma ubezpieczenia opiewa na kwotę nie niższą niż: a) Dla części 1 - 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów, 00/100); b) Dla części 2 - 3 500 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy, 00/100); c) Dla części 3 - 3 500 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy, 00/100); d) Dla części 4 - 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów, 00/100); e) Dla części 5 - 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion, 00/100); f) Dla części 6 - 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion, 00/100). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) oraz dokumentu (punkt 6.1.4. SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja) wymagane jest załączenie do oferty pisemnego umocowania (pełnomocnictwa) stwierdzającego ustanowienie Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli powyższe uprawnienie wynika z umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (np. umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum), do oferty w miejsce pełnomocnictwa można załączyć ten dokument. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Dział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Gagarina 11, pok. nr 404
87 - 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Dział Administracyjno-Gospodarczy ul. Gagarina 11, pok. nr 404 87 - 100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Uzupełnienie do punktu III.4.1) niniejszego ogłoszenia: Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, Zamawiający żąda wskazania w wykazie, o którym mowa w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia: a) Dla części 1 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 PLN brutto każda; b) Dla części 2 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto każda; c) Dla części 3 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto każda; d) Dla części 4 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto każda; e) Dla części 5 - przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony mienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto każda; f) Dla części 6: 1) przynajmniej dwóch usług w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa na imprezach masowych, w których uczestniczyło nie mniej niż 5000 osób w każdej; 2) przynajmniej dwóch usług w zakresie ochrony osób i mienia w ilości godzin nie mniejszej niż 8500 każda; wraz ze złożeniem poświadczeń, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W myśl § 9 ust. 2 Rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 5.1. SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 5.2. SIWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. UWAGA! Wskazane powyżej - w punkcie 1 lit. od a) do f) - kwoty dotyczą wartości samej usługi (nie wartości mienia)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
- Wymiana słupów oświetlenia zewnętrznego wraz z oprawami i okablowaniem na terenie Kampusu Uniwersyteckiego UMK w Toruniu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2025 r.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Zamość
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.