eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Opole: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Numer ogłoszenia: 263128 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu , ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, faks 077 4511573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Oddziału ZUS w Opolu i Inspektoratów z podziałem na następujące trzy zadania: Zadanie A - Meble biurowe: biurka komputerowe z kontenerkami, kontenerek, półki i stoły Zadanie B - Krzesła obrotowe i fotel gabinetowy Zadanie C - Regały i szafy metalowe Wykonawca opracuje ofertę po dokładnym zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia oraz rysunkami zawartymi w CZĘŚCI V SIWZ - Załącznik nr 3 do umowy (dla Zadania A, B i C ) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w danym zadaniu. Oferta winna obejmować całość zamówienia w danym zadaniu Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne zadania osobno lub łącznie Wykonawca w danym zadaniu może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom Szacunkowa łączna wartość zamówienia (bez VAT): 44 261,82 zł w tym: na Zadanie A - 26 401,11 zł na Zadanie B - 9 540,98 zł na Zadanie C - 8 319,73 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.13.10.00 - Regały biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych poniżej w pkt A według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w rt. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. Inne wymagane dokumenty: - wypełniony formularz OFERTA, sporządzony według wzoru stanowiącego Część III SIWZ, który stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pokój 302, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pokój 302 Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 322B, bud. główny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A Meble biurowe: biurka komputerowe z kontenerkami, kontenerek, półki i stoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A - Meble biurowe: biurka komputerowe z kontenerkami, kontenerek, półki i stoły Wykonawca opracuje ofertę po dokładnym zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia oraz rysunkami zawartymi w CZĘŚCI V SIWZ - Załącznik nr 3 do umowy (dla Zadania A).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B Krzesła obrotowe i fotel gabinetowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B - Krzesła obrotowe i fotel gabinetowy Wykonawca opracuje ofertę po dokładnym zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia oraz rysunkami zawartymi w CZĘŚCI V SIWZ - Załącznik nr 3 do umowy (dla Zadania B).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C Regały i szafy metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C - Regały i szafy metalowe Wykonawca opracuje ofertę po dokładnym zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia oraz rysunkami zawartymi w CZĘŚCI V SIWZ - Załącznik nr 3 do umowy (dla Zadania C).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.