Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Drezdenko: Usługa zakwaterowania, wyżywienia oraz zorganizowania czasu wolnego dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku
Numer ogłoszenia: 263148 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 31, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 95 7637041, faks 95 7621247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zakwaterowania, wyżywienia oraz zorganizowania czasu wolnego dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zakwaterowanie i wyżywienie dla 11 osób w terminie od 18.072012 r. do 22.072012 r. 2. Całodniowe wyżywienie. 3. Udostępnienie sali do przeprowadzenia zajęć. 4. Zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników projektu. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Zapewnienia zakwaterowania dla 11 osób (10 uczestników + opiekun) w pokojach: - 2 pokoje dwuosobowe - 2 pokoje trzyosobowe - 1 pokój jednoosobowy. Każdy pokój musi posiadać własną łazienkę z dostępem do ciepłej wody. Miejsce wykonania usługi musi znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od Drezdenka. 2. Zapewnienia całodniowego wyżywienia w dniach od 18.07.2012 do 22.07.2012 r., składającego się z: a) śniadanie w dniach od 19.07.2012 r. do 22.07.2012 r. (w ilości 11 śniadań przez 4 dni), b) obiad w dniach od 18.07.2012 r. do 22.07.2012 r. ( w ilości 11 obiadów przez 5 dni), c) kolacja w dniach od 18.07.2012 r. do 22.07.2012 r. (w ilości 11 kolacji przez 5 dni), d) bufet kawowy podczas zajęć: stały dostęp do kawy, herbaty, zimnych napojów oraz ciastek i owoców przez czas trwania zajęć (8 godzin), e) stały dostęp do napojów zimnych przez cały dzień (1 litr na osobę dziennie). 3. Udostępnienia wszystkich atrakcji dostępnych w obiekcie. 4. Zapewnienia sali do przeprowadzenia zajęć dla 11 osób przez 8 godzin dziennie, od 18.07.2012 r. do 22.07.2012 r. 5. Zorganizowania czasu wolnego dla uczestników projektu ( 5 dziewcząt oraz 5 chłopców w wieku od 15 do 18 lat ) każdego dnia pobytu przynajmniej 3 godziny dziennie, po zakończeniu zajęć..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Agroturystyczne Rancho Bonanza Anna i Zdzisław Piątek, Kamiennik 6, 64-733 Drawsko, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6981,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7540,00
Oferta z najniższą ceną: 7540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7540,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. Do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy Pzp nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy. W przypadku zamówień dotyczących usług hotelarskich, restauracyjnych, społecznych i zdrowotnych, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Na mocy dodanego nowelizacją art. 5 ust. 1a ustawy Pzp zamawiającemu przysługuje uprawnienie do zastosowania zamówienia z wolnej ręki, poza przypadkami enumeratywnie wymienionymi w art. 67 ust. 1 również w innych, uzasadnionych przypadkach. Usługi hotelarskie i restauracyjne będące przedmiotem zamówienia objęte są jednym działem Wspólnego Słownika Zamówień (55000000-0). Usługi hotelarskie objęte są jedną grupą - CPV 55100000-1, do której - obok usług świadczonych przez hotele - zaliczono także usługi pól kempingowych, schronisk młodzieżowych, ośrodków i domów wypoczynkowych, obozowisk dla dzieci. Usługi restauracyjne objęte są kolejną grupą CPV (55300000-3) - usługi restauracyjne i dotyczące wydawania posiłków. Do tego typu usług Wspólny Słownik Zamówień - obok usług podawania posiłków, usług bufetowych i kawiarnianych - zalicza także usługi w zakresie zaprowiantowania przedsiębiorstw i instytucji, w zakresie posiłków szkolnych itp. Należy więc przyjąć, że lżejszemu reżimowi przewidzianemu w art. 5 poddane będą często występujące zamówienia na usługi zaprowiantowania (cateringu) szkół, szpitali czy zakładów produkcyjnych (posiłki profilaktyczne, zarówno w przypadku dowożenia gotowych posiłków, jak i ich przygotowywania u zamawiającego).
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych - leśniczówka Sosnówka i leśniczówka Odyniec
- Miejska ekoprzestrzeń - budowa targowiska wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Drezdenku
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych" - powt.
- Zapewnienie schronienia i posiłku w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głogowie, w okresie od lipca 2024r. do 30.06.2025r.
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.