eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoŚwiadczenie usług przewozowych - dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych, na terenie Gminy Gniezno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Gniezno: Świadczenie usług przewozowych - dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych, na terenie Gminy Gniezno.
Numer ogłoszenia: 263172 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Gnieźnie , Al. Reymonta 2, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4245750, faks 061 4245751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych - dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych, na terenie Gminy Gniezno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przewozowych - dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych, na terenie Gminy Gniezno wg niżej podanych tras. TRASY DOWOZÓW SZKOLNYCH NA ROK 2009/10 Przewidywane przewozy dla szkoły w Jankowie Dolnym Autobus nr 1 Jankówko - start Wełnica -2,2 km Wełnica os. - 4,9 km Dębówiec - - 8,4 km Strzyżewo Kościelne - 11,8 km Ganina - 17,1 km Lulkowo (trasa toruńska) - 28,5 km Kalina ogródki - 30,5 km Jankowo Dolne - 34 km Autobus nr 2 Jankowo Dolne - start Łukaszewko - 9 km Jankowo Dlone - 18 km Jankowo Dolne - 0 Jankowo Dolne - plaża - 4 km Jankowo Dolne - 8 km Przewozy ranne - 58 km Pierwszy odwóz - 58 km (klasy 0-III) Drugi odwóz 58 km (klasy IV-VI) Ilość dzieci dowożonych - 70. Lekcje rozpoczynają się o godz. 8 : 00 Pierwszy odwóz uczniów o godz. 12 : 30, drugi odwóz o godz. 14 : 10. Przewidywane przewozy dla Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Szczytnikach Duchownych Jankowo Dolne (szkoła) - Szczytniki Duchowne - 7 km w jedną stronę - kurs poranny dowóz - 7 km - kurs popołudniowy odwóz - 7 km Razem 14 km, przy czym kursy popołudniowe - odwozowe w niektóre dni tygodnia mogą być podwójne. Ilość dowożonych dzieci - 50. Lekcje rozpoczynają się o godz. 8 : 00 Pierwszy odwóz uczniów o godz. 13 : 30, drugi odwóz o godz. 15 : 05. Mnichowo (szkoła) - Szczytniki Duchowne - 13 km w jedną stronę - kurs poranny dowóz - 13 km - kurs popołudniowy odwóz- 13 km Razem 26 km, przy czym kursował będzie mniejszy bus. Ilość dowożonych dzieci - 8, w tym dwoje z zerówki. Lekcje rozpoczynają się o godz. 8 : 00 Jeden odwóz uczniów o godz. 15 : 05. Przewidywane przewozy dla Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Zdziechowie Trasa nr 1 - 13 km x 2- Goślinowo - Łabiszynek - Modliszewko - Modliszewo - Zdziechowa Trasa nr 2 - 13 km x 2 - Zdziechowa - Mączniki - Kopydłowo - Obórka - Pyszczynek - Zdziechowa. Razem dziennie - 52 km. Lekcje rozpoczynają się o godz. 7 : 45 Jeden odwóz uczniów o godz. 13 : 50 lub 14 : 35. Załączone trasy mogą ulegać zmianie w każdym półroczu roku szkolnego w zależności od zmian planów zajęć uczniów w szkołach. Koordynacja rozkładu jazdy odbywać się będzie między dyrektorami szkół i Przewoźnikiem przy akceptacji przedstawiciela Gminy. Wymagana jest odpowiednia ilość autobusów zapewniająca sprawne i terminowe świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego przetargu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonane zamówienia; D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów : 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, 2/ koncesji, zezwolenia lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 3/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ zestawienie taboru w prowadzonej działalności - kserokopie dowodów rejestracyjnych względnie umowy dzierżawy lub użyczenia autobusów - z potwierdzeniem zgodności kserokopii z oryginałem - wymagana ilość autobusów przystosowanych do obsługi przedmiotowych przewozów w ilości co najmniej 3 autobusy; - autobusy muszą posiadać odpowiednie wyposażenie dla świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego postępowania, 2/ wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonane zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ oświadczenie pisemne, że wykonawca posiada środki finansowe na realizację zadania będącego przedmiotem niniejszego przetargu, i że nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek, 2/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia również wykluczeni zostaną wykonawcy - wg treści art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniezno al. Reymonta 2 62-200 Gniezno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gniezno al. Reymonta 2 62-200 Gniezno sekretariat - pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.