eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywny druk plakatów, zaproszeń, broszur, ulotek informacyjnych na potrzeby Domu Spotkań z Historią w 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Warszawa: Sukcesywny druk plakatów, zaproszeń, broszur, ulotek informacyjnych na potrzeby Domu Spotkań z Historią w 2009
Numer ogłoszenia: 26317 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią , ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265195, faks 022 8276751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsh.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny druk plakatów, zaproszeń, broszur, ulotek informacyjnych na potrzeby Domu Spotkań z Historią w 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ulotka dwustronna, nakład: 123.000 (20 różnych ulotek w minimalnym nakładzie 5 000 egz.) 2) ulotka dwustronna, nakład: 30.000 (6 różnych ulotek w minimalnym nakładzie 5 000 egz.) 3) ulotka dwustronna, nakład: 40.000 (4 różne ulotki x 10 000. egz.) 4) ulotka dwustronna, nakład: 26.000 (5 ulotek - minimalny nakład 3 000 egz.) 5) plakat, nakład: 3800 (6 różnych plakatów - minimalny nakład 250 egz.) 6) plakat, nakład: 1800 (8 różnych plakatów - minimalny nakład 150 egz.) 7) plakat, nakład: 500 (5 różnych plakatów po 100 egz.) 8) zaproszenie, nakład: 2000 (2 różne zaproszenia po 1000 egz.) 9) zaproszenie, nakład: 4000 (4 różne zaproszenia po 1000 egz.) 10) zaproszenie, nakład: 2000 (2 różne zaproszenia po 1000 egz.) 11) katalog, nakład: 5000 (3 różne katalogi, minimalny nakład 1000 egz.) 12) katalog, nakład: 9000 (3 różne katalogi po 3000 egz.) 13) pocztówki, nakład 12.000 (12 różnych pocztówek po 1000 egz.) 14) wizytówki, nakład 500 (5 różnych wizytówek po 100 egz.) 15) wizytówki, nakład 500 (5 różnych wizytówek po 100 egz.) 16) teczki firmowe a4, nakład 3000 17) torby firmowe, nakład 3000 18) Kalendarz ścienny, wieloarkuszowy (6-planszowy), nakład: 1000 egz. 19) broszura, nakład: 6000 (6 różnych broszur po 1000 egz.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Tryb oceny ofert. 1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. 2. Oferty oceniane będą w 2 etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą i SIWZ zostaną odrzucone, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy składającego ofertę, oferty te zostaną uznane za odrzucone. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. Kryteria oceny ofert. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowego zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące kryterium oceny ofert: - cena brutto za realizację zamówienia -100% Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów. 1. Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium cena brutto za realizację zamówienia - według następującego wzoru : najniższa cena realizacji zamówienia C = ------------------------------------------------------------------ x 100 x 100% cena realizacji zamówienia oferty ocenianej 2. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Iloczyn punktów uzyskanych przez ofertę w danym kryterium i procentowej wagi kryterium będzie stanowił ilość punktów uzyskanych przez ofertę w tym kryterium. 4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. 5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższa ceną. 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną wg zasad wskazanych w pkt. 26.1 - 26.7..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: Ofertę składającą się z: a) Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) kalkulację kosztów realizacji zamówienia (wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) . c) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 13.2 niniejszej specyfikacji. Wykaz oświadczeń oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsh.waw.pl zakładka - o nas - przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Spotkań z Historią, ul. Kraowa 20, Warszawa, sekretariat, domofon nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Spotkań z Historią, ul. Kraowa 20, Warszawa, sekretariat, domofon nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.