eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinDostawa foteli wraz z montażem oraz dostawa wykładziny wraz z jej wymianą w sali widowiskowej Teatru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Będzin: Dostawa foteli wraz z montażem oraz dostawa wykładziny wraz z jej wymianą w sali widowiskowej Teatru
Numer ogłoszenia: 263205 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 201320 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana, ul. Teatralna 4, Będzin, woj. śląskie, tel. 0-32 267 36 25, fax 0-32 267 36 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorzadowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa foteli wraz z montażem oraz dostawa wykładziny wraz z jej wymianą w sali widowiskowej Teatru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia to dostawa i montaż foteli w sali widowiskowej teatru w ilości 268 szt. i rozmieszczenie wg rysunków z załącznika nr 5 i 7 do SIWZ i demontaż i utylizacja istniejącej wykładziny, wykonanie podłoża pod nowe wykładziny dywanowe, oraz wymiana wykładziny w ilości 220,50 m2 wg rysunków z załącznika nr 6 do SIWZ. Specyfikację techniczną przedmiotu umowy określa załącznik nr 4 do SIWZ. Warunki i okres gwarancji udzielane przez wykonawcę na przedmiot zamówienia nie mniej niż 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00 - 36.10.00.00 28.81.22.00 - 28.81.22.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 263116.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nartela sp.z.o.o., ul.Redutowa 25, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 263116
  • Oferta z najniższą ceną: 0 oferta z najwyższą ceną: 0
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.