Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Kielce: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
Numer ogłoszenia: 26322 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach , ul. Miła 73, 25-618 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3456412, faks 041 3445145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/pzdkielce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami w ilości 33 504,00 m2 na terenie powiatu kieleckiego, z tego: - ubytki do 2 cm - 5205,70 m2, - ubytki od 2 do 4 cm bez naruszenia konstrukcji podbudowy - 15 965,10 m2, - ubytki powyżej 4 cm z naruszoną konstrukcją podbudowy - 12 333,20 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: - 2800,00 zł. na zadanie Nr 1/R/2009, - 4000,00 zł. na zadanie Nr 2/R/2009, - 3800,00 zł. na zadanie Nr 3/R/2009.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać również następujące warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować niezbędnymi do wykonania narzędziami i urządzeniami, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. Wymagane jest wykazanie do jednego zadania posiadanie minimum następującego sprzętu: - tzw. remontera, wykonującego przy jednym przejściu maszyny spryskanie lepiszczem, posypanie grysem i wciśnięcie go w lepiszcze, lub - skrapiarkę, walec lub płytę wibracyjną (do dwóch zadań odpowiednio 2 remontery lub - 2 skrapiarki, 2walce lub 2 płyty wibracyjne; do trzech zadań odpowiednio 3 remontery lub - 3 skrapiarki, 3walce lub 3 płyty wibracyjne). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub ma dostęp do kredytu w wysokości 100.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) oświadczenie w sprawie ustanowienia pełnomocnictwa wykonawców (dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pzdkielce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce; wersja papierowa - cena 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1/R/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Celinach (Gminy: Chmielnik, Chęciny, Pierzchnica, Morawica, Sitkówka-Nowiny) o łącznej ilości 8890,00 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2/R/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Łagowie (Gminy: Łagów, Nowa Słupia, Bieliny, Daleszyce, Górno, Bodzentyn, Raków) o łącznej ilości 13164,00 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3/R/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Strawczynku (Gminy: Masłów, Zagnańsk, Miedziana Góra, Mniów, Strawczyn, Piekoszów, Łopuszno) o łącznej ilości 11450,00 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.