eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaRemont budynku Sali Gimnastycznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wschowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Wschowa: Remont budynku Sali Gimnastycznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wschowie.
Numer ogłoszenia: 263255 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Wschowej , ul. Kazimierza Wielkiego 6, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 540 22 53, fax. 065 540 10 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsp-wschowa.xip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kppsp-wschowa.xip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Sali Gimnastycznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Wschowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wzmocnienie fundamentów i wzmocnienie ścian i stropów w technologii BRUTT SAVER lub równoważnej o identycznych lub lepszych parametrach. -Podstemplowanie stropów bez deskowania -Rozebranie stemplowań stropów bez deskowania -Wykop o ścianach pionowych gł. do 1,50 m w gruncie kat.III, przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów -Uzupełnienie zbrojonych ław i stóp fundamentowych z betonu B-20- podbicie pod istniejącymi fundamentami -Przygotowanie i montaż zbrojenia ław fundamentowych prętami stalowymi gładkimi lub żebrowanymi o średnicy 10-14 mm -Przygotowanie i montaż zbrojenia ław fundamentowych prętami stalowymi gładkimi lub żebrowanymi o średnicy do 6 mm -Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - za 1 m3 ziemi wzdłuż 1 m krawędzi wykopu - kat.III -Wykucie bruzd 50x50 mm w ścianie z cegły dla ściągów stalowych -Wykonanie i montaż ściągów na wysokości do 2 piętra -Zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm w ścianach po zamontowaniu ściągów stalowych -Wykucie bruzd dla rur RKLG18,RS22 w cegle - wykucie bruzd dla prętów Brutt Saver Powder (lub równoważnych o identycznych lub lepszych parametrach) gł. 35 mm -Przedmuchanie sprężonym powietrzem bruzd i zmycie ich wodą -Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm - ułożenie zaprawy Brutt Saver Powder S (lub równoważnej o identycznych lub lepszych parametrach) gr. 1 cm w tylnej części bruzdy -Układanie pojedynczych prętów ze stali nierdzewnej Brutt Saver Profil (lub równoważnych o identycznych lub lepszych parametrach) o średnicy 6 mm w gotowych bruzdach -Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm - ułożenie zaprawy Brutt Saver Powder S (lub równoważnej o identycznych lub lepszych parametrach) gr. 1 cm po założeniu pręta z pozostawieniem 1 cm na uzupełnienie tynkiem cementowo-wapiennym -Wykucie bruzd dla rur RKLG18,RS22 w cegle - wykucie bruzd dla podwójnych prętów Brutt Saver (lub równoważnych o identycznych lub lepszych parametrach) gł. 55 mm -Przedmuchanie sprężonym powietrzem bruzd i zmycie ich wodą -Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm - ułożenie zaprawy Brutt Saver Powder S (lub równoważnej o identycznych lub lepszych parametrach) gr. 1 cm w tylnej części bruzdy -Układanie pierwszego rzędu prętów ze stali nierdzewnej Brutt Saver (lub równoważnych o identycznych lub lepszych parametrach) o średnicy 6 mm w gotowych bruzdach -Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm - ułożenie zaprawy Brutt Saver Powder S (lub równoważnej o identycznych lub lepszych parametrach) gr. 2 cm po założeniu pierwszego pręta -Układanie drugiego rzędu prętów ze stali nierdzewnej Brutt Saver (lub równoważnych o identycznych lub lepszych parametrach) o średnicy 6 mm w gotowych bruzdach -Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm - ułożenie zaprawy Brutt Saver Powder S (lub równoważnej o identycznych lub lepszych parametrach) gr. 3 cm po założeniu pręta z pozostawieniem 1 cm na uzupełnienie tynkiem cementowo-wapiennym -Mechaniczne wykonanie ślepych otworów w cegle o obj. do 0,1 dm3 - otwory śr. 14 mm i gł. do 30 cm pod osadzenie kotew spiralnych Brutt Saver Profil ze stali nierdzewnej ( lub równoważnych o identycznych lub lepszych parametrach ) o średnicy 10 mm -Przedmuchanie sprężonym powietrzem i wodą pod ciśnieniem otworów -Wklejenie kotew spiralnych Brutt Saver Profil ze stali nierdzewnej śr 10 mm i dł 100 cm ( 2x20 cm w otworze + 60 cm w szczelinie) przy użyciu systemowej zaprawy Brutt Saver Powder S ( lub równoważnych o identycznych lub lepszych parametrach -Zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm - nałożenie wierzchniej warstwy w bruzdach z zaprawy cementowo-wapiennej, -Zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm - nałożenie wierzchniej warstwy w bruzdach z zaprawy cementowo-wapiennej -Przebicie otworów w ścianach zewnętrznych gr. 1 ? c. dla ściągów stalowych -Zamurowanie przebić w ścianach gr. ponad 1 c. po zamontowaniu ściągów stalowych -Rusztowania kolumnowe ramowe o wysokości do 6,00 m -Przestawianie rusztowań ramowych warszawskich jednokolumnowych o wys. do 6 m b) NAPRAWA PODŁÓG DREWNIANYCH -Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów -Oczyszczenie deszczułek z rozbiórki z posegregowaniem i powiązaniem w wiązki -Wypoziomowanie ślepej podłogi z desek na legarach - przyjęto wymianę 10% elementów -Wypoziomowanie legarów ślepej podłogi- przyjęto wymianę 10% elementów -Posadzki z deszczułek gr. 22 mm pochodzących z rozbiórki mocowanych na gwoździe - przyjęto uzupełnienie 10% deszczułek -Ocyklinowanie posadzek z deszczułek starych nie zniszczonych lakierowanych lakierem chemoutwardzlanym -Lakierowanie posadzek i parkietów c) ROBOTY MALARSKIE -Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną starych tynków wewnętrznych sufitów -Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną starych tynków wewnętrznych ścian -Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem -Dwukrotne malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej uprzednio malowanej, ścianek i szafek o powierzchni powyżej 1 m2 -Malowanie jednokrotne farbami olejnymi elementów metalowych pełnościennych, -Dwukrotne malowanie farbami olejnymi grzejników rurowo-żebrowych, -Jednokrotne malowanie farbami olejnymi rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm, -Jednokrotne malowanie farbami olejnymi siatek ciągnionych i plecionych z ramkami stalowymi, -Dwukrotne malowanie farbami olejnymi desek osłon grzejnikowych i balustrad, -Rusztowania kolumnowe ramowe przesuwne o wysokości do 6,00 m do wykonania robót malarskich, -Przestawianie rusztowań ramowych warszawskich jednokolumnowych o wys. do 6 m. d) STOLARKA OKIENNA -Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 Okna o powierzchni ponad 1,5 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PVC..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę, czyli żaden z członków konsorcjum nie może podlegać wykluczeniu. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu ( opis oceny spełnienia warunków) : 2.1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia: 2.2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. 2.2.1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat ( licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 2.2.2. Dysponują kadrą pracowniczą z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio wykwalifikowanym i doświadczonym personelem kierowniczym z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi i instalacyjnymi: - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie i należący do Izby Inżynierów Budownictwa. - minimum 6 wykwalifikowanych pracowników, gwarantujących terminowe i profesjonalne wykonanie robót przewidzianych w zamówieniu. 2.2.3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprawnym technicznie sprzętem - minimum po 1 szt. wymienionego sprzętu: -Rusztowania pozwalające na pracę do wysokości 8 m -środek transportowy do 5,0 Mg -betoniarka wolnospadowa elektryczna 150 dm3 2.3. Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. 2.3.1. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 PLN. 2.4. Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy oraz przystąpią do usunięcia wad i usterek w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od ich zgłoszenia przez zamawiającego. 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 2.1. , 2.2. i 2.3. 2.6. Wyrażą zgodę na warunki płatności wynagrodzenia ustalone przez Zamawiającego w projekcie umowy - jednorazowa płatność po wykonaniu całości zamówienia do 31.12.2008 r. 2.7. Zaoferują realizację zamówienia na warunkach określonych w S.I.W.Z. 2.8. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy ( wg załącznika nr 1 do oferty), a jeżeli Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.1. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2.3. upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami , o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej; 2.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; W przypadku spółki jawnej wraz z ofertą należy przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach przez spółkę oraz odrębnie przez wspólników spółki jawnej. 2.5. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: 3.1. wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( protokoły końcowego odbioru robót) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2 do oferty; Z treści załączonych do oferty dokumentów potwierdzających wykonanie robót winien wynikać rodzaj wykonanych robót, ich zakres oraz wartość. 3.2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wg zał. nr 3 do oferty. 3.3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -wg załącznika nr 4 do oferty; 3.4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie opisanym w Specyfikacji. 3.5. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania- wg zał. nr 5 do oferty; 3.6. zobowiązanie podwykonawców do współpracy ( jeżeli dotyczy) - wg załącznika nr 6 do oferty. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć : 5.1. wypełniony kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej wraz z wykazem zastosowanych przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego składników cenotwórczych; 5.2. oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie. 5.3. w przypadku zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia - Wykonawca winien przedłożyć szczegółowy opis zaproponowanych materiałów i urządzeń, wykazujący, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.1. pkt.2 ppkt 2.2., 2.4. i 2.5. tego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2. Dokumenty , o których mowa w pkt.6.1. lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Dokument, o którym mowa w pkt.6.1. lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1.zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA ! Dokumenty o których mowa wyżej, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsp-wschowa.xip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Kazimierza Wielkiego 6, 67-400 Wschowa, pok nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Kazimierza Wielkiego 6, 67-400 Wschowa, sekretariat pok nr 9, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.