Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Łosice: usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 263292 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplosice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach (czterech pośredników pracy i dwóch doradców zawodowych) - uczestników projektu Wsparcie Urzędu Szansą Na Sukces Bezrobotnych IV, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Zamówienie realizowane będzie w trzech częściach Cześć I Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Tworzenie i realizacja skutecznych IPD z wykorzystaniem bilansu kompetencji, identyfikacją zachowań klientów - pomocne narzędzia pracowników PUP dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji pracowników Urzędu umożliwiających efektywniejszą pracę z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy w ramach IPD oraz podniesienie jakości świadczonych usług przy tworzeniu i realizacji IPD. Miejsce odbywania szkolenia miejscowość oddalona o minimum 50 km i maksymalnie 130 km od granic powiatu łosickiego (Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu uczestnikom szkolenia) Liczba godzin szkolenia - minimum 22 godziny zegarowe (przy czym godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut) -3 dni szkolenia Zakres szkolenia założenia, cele i zasady tworzenia IPD; porównanie i omówienie zmian w obowiązujących przepisach prawnych w zakresie tworzenia i realizacji IPD; etapy pracy z klientem w ramach IPD; opracowanie bilansu kompetencji klienta; weryfikacja indywidualnych predyspozycji i postaw oraz wskazanie możliwości dalszego rozwoju; planowanie ścieżki kariery zawodowej klienta - działania możliwe do zastosowania przez Urząd jak i leżące po stronie klienta; praktyczne wskazówki przy zakładaniu, realizacji działań, monitoringu i ewaluacji oraz modyfikacji na poszczególnych etapach realizacji IPD; opracowanie IPD dla omawianych w trakcie szkolenia przypadków; współpraca między stanowiskowa. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy program szkolenia sporządzony w oparciu o określony przez Zamawiającego zakres szkolenia, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego. Wybrany Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram szkolenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania Zamawiającego odnośnie osób przewidzianych do realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców /szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy posiadają wykształcenie wyższe, w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej trzy szkolenia (dla grup o liczebności co najmniej sześć osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez jednego ze wskazanych trenerów/wykładowców /szkoleniowców. Część II Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pełnienia funkcji doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego oraz nabycie wiedzy na temat technik i narzędzi obsługi klienta. Miejsce odbywania szkolenia miejscowość oddalona o minimum 50 km i maksymalnie 130 km od granic powiatu łosickiego (Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu uczestnikom szkolenia). Liczba godzin szkolenia minimum 23 godziny zegarowe (przy czym godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut) 3 dni szkolenia. Zakres szkolenia zadania doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego; rola doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego w kształtowaniu wizerunku Urzędu; diagnoza potrzeb klientów PUP i trafny dobór form pomocy, dostosowany do ich potrzeb; profilowanie klientów PUP; rola doradcy w ustalaniu warunków współpracy z klientem PUP; realizacja zadań związanych z udzielaniem klientowi pomocy; efektywna komunikacja oraz budowanie pozytywnych i partnerskich relacji z klientem; sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy program szkolenia sporządzony w oparciu o określony przez Zamawiającego zakres szkolenia, na druku stanowiącym Załączni Nr 1 do Formularza Ofertowego. Wybrany Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram szkolenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania Zamawiającego odnośnie osób przewidzianych do realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców /szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy posiadają wykształcenie wyższe,w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie (dla grup o liczebności co najmniej sześć osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez jednego ze wskazanych trenerów/wykładowców /szkoleniowców. Część III Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Komunikacja wewnętrzna w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) warunkiem prawidłowego prowadzenia usług rynku pracy dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Celem szkolenia jest poznanie zasad i obszarów komunikacji wewnętrznej w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) oraz współpracy pomiędzy specjalistami świadczącymi usługi rynku pracy i współpracy specjalistów z innymi komórkami PUP. Miejsce odbywania szkolenia miejscowość oddalona o minimum 50 km i maksymalnie 130 km od granic powiatu łosickiego (Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu uczestnikom szkolenia). Liczba godzin szkolenia minimum 23 godziny zegarowe (przy czym godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut) -3 dni szkolenia Zakres szkolenia obszary komunikacji wewnętrznej w CAZ; zadania i kompetencje pracowników CAZ; pracownicy CAZ jako Zespół; czynniki wpływające na skuteczną współpracę pomiędzy pracownikami; pokonywanie barier we współpracy międzystanowiskowej; komunikacja interpersonalna i trening efektywnej komunikacji; przepływ informacji i dokumentów pomiędzy poszczególnymi stanowiskami. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy program szkolenia sporządzony w oparciu o określony przez Zamawiającego zakres szkolenia na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego. Wybrany Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram szkolenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania Zamawiającego odnośnie osób przewidzianych do realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców /szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy posiadają wykształcenie wyższe, w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie (dla grupy o liczebności co najmniej sześć osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez jednego ze wskazanych trenerów/wykładowców /szkoleniowców. Sposób organizacji szkolenia (dotyczy I, II i III części szkolenia) Zamawiający dopuszcza dołączenie wskazanej grupy uczestników szkolenia do innej grupy uczestniczącej w szkoleniu organizowanym przez Wykonawcę na otwartym rynku, o ile szkolenie to spełni wymagania zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i liczba osób w grupie nie przekroczy 16 osób (dopuszcza się szkolenia pod inną nazwą o ile pokrywają się zakresy szkoleń). Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z wykorzystaniem takich metod pracy jak mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia, case study, symulacja, dyskusje. Zajęcia muszą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku między 8.00 a 18.00 maksymalnie 8 godzin zegarowych w ciągu dnia. Zajęcia muszą być ułożone w taki sposób, aby nie kończyły się przerwą. Wymagane warunki lokalowe oraz wyposażenie pomieszczeń w sprzęt i urządzenia projekcyjne (dotyczy I, II i III części szkolenia) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę wykładową dostosowaną do co najmniej 6 uczestników (min. 2 m2 powierzchni na uczestnika), odpowiednio oświetloną, spełniającą wymogi BHP i p.poż. oraz posiadającą klimatyzację i dostęp do zaplecza socjalnego i sanitarnego. Sala powinna być wyposażona w sprzęt i urządzenia projekcyjne typu tablicę do pisania lub flipchart, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny. Obsługa urządzeń powinna zostać sprawdzona przed rozpoczęciem zajęć. Każdy z uczestników powinien mieć zapewnione wygodne miejsce siedzące przy stole. Lokalizacja sali - w tym samym obiekcie co miejsca noclegowe ale nie może znajdować się w podziemiu. Pomieszczenia, w których odbywa się szkolenie muszą być odpowiednio oznakowane, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia (dotyczy I, II i III części szkolenia) Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe prezentacje w formie papierowej, notes, długopis, teczkę twardą skrzydłową zapinaną na rzep formatu A4 na materiały szkoleniowe, pen-drive o pojemności min. 2GB, na którym będą zapisane wszystkie prezentacje. Materiały szkoleniowe po zakończeniu wsparcia szkoleniowego przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia i muszą być odpowiednio oznakowane, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zapewni jeden komplet materiałów szkoleniowych do archiwizacji dokumentacji dla Zamawiającego. Zakwaterowanie i wyżywienie dla uczestników szkolenia (dotyczy I, II i III części szkolenia) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia 1. zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowo - szkoleniowym lub hotelu, o standardzie na poziomie co najmniej trzech gwiazdek 2 pokoje dwuosobowe (z oddzielnymi łóżkami) i 2 pokoje jednoosobowe lub 3 pokoje dwuosobowe (z oddzielnymi łóżkami) i 1 pokój jednoosobowy. Wszystkie pokoje z łazienkami (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna); 2. usługi gastronomiczne rozumiane jako a) śniadanie (w drugim i trzecim dniu szkolenia)- w formie szwedzkiego stołu pieczywo jasne/ciemne, wędliny (min 4 rodzaje), sery (min 4 rodzaje), masło, keczup, musztarda, pomidory, ogórki, papryka, dżem, płatki śniadaniowe, jogurt, mleko, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana; na ciepło jajecznica, parówki, kawa, herbata; b) obiad ( w pierwszym, drugim i trzecim dniu szkolenia)- składający się z dwóch dań tj. zupy (min 250 ml/os) i ciepłego dania głównego (mięso lub ryba 200 gram/os, ziemniaki/kasza/ryż) z zestawem surówek (min 2 rodzaje - łącznie 200 gram /os), a także deseru (ciasto lub lody z owocami) oraz napoi - kompot, kawa, herbata, soki, woda mineralna niegazowana i gazowana; c) kolację (w pierwszym i drugim dniu szkolenia) zawierającą ciepłe danie mięsne/rybne/mączne, przystawki, sałatki, patery wędlin (min 4 rodzaje - min 5 gram /os) i serów (min 4 rodzaje), dodatki (pieczywo ciemne i jasne, masło, sosy), ciasto, napoje kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana; d) serwis kawowy w trakcie zajęć dydaktycznych podczas przerw kawowych, tj. kawa (rozpuszczalna/mielona lub w termosie konferencyjnym - nie mniej niż 200 ml/os), herbata w saszetkach czarna, earl grey i owocowa (min 2 szt/os), cytryna w plasterkach, mleko, woda mineralna gazowana i niegazowana (min 0,2 l/os), soki 100% (różne smaki),owoce (2 szt/os.) i świeże pieczywo cukiernicze (ciastka kruche + 2 szt ciasta/os.); e) poczęstunek w pierwszym dniu szkolenia przed zajęciami zawierający serwis kawowy i dodatkowo kanapki 3 szt./os (pieczywo jasne/ciemne, masło, ser, wędliny, warzywa). Posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą się powtarzać. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia posiłków wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również estetycznego podawania posiłków. Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie, ale w innym pomieszczeniu niż sala wykładowa. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia (dotyczy I, II i III części szkolenia) Wykonawca zapewni koordynatora szkolenia, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Zamawiający wymaga obecności koordynatora na szkoleniu ,by kontrolował przebieg szkolenia i rozwiązywał problemy zgłaszane przez uczestników szkolenia na bieżąco. Zamawiający wymaga, by koordynator szkolenia nie był równocześnie wykładowcą/trenerem/szkoleniowcem na tym szkoleniu. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (dotyczy I, II i III części szkolenia) Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na czas trwania szkolenia oraz w drodze z Łosic na miejsce szkolenia i z miejsca szkolenia do Łosic. Sposób sprawdzenia efektów szkolenia (dotyczy I, II i III części szkolenia) Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koniec szkolenia ankiety oceniającej szkolenie i wydania stosownego zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, zawierającego W związku z realizacją szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zobowiązany jest wydać zaświadczenie z logo Unii Europejskiej i EFS oraz Kapitału Ludzkiego i informacją - Szkolenie zrealizowano w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pod nazwą Wsparcie Urzędu Szansą Na Sukces Bezrobotnych IV. Wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i wzór ankiety oceniającej szkolenie, które stanowić będą załączniki do umowy. Szkolenia realizowane będą w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa pod nazwą Wsparcie Urzędu Szansą Na Sukces Bezrobotnych IV z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Dodatkowo ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cześć I Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Tworzenie i realizacja skutecznych IPD z wykorzystaniem bilansu kompetencji, identyfikacją zachowań klientów - pomocne narzędzia pracowników PUP dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej trzy szkolenia grupowe (dla grup o liczebności co najmniej sześciu osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) na zlecenie instytucji zewnętrznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć Wykaz wykonanych usług szkoleniowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz załączyć dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów. Część II Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej jedno szkolenie grupowe (dla grup o liczebności co najmniej sześciu osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) na zlecenie instytucji zewnętrznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć dokument Wykaz wykonanych usług szkoleniowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz załączyć dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów. Część III Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Komunikacja wewnętrzna w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) warunkiem prawidłowego prowadzenia usług rynku pracy dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej jedno szkolenie grupowe (dla grup o liczebności co najmniej sześciu osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) na zlecenie instytucji zewnętrznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć dokument, Wykaz wykonanych usług szkoleniowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz załączyć dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cześć I Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Tworzenie i realizacja skutecznych IPD z wykorzystaniem bilansu kompetencji, identyfikacją zachowań klientów - pomocne narzędzia pracowników PUP dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią liczbą miejsc noclegowych w ośrodku wypoczynkowo - szkoleniowym lub hotelu o standardzie na poziomie co najmniej trzech gwiazdek (jedno lub dwuosobowe pokoje, każdy z łazienką -toaleta, umywalka, prysznic lub wanna) oraz znajdującą się w tym ośrodku/hotelu salą wykładową, dostosowaną do grupy minimum 6 uczestników (min 2 m2 powierzchni na uczestnika), odpowiednio oświetloną, spełniającą wymogi BHP i p. poż. oraz posiadającą klimatyzację i dostęp do zaplecza socjalnego i sanitarnego. Sala powinna być wyposażona w sprzęt i urządzenia projekcyjne typu: tablicę do pisania lub flipchart, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny. W tym celu należy przedłożyć dokument, Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku do Część II Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią liczbą miejsc noclegowych w ośrodku wypoczynkowo - szkoleniowym lub hotelu o standardzie na poziomie co najmniej trzech gwiazdek (jedno lub dwuosobowe pokoje, każdy z łazienką -toaleta, umywalka, prysznic lub wanna) oraz znajdującą się w tym ośrodku/hotelu salą wykładową, dostosowaną do grupy minimum 6 uczestników (min 2 m2 powierzchni na uczestnika), odpowiednio oświetloną, spełniającą wymogi BHP i p. poż. oraz posiadającą klimatyzację i dostęp do zaplecza socjalnego i sanitarnego. Sala powinna być wyposażona w sprzęt i urządzenia projekcyjne typu : tablicę do pisania lub flipchart, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny. W tym celu należy przedłożyć dokument, Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu. Część III: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Komunikacja wewnętrzna w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) warunkiem prawidłowego prowadzenia usług rynku pracy dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią liczbą miejsc noclegowych w ośrodku wypoczynkowo - szkoleniowym lub hotelu o standardzie na poziomie co najmniej trzech gwiazdek (jedno lub dwuosobowe pokoje, każdy z łazienką -toaleta, umywalka, prysznic lub wanna) oraz znajdującą się w tym ośrodku/hotelu salą wykładową, dostosowaną do grupy minimum 6 uczestników (min 2 m2 powierzchni na uczestnika), odpowiednio oświetloną, spełniającą wymogi BHP i p. poż. oraz posiadającą klimatyzację i dostęp do zaplecza socjalnego i sanitarnego. Sala powinna być wyposażona w sprzęt i urządzenia projekcyjne typu: tablicę do pisania lub flipchart, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny. W tym celu należy przedłożyć dokument, Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cześć I Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Tworzenie i realizacja skutecznych IPD z wykorzystaniem bilansu kompetencji, identyfikacją zachowań klientów - pomocne narzędzia pracowników PUP dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował dwoma trenerami/wykładowcami/szkoleniowcami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie tj. posiadają wykształcenie wyższe, w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej trzy szkolenia dla grup o liczebności co najmniej sześć osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.W tym celu należy przedłożyć dokumenty Wykaz trenerów/wykładowców/szkoleniowców, przewidzianych do realizacji zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ) i Wykaz przeprowadzonych szkoleń przez trenera/wykładowcę/szkoleniowca (Załącznik Nr 6a do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów. Jeżeli wskazując doświadczenie trenera/wykładowcy/szkoleniowca Wykonawca wskaże szkolenie , z którego nie będzie wynikać, że szkolenie dotyczyło wymaganej tematyki należy zaznaczyć pisemnie, że w wykazanym szkoleniu były prowadzone zajęcia/moduły ze wskazaniem tematu prowadzonego przez trenera/wykładowcę/szkoleniowca. Część II Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował dwoma trenerami/wykładowcami/szkoleniowcami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie tj. posiadają wykształcenie wyższe, w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie dla grupy o liczebności co najmniej sześć osób i o liczbie godzin minimum 16 w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć dokumenty, Wykaz trenerów/wykładowców/szkoleniowców, przewidzianych do realizacji zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ) i Wykaz przeprowadzonych szkoleń przez trenera/wykładowcę/szkoleniowca (Załącznik Nr 6a do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów. Jeżeli wskazując doświadczenie trenera/wykładowcy/szkoleniowca Wykonawca wskaże szkolenie , z którego nie będzie wynikać, że szkolenie dotyczyło wymaganej tematyki należy zaznaczyć pisemnie, że w wykazanym szkoleniu były prowadzone zajęcia/moduły ze wskazaniem tematu prowadzonego przez trenera/wykładowcę/szkoleniowca. Część III: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Komunikacja wewnętrzna w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) warunkiem prawidłowego prowadzenia usług rynku pracy dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach. Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował dwoma trenerami/wykładowcami/szkoleniowcami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie tj. posiadają wykształcenie wyższe, w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie dla grupy o liczebności co najmniej sześć osób i o liczbie godzin minimum 16 w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć dokumenty, Wykaz trenerów/wykładowców/szkoleniowców, przewidzianych do realizacji zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ) i Wykaz przeprowadzonych szkoleń przez trenera/wykładowcę/szkoleniowca (Załącznik Nr 6a do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów. Jeżeli wskazując doświadczenie trenera/wykładowcy/szkoleniowca Wykonawca wskaże szkolenie , z którego nie będzie wynikać, że szkolenie dotyczyło wymaganej tematyki należy zaznaczyć pisemnie, że w wykazanym szkoleniu były prowadzone zajęcia/moduły ze wskazaniem tematu prowadzonego przez trenera/wykładowcę/szkoleniowca.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wskazuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunku, o którym mowa w art. 24 ust.2 pkt. 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3 - Doświadczenie zawodowe trenerów/wykładowców/szkoleniowców - 10
- 4 - Posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć: 1. zmiany terminu i miejsca realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku wystąpienia sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności nie zależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w terminie lub miejscu wskazanym w ofercie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w równoważnym miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. b) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Powyższe zmiany muszą zostać zaakceptowane przez obie strony, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanej usługi i na wysokość ceny za realizację usługi. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. 2. zmiany osób wykonujących usługę. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie na skutek nieprzewidzianych okoliczności, tj. np choroby, zgonu wykładowcy/trenera/szkoleniowca Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające zaistniały fakt i zapewnić osoby na zastępstwo o takich samych lub wyższych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym wymaganym przez Zamawiającego. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego ale nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu. 3. zmiany liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający dopuszcza zaistnienie okoliczności uniemożliwiających skierowanie na szkolenie liczby osób ustalonej w umowie. Powyższa zmiana nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplosice.pl zakładka - Urząd - Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, pok. 54.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy urząd Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa pod nazwą Wsparcie Urzędu Szansą Na Sukces Bezrobotnych IV z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tworzenie i realizacja skutecznych IPD z wykorzystaniem bilansu kompetencji, identyfikacją zachowań klientów - pomocne narzędzia pracowników PUP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji pracowników Urzędu umożliwiających efektywniejszą pracę z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy w ramach IPD oraz podniesienie jakości świadczonych usług przy tworzeniu i realizacji IPD. Miejsce odbywania szkolenia miejscowość oddalona o minimum 50 km i maksymalnie 130 km od granic powiatu łosickiego (Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu uczestnikom szkolenia) Liczba godzin szkolenia - minimum 22 godziny zegarowe (przy czym godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut) -3 dni szkolenia Zakres szkolenia założenia, cele i zasady tworzenia IPD; porównanie i omówienie zmian w obowiązujących przepisach prawnych w zakresie tworzenia i realizacji IPD; etapy pracy z klientem w ramach IPD; opracowanie bilansu kompetencji klienta; weryfikacja indywidualnych predyspozycji i postaw oraz wskazanie możliwości dalszego rozwoju; planowanie ścieżki kariery zawodowej klienta - działania możliwe do zastosowania przez Urząd jak i leżące po stronie klienta; praktyczne wskazówki przy zakładaniu, realizacji działań, monitoringu i ewaluacji oraz modyfikacji na poszczególnych etapach realizacji IPD; opracowanie IPD dla omawianych w trakcie szkolenia przypadków; współpraca między stanowiskowa. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy program szkolenia sporządzony w oparciu o określony przez Zamawiającego zakres szkolenia, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego. Wybrany Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram szkolenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania Zamawiającego odnośnie osób przewidzianych do realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców /szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy posiadają wykształcenie wyższe, w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej trzy szkolenia (dla grup o liczebności co najmniej sześć osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez jednego ze wskazanych trenerów/wykładowców /szkoleniowców..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3. Doświadczenie zawodowe trenerów/wykładowców/szkoleniowców - 10
- 4. Posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pełnienia funkcji doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego oraz nabycie wiedzy na temat technik i narzędzi obsługi klienta. Miejsce odbywania szkolenia miejscowość oddalona o minimum 50 km i maksymalnie 130 km od granic powiatu łosickiego (Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu uczestnikom szkolenia). Liczba godzin szkolenia minimum 23 godziny zegarowe (przy czym godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut) 3 dni szkolenia. Zakres szkolenia zadania doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego; rola doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego w kształtowaniu wizerunku Urzędu; diagnoza potrzeb klientów PUP i trafny dobór form pomocy, dostosowany do ich potrzeb; profilowanie klientów PUP; rola doradcy w ustalaniu warunków współpracy z klientem PUP; realizacja zadań związanych z udzielaniem klientowi pomocy; efektywna komunikacja oraz budowanie pozytywnych i partnerskich relacji z klientem; sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy program szkolenia sporządzony w oparciu o określony przez Zamawiającego zakres szkolenia, na druku stanowiącym Załączni Nr 1 do Formularza Ofertowego. Wybrany Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram szkolenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania Zamawiającego odnośnie osób przewidzianych do realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców /szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy posiadają wykształcenie wyższe,w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie (dla grup o liczebności co najmniej sześć osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez jednego ze wskazanych trenerów/wykładowców /szkoleniowców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3. Doświadczenie zawodowe trenerów/wykładowców/szkoleniowców - 10
- 4. Posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komunikacja wewnętrzna w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) warunkiem prawidłowego prowadzenia usług rynku pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest poznanie zasad i obszarów komunikacji wewnętrznej w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) oraz współpracy pomiędzy specjalistami świadczącymi usługi rynku pracy i współpracy specjalistów z innymi komórkami PUP. Miejsce odbywania szkolenia miejscowość oddalona o minimum 50 km i maksymalnie 130 km od granic powiatu łosickiego (Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu uczestnikom szkolenia). Liczba godzin szkolenia minimum 23 godziny zegarowe (przy czym godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut) -3 dni szkolenia Zakres szkolenia obszary komunikacji wewnętrznej w CAZ; zadania i kompetencje pracowników CAZ; pracownicy CAZ jako Zespół; czynniki wpływające na skuteczną współpracę pomiędzy pracownikami; pokonywanie barier we współpracy międzystanowiskowej; komunikacja interpersonalna i trening efektywnej komunikacji; przepływ informacji i dokumentów pomiędzy poszczególnymi stanowiskami. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy program szkolenia sporządzony w oparciu o określony przez Zamawiającego zakres szkolenia na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego. Wybrany Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram szkolenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Wymagania Zamawiającego odnośnie osób przewidzianych do realizacji szkolenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców /szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy posiadają wykształcenie wyższe, w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie (dla grupy o liczebności co najmniej sześć osób każde i o liczbie godzin minimum 16 każde) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez jednego ze wskazanych trenerów/wykładowców /szkoleniowców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3. Doświadczenie zawodowe trenerów/wykładowców/szkoleniowców - 10
- 4. Posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.