Ogłoszenie z dnia 2010-02-08
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pieczątek dla potrzeb pracowników WUP -
Numer ogłoszenia: 26329 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pieczątek dla potrzeb pracowników WUP -.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem będzie wykonany dla potrzeb Zamawiającego na podstawie jednostronnej dyspozycji. Zlecenia wykonania pieczątek przekazywane zostaną pisemnie bądź drogą elektroniczną zgodnie z bieżącymi potrzebami. 1. Pieczątki polimerowe gumowe, pudełka plastikowe. Kolor obudowy pieczątki określony zostanie w zleceniu. Wszystkie pieczątki posiadać będą przeźroczyste miejsce na odciśnięcie treści pieczątki celem jej identyfikacji oraz posiadać będą nasadkę zabezpieczającą. Pieczątki automaty samotuszujące dostępne będą w kolorach tuszu: czerwony, niebieski, czarny. 2. Gumy do automatu samo tuszującego. 3. Guma - rozmiar niestandardowy - w chwili obecnej nie można określić wielkości dlatego też podstawą obliczenia ceny będzie cena 1 cm2 wykonania gumki. 4. Datownik samotuszujący - obudowa i rdzeń metalowy, w czarnym kolorze tuszu. 5. Stempel na kołku drewnianym 6. Tuszownica do stempli na kołku Wszystkie automaty samo tuszujące oraz tuszownice powinny być dostępne w kolorach tuszu: czerwony, niebieski, czarny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.53 - Pieczątki z napisami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUROMARKET 2 Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1531,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1531,00
Oferta z najniższą ceną: 1531,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2690,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
usługi związane z wykonywaniem pieczątek w słowniku CPV ujęte są łącznie z materiałami biurowymi, 30192153-8 Pieczątki z napisami. Wobec powyższego zamówienie realizowane zostanie w jednym z trybów przewidzianych w ustawie pzp tj. zapytania o cenę. art. 70 ustawy stanowi -Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.- W przedmiotowym postępowaniu spełnione zostaną przez Zamawiającego kryteria określone w powyższym zapisie: - na terenie województwa śląskiego, miasta Katowic znajduje się wiele firm, które zajmują się wykonywaniem pieczątek na zamówienie - co najmniej 93 wykonawców, - wartość zabezpieczona w budżecie - 20 000,- zł, jest mniejsza od równowartości kwoty 196 000,- euro tj. określonej w art. 11 ust. 8 ustawy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.