eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa wraz z montażem regałów fitotronowych dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin Innowacyjno - Naukowego Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Puławy: Dostawa wraz z montażem regałów fitotronowych dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin Innowacyjno - Naukowego Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach
Numer ogłoszenia: 263335 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem regałów fitotronowych dla Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin Innowacyjno - Naukowego Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem trzech regałów fitotronowych o następujących parametrach: 1. Regał wykonany ze stali nierdzewnej X5CrNi18-10/1.4301 wg. PN-EN 10088 o profilu zamkniętym 40x40 mm i grubości ścianki min. 1,2 mm 2. Spawy wykonane ze stali nierdzewnej X5CrNi18-10/1.4301 wg. PN-EN 10088 3. Spaw wykończony poprzez szlifowanie i polerowanie do gładkiej powierzchni bez wżerów 4. Blaty półek wykonane z blachy o grubości min. 1 mm ze stali nierdzewnej X5CrNi18-10/1.4301 wg. PN-EN 10088 - każdy blat wykonany z jednego arkusza blachy. Kształt blatów prostokątny 5. Blaty mocowane do konstrukcji przy pomocy śrub ze stali nierdzewnej, zlicowanych z powierzchnią blatów. Konstrukcja blatu musi umożliwiać demontaż blatów dla celów serwisowych 6. Blaty mocowane od góry i od dołu każdej z półek. W przestrzeni pomiędzy blatami każdej z półek ukryta izolacja termiczna wykonana z wełny mineralnej 7. Konstrukcja regału - mobilna na kółkach łożyskowanych - przednie kółka z hamulcami 8. Kółka wyposażone w jasną gumę nie brudzącą podłogi 9. Wymiary zewnętrzne: 1630 x 600 x 1950 mm (szer. x gł. x wys.) 10. Ilość półek do ekspozycji roślin - 4 szt. 11. Wysokość robocza dostępna na każdej z półek min. 390 mm Wyposażenie elektryczne 12. Każda półka oświetlana 5 szt. świetlówek liniowych 5ft zapewniających równomierne oświetlenie i natężenie oświetlenia na każdej z półek min. 290 mikromol m-2 s-1 - mierzone z odległości 150 mm 13. Łączna ilość świetlówek w jednym regale - 20 szt. 14. Półka nr 1 - dolna - źródło światła - 5 szt. świetlówek liniowych LED 5 ft - 230V, zapewniających barwę światła o temperaturze 4000-4500 K 15. Półka nr 2, 3, 4 - źródło światła - 5 szt. fluorescencyjnych świetlówek liniowych/półkę - OSRAM Fluora 58W/77 16. Oprawy świetlówek - pojedyncze w kolorze szarym 17. Zasilanie fluorescencyjnych świetlówek liniowych za pomocą zapłonników elektronicznych umiejscowionych w górnej części regału fitotronowego powyżej opraw świetlówek dla półki nr 4 18. Odległość górnej krawędzi świetlówki od dolnej krawędzi półki, do której umocowana jest oprawa tej świetlówki - min. 20 mm - dla dobrej cyrkulacji powietrza i ochrony przed przegrzewaniem półki znajdującej się powyżej 19. Każda półka wyposażona w bistabilny rozłącznik obwodu elektrycznego z modułem świetlnym - stopień ochronności min. IP 65, zamontowany w blacie przy prawym przednim słupku konstrukcyjnym 20. Elektryczny przewód zasilający min. 3 m zakończony wtyczką jednofazową z uziemieniem. 21. Całość instalacji elektrycznej zamontowana (ukryta) wewnątrz profili zamkniętych stanowiących konstrukcję urządzenia 22. Instalacja elektryczna wykonana zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa 23. Zasilanie 230VAC/50Hz; L1/N/PE 24. Pobór mocy: max. 1200W.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: niewymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz (zestawienie wymagań technicznych i jakościowych oferowanych regałów fitotronowych) - zgodnie z wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jedynie w przypadku zaistnienia konieczności: 1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. 2) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować 3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach projektu pn: Innowacyjno - Naukowe Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach o numerze: POPW.01.03.00-06-005-11 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. Zamawiający zastrzega sobie, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.