eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Radomsko: Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy
Numer ogłoszenia: 263353 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański , ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej ppoż. wraz z ościeżnicami; b) Tynki jednowarstwowe gipsowe wraz z gruntowaniem, malowaniem i wykonaniem gładzi gipsowych. c) Systemowe sufity podwieszane d) Demontaż ściany żelbetowej w szybie windowym; e) Zabezpieczenie ognioodporne konstrukcji stalowej belek podpierających strop; f) Wymiana okien PCV wraz z montażem parapetów wewnętrznych 3. Opis przedmiotu zamówienia: A. Dostawa i montaż stolarki drzwiowej ppoż. wraz z ościeżnicami Prace należy wykonać według przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ. Wycena powinna uwzględniać ościeżnice do każdej sztuki drzwi, klamki, zamki, samozamykacze, zawiasy. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca dokona pomiaru z natury. B. Tynki jednowarstwowe gipsowe wraz z gruntowaniem, malowaniem i wykonaniem gładzi gipsowych. -wykonanie jednowarstwowych tynków gipsowych gr 10 mm na ścianach (z uwzględnieniem dodatku za pogrubienie o 5mm); - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach; - gruntowanie podłoży gipsowych oraz dwukrotne pomalowanie ich farbami lateksowymi. Prace wykonać według przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ. C. Systemowe sufity podwieszane Montaż sufitu o konstrukcji metalowej wzmocnionej o rozstawie mocowania sufitu do stropu 1.5m wypełnionej płytami gipsowymi oraz sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych z zastosowaniem profili poprzecznych o długości 60 i 120cm zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ. D. Demontaż ściany żelbetowej w szybie windowym Wycięcie ściany żelbetowej o grubości 0,53m oddzielającej dwa szyby windowe o wymiarach 11,5x2,2x0,53m oraz trzech ścian przystankowych o wym. 1,25x2,1m o gr. 0,25m. Ścianę żelbetową należy wycinać po licu ścian wewnętrznych i pociąć na kawałki ok 500 kg. Wycięte fragmenty ściany żelbetonowej należy opuścić szybem windowym do poziomu piwnicy (-2) a następnie przetransportować przez funkcjonujący obiekt Szpitala (w którym odbywa się ciągły ruch pacjentów) przez ok. 60m na zewnątrz budynku. Wycinki żelbetonu należy wywieźć z terenu Szpitala i zutylizować. Przy wycinaniu ściany należy zwrócić szczególną uwagę, aby nie uszkodzić istniejących szybów windowych z uwagi na konieczność wykorzystania ich do montażu nowego dźwigu. Podczas wywozu pociętych fragmentów ściany żelbetonowej przez funkcjonujący Szpital należy zabezpieczyć istniejące podłogi. Koniecznym jest aby płytki podłogowe wyłożyć na całej długości drogi wywozowej płytą OSB bądź innym materiałem chroniącym je przed zniszczeniem. W przypadku uszkodzenia płytek, ścian lub innych elementów budynku Szpitala Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany na nową część uszkodzonego fragmentu i doprowadzenia go do stanu umożliwiającego prawidłową eksploatację. Po wycięciu i wywozie ściany żelbetowej należy oczyścić nowo powstały szyb windowy z wszelkich nieczystości. Uwaga! Podczas wycinania, transportowania i wywozu kawałków ściany żelbetowej należy zachować szczególne zasady bezpieczeństwa oraz prowadzić prace w taki sposób, aby nie zakłóciły one prawidłowego funkcjonowania Szpitala. Prace budowlane powinny odbywać się według ustalonego harmonogramu tak, aby nie zagrażały one zdrowiu i życiu pacjentów, personelu medycznego oraz osób przebywających w tym czasie w budynku Szpitala. E. Zabezpieczenie ognioodporne konstrukcji stalowej belek podpierających strop. Główne elementy konstrukcyjne podtrzymujące strop adaptowanego budynku wykonane z profili stalowych, należy zabezpieczyć ogniowo w niżej opisany sposób. Belki konstrukcyjne, które są zabudowane zwykłymi płytami GK należy obudować ogniowymi płytami gipsowo kartonowymi do osiągnięcia odporności ogniowej obudowy 60 minut. Całkowicie odsłonięte profile stalowe należy zabezpieczyć pęczniejącą farbą o odporności ogniowej 60 minut. Farba o odporności ogniowej 60 minut ma tworzyć elastyczną i wytrzymałą mechanicznie ochronę, odporną na działanie wilgoci, wody kondensacyjnej oraz czynników atmosferycznych. Minimalna grubość gruntu wynosi 0,06 mm suchej farby. Farbę na stal można nakładać na warstwę podkładową, która powinna być sucha, pozbawiona śladów korozji, tłuszczu i kurzu. Należy zwrócić uwagę na ewentualne ograniczenia dotyczące czasu do nakładania kolejnych warstw na farby epoksydowe. Jako farbę podkładową należy stosować farbę epoksydową podkładową utwardzaną adduktem aminowym. Jako farbę nawierzchniową należy stosować farbę poliuretanową nawierzchniową, utwardzaną izocyjanianem alifatycznym. Należy nanieść taką grubość warstwy, aby uzyskać odporność ogniową powłoki 60 minut. Należy bezwzględnie stosować się do karty technicznej zaproponowanej farby o odporności ogniowej 60 minut. F. Wymiana okien PCV wraz z montażem parapetów wewnętrznych. Montaż okien PCV w kolorze białym o kierunkach otwierania zgodnie z rysunkami stolarki okiennej stanowiącymi dodatek nr 13 do SIWZ. Okna mają być wykonane z profilu pięciokomorowego, szyby 4/16/4 U=1,0 W/m2*K. Okna mają być wyposażone w nawietrzaki mechaniczne. Pod oknami należy zamontować nowe parapety komorowe z PCV. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne realizacji zamówienia zawierają: - przedmiar robót stanowiący dodatek nr 4 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca dodatek nr 8 do SIWZ - rysunki stolarki otworowej stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ. UWAGA. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej dodatkiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach.. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w Dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 5. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace związane z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do nowych warunków winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zmówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami SIWZ; 3) Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną; UWAGA!! Ze względu na stopień skomplikowania, różnorodności i koordynacji robót zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej. Dokonanie wizji lokalnej miejsca wykonania zamówienia jest konieczne ze względu na warunki i teren objęty pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i niezbędnych do wyceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca prac. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość robót i zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zmówienia; 3) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić miejsce, w którym wykonywał roboty oraz okolice budynku Szpitala do stanu czystości, tak aby funkcjonowanie Szpitala odbywało się bez zakłóceń; 4) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązującego prawa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w sekcji IV pkt. IV.4.4). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: PEKAO S.A. Nr rachunku: 07 1240 3132 1111 0010 3931 6944 z dopiskiem: Wadium - Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p. 27 (parter) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionego warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4) oraz III.5) Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek został spełniony przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionego warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4) oraz III.5) Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek został spełniony przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionego warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4) oraz III.5) Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek został spełniony przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) zmian w stosunku do dokumentacji projektowej prowadzących do robót zamiennych za zgodą Zamawiającego i Projektanta, gdy konieczność ich wprowadzenia powstała w szczególności w wyniku: a) zmiany w materiale lub urządzeniu, które aktualnie nie są dostępne na rynku z racji zmian dokonywanych w produkcji na przestrzeni okresu, jaki upłynął od czasu sporządzenia dokumentacji technicznej i przetargowej, do czasu realizacji robót objętych przedmiotem umowy, b) ujawnienia wad dokumentacji technicznej o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia, c) zmiany w technologii wykonawstwa zaistniałe w rzeczywistych warunkach realizacji umowy z przyczyn niemożliwych do przewidzenia przez Projektanta na etapie sporządzenia dokumentacji technicznej, d) zmiany w prawie, wprowadzone już po wykonaniu dokumentacji technicznej w czasie realizacji kontraktu i pociągające za sobą konieczność zmian materiałowych, e) zmian w zakresie technologii wykonania elementów robót pod warunkiem przedstawienia projektu zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów oraz uzyskania akceptacji projektu przez autora projektu i Zamawiającego, 5) zmiany kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego; 6) zmiany innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Radomszczański, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiat Radomszczański, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Kancelaria Ogólna, pok. 27 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.