eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii, fizykoterapii oraz rehabilitacji do pomieszczeń znajdujących się w budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w W-wie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 2 częściCzęść nr 1 - dostawa sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji Część nr 2 - dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii, fizykoterapii oraz rehabilitacji do pomieszczeń znajdujących się w budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w W-wie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 2 części: Część nr 1 - dostawa sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji Część nr 2 - dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii
Numer ogłoszenia: 263462 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii, fizykoterapii oraz rehabilitacji do pomieszczeń znajdujących się w budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w W-wie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 2 części: Część nr 1 - dostawa sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji Część nr 2 - dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii, fizykoterapii oraz rehabilitacji do pomieszczeń znajdujących się w budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w W-wie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 2 części: Część nr 1 - dostawa sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji Część nr 2 - dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii CZEŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, rok produkcji 2011 r. sprzętów i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji wraz z montażem w pomieszczeniach w budynku PR 1A Poza dostawą Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis sprzętu i urządzeń oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku począwszy od dnia podpisania umowy) oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny oraz bieżący serwis obejmuje dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych -jeżeli dotyczy związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądów, bieżących serwisów oraz koszty napraw w przypadku awarii należy uwzględnić w cenie oferty. ZAKRES: - dostawa sprzętu i urządzeń - montaż w pomieszczeniach piwnicznych budynku PR 1A ( zasilanie prądowe wykonane przez zamawiającego) - bieżący serwis, w tym transport, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą sprzętu i urządzeń - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany sprzęt i urządzenia do fizykoterapii oraz rehabilitacji parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji- w zał. nr 4 do SIWZ. CZEŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, rok produkcji 2011 r. sprzętów i urządzeń do hydroterapii. Poza dostawą Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis sprzętu i urządzeń oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku począwszy od dnia podpisania umowy) oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny oraz bieżący serwis obejmuje dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych -jeżeli dotyczy związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądów, bieżących serwisów oraz koszty napraw w przypadku awarii należy uwzględnić w cenie oferty. ZAKRES: - dostawa wirówek, wanien, aparatu do masażu AQUAVIBRON - montaż w pomieszczeniach piwnicznych budynku PR 1A ( zasilanie wodne, kanalizacyjne i prądowe wykonane przez zamawiającego) - bieżący serwis, w tym transport, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą sprzętu i urządzeń - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do hydroterapii Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany sprzęt i urządzenia do hydroterapii parametrów granicznych określonych w zestawieniu parametrów technicznych. sprzętu i urządzeń do hydroterapii - w zał. nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w ramach określonych powyżej 2 części. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono odpowiednio dla każdej części: - dla części nr 1 a) w kosztorysie ofertowym na dostawę sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz b) w zestawieniu parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ -dla części nr 2 a) w kosztorysie ofertowym na dostawę sprzętu i urządzeń do hydroterapii - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz b) w zestawieniu parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do hydroterapii - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896 ze zm.) i posiadać deklarację zgodności CE - dotyczy wszystkich części. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostawy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego - dot. obu części ( poza wyposażeniem sali gimnastycznej - dot. części 1 poz. H, I, J, K, O, N, M zestawienia parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji, dla którego wymaga się gwarancji min. 24 miesięcznej)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • sprzęt i urządzenia do hydroterapii, fizykoterapii oraz rehabilitacji - max.20%

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.40.00-4, 33.15.50.00-1, 33.15.84.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują min. 2 dostawy o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla danej części o wartości każdej: - dla części nr 1 o wartości min. 110 000 zł. brutto każda dostawa - dla części nr 2 o wartości min. 100 000 zł. brutto każda dostawa Zamawiający pod pojęciem dostawy o podobnym charakterze rozumie dostawę: - dla części 1- dostawę różnego rodzaju sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji - dla części 2 - dostawę różnego rodzaju sprzętu i urządzeń do hydroterapii Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonych do oferty wykazów dostaw ( wg wzorów - załączniki nr 8 i 9 do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysów ofertowych - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty w formie: ulotki, paszportu technicznego, oświadczenia dostawcy lub producenta potwierdzające spełnienie parametrów technicznych - granicznych określonych w zestawieniach parametrów technicznych ... - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. obu części. Zamawiający prosi o zaznaczenie na ww. dokumentach miejsc, które potwierdzają spełnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych poprzez dokonanie zapisu właściwej pozycji zestawień...w odpowiednich miejscach tekstu. 3. Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji- wg zał. nr 4 do SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 1 4. Wypełniony i podpisany druk zestawienie parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do hydroterapii- wg zał. nr 5 do SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dot. cz. 2

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów - załączników nr 1.1 - 1.2 do SIWZ ( odpowiednio dla części) do SIWZ - w oryginale. 2. Kosztorys ofertowy na dostawę sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji - dotyczy cz. 1 - z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ- w oryginale 3. Kosztorys ofertowy na dostawę sprzętu i urządzeń do hydroterapii - dotyczy cz. 2 - z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 3 do SIWZ - w oryginale 4.Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 303) Ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2011 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 301) Ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym na dostawę sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz w zestawieniu parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do fizykoterapii oraz rehabilitacji - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.40.00-4, 33.15.50.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i urządzeń do hydroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym na dostawę sprzętu i urządzeń do hydroterapii - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz w zestawieniu parametrów technicznych sprzętu i urządzeń do hydroterapii - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.