eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobryszyceBudowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zdania (zlewnia PD3) - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Dobryszyce: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zdania (zlewnia PD3) - II etap
Numer ogłoszenia: 263465 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Dobryszycach , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, fax. 044 6811193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zdania (zlewnia PD3) - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zdania ( zlewnia PD 3 )- II etap , gm. Dobryszyce, pow. radomszczański , woj. łódzkie. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1. wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej- kanały z rur PVC O 200 mm dł. - 603,90 m 2. wykonanie przykanalików kanalizacyjnych zakończonych studnią rewizyjną O 1000mm w ilości 9 szt. (w tym na działkach : zlewnia PD 4 nr ewid. 194 i 208 obręb geodezyjny Zdania), 3. wykonanie przykanalików kanalizacyjnych bez studni w ilości 3 szt., 4. wykonanie kanałów z rur PVC O 160 mm - 68,40 m (łącznie z odcinkiem do działek o nr ewid. zlewnia PD 4 - nr ewid. 194 i 208 obręb geodezyjny Zdania , 5. wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PED O 90mm- 527,30m (od studni PD 3 do studni SR 3); 6. wykonanie przepompowni ścieków PD4 fi 1500mm wraz z zasilaniem energetycznym (branża sanitarna i elektryczna - 1 szt; 7. geodezyjne wytyczenie inwestycji w terenie, 8. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 9. rozebranie i odtworzenie nawierzchni asfaltowej na powierzchni 318m2 w zakresie : 9.1. odtworzenie nawierzchni z mieszanki mineralno -bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa wiążąca).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy, aby oferta zabezpieczona została wadium o wartości: 12.107,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BSZP o Dobryszyce 05 89730003 0050 0050 0013 0028 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: Zp 341-03-08. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.11.2008r. do godz. 10:00. 6. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, których mowa a art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr. 25 poz. 253 Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824) również w w/w terminie winny znajdować się w sekretariacie Urzędu Gminy Dobryszyce. Uwaga: Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 8. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą (tj. od dnia składania ofert: 07.11.2008r. zostanie odrzucona. 9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 13. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędne doświadczenie tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (licząc wstecz od terminu składania ofert) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto. c) dysponują potencjałem technicznym tj. co najmniej : - 2 koparkami , - piłą spalinową do cięcia nawierzchni - równiarką samojezdną - samochodem samowyładowczym 10-15t, - samochodem skrzyniowym, - środkiem transportu do przewozu osób, - zagęszczarką wibracyjną, - rozkładarką mas bitumicznych. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osobami legitymującymi się przygotowaniem zawodowym uprawniającym do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, oraz osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - osobami bezpośredniego wykonawstwa , e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: - dostępność środków finansowych, lub zdolność kredytową potwierdzona przez bank tak by wynosiła nie mniej niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z ważnością na okres wykonywania robót objętych niniejszym przetargiem; 3 udzielą co najmniej 5- letniej gwarancji na wykonane roboty 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani do ustanowienia wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do załączenia do oferty stosownego oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5.Oświadczenie winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie, Zamawiający ma prawo żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy ; 2.oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. wykazu wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto 8 wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj.: - 2 koparkami , - piłą spalinową do cięcia nawierzchni - równiarką samojezdną - samochodem samowyładowczym 10-15t, - samochodem skrzyniowym, - środkiem transportu do przewozu osób, - zagęszczarką wibracyjną, - rozkładarką mas bitumicznych . 9 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek ( decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności sieci sanitarnych oraz w specjalności instalacji elektrycznych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ), 11 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytowa powinna być nie mniejsza niż wartość wycenianego przedmiotu zamówienia ) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 12. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia tj. budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. z ważnością na okres wykonywania robót objętych niniejszym przetargiem; 13. dowód wniesienia wadium. 14. formularz wycena robót , 15. oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej , 16. propozycja zlecenia robót podwykonawcom, jeżeli dotyczy , 17. oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa zawarte w ofercie, jeżeli dotyczy Ww. dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie każdy z nich jest zobowiązany do złożenia dokumentów określonych w pkt. 6.2-6.6 oraz załączenia oświadczenia, o którym mowa w 5.4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.