To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Wrocław: Dostawa środków barwiących do urządzeń teleinformatycznych
Numer ogłoszenia: 26347 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349081 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków barwiących do urządzeń teleinformatycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków barwiących do urządzeń teleinformatycznych. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę asortymentu, wyszczególnionego w załącznikach nr 1.1 do 1.3 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 do 1.3 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ. d) Postępowanie zostało podzielone na 3 niżej opisane części, odpowiadające treści załączników nr 1.1 do 1.3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia): - część 1 postępowania - obejmuje dostawę bezpieczników do resetowania tonerów, chipów zliczających, głowic, kartridżów, kaset z taśmą barwiącą, kaset z tonerem, tonerów (napełniaczy), wałków OPC, zespołów bębna oraz zintegrowanych kaset tonera z bębnem, (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ i wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ); - część 2 postępowania - obejmuje dostawę zespołów bębna, (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ i wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ); - część 3 postępowania - obejmuje dostawę zintegrowanych kaset tonera z bębnem, (zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ i wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ); e) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w ramach danej części postępowania. f) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy do magazynu Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33 we Wrocławiu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
- MET M. Raczyński, A. Latacz sp. j, ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45781,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45212,48
Oferta z najniższą ceną: 28045,48 / Oferta z najwyższą ceną: 47570,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
- MET M. Raczyński, A. Latacz sp. j., ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4051,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9882,00
Oferta z najniższą ceną: 9882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9882,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
- MET M. Raczyński, A. Latacz sp. j., ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1732,40
Oferta z najniższą ceną: 1732,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1732,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.