eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockKONSERWACJA, PRZEGL¡DY, NAPRAWA SPRZÊTU I APARATURY MEDYCZNEJ W P£OCKIM ZAK£ADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-10-13

P³ock: KONSERWACJA, PRZEGL¡DY, NAPRAWA SPRZÊTU I APARATURY MEDYCZNEJ W P£OCKIM ZAK£ADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
Numer og³oszenia: 263483 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax. 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KONSERWACJA, PRZEGL¡DY, NAPRAWA SPRZÊTU I APARATURY MEDYCZNEJ W P£OCKIM ZAK£ADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ ogólna 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ wymienionych w Za³±czniku Nr 5 do SIWZ. 2.Utrzymanie sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ polega na ¶wiadczeniu przez Wykonawcê us³ug w zakresie: konserwacji, przegl±dów, napraw oraz prowadzenia paszportów urz±dzeñ medycznych. 3.Urz±dzenia medyczne s± to urz±dzenia i aparatura medyczna oraz sprzêt pomiarowy znajduj±cy siê na wyposa¿eniu P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. 4.Przez utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ medycznych rozumie siê wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z napraw±, konserwacj± okre¶lon± przez producenta oraz wykonanie przegl±dów okresowych stanu technicznego tych urz±dzeñ. 5.Przez konserwacjê urz±dzeñ rozumie siê wykonanie czynno¶ci o charakterze obs³ugi okresowej urz±dzenia maj±ce na celu podtrzymanie jego gotowo¶ci eksploatacyjnej opartej o zalecenia producenta urz±dzenia. Czêstotliwo¶æ konserwacji uzale¿niona jest od intensywno¶ci eksploatacji urz±dzenia. 6.Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ medycznych obejmuje: naprawy tych urz±dzeñ, powadzenie serwisu w dni robocze w godzinach 7.30-15.00, czynno¶ci konserwacyjne okre¶lone przez producenta urz±dzenia, prowadzenie kart naprawy urz±dzeñ, okresowe kontrole zwane dalej przegl±dami technicznymi sprawno¶ci aparatury i urz±dzeñ medycznych, prowadzenie paszportów technicznych tych urz±dzeñ, okresowe kontrole sprzêtu pomiarowego (kalibracja), zapewnienie w³asnego transportu do przewiezienia urz±dzeñ do i z siedziby Wykonawcy lub punktu serwisowego, uruchamianie i monta¿ nowych urz±dzeñ, o ile nie zosta³o to zastrze¿one przez producenta, przygotowanie do naprawy urz±dzeñ medycznych wymagaj±cych wykonania us³ugi przez autoryzowany serwis, sporz±dzanie orzeczeñ o stanie urz±dzeñ, w tym nie nadaj±cych siê do naprawy, za³o¿enie i prowadzenie paszportów dla zakupionych przez zamawiaj±cego urz±dzeñ medycznych, o ile nie zosta³o to zastrze¿one przez producenta. Czê¶æ szczegó³owa 1.Warunki ogólne realizacji zamówienia. a.Konserwacji, naprawie, przegl±dom podlegaj± aparatura i urz±dzenia medyczne oraz sprzêt pomiarowy wymienionych w Za³±czniku Nr 5 do SIWZ. b.Prace konserwacyjne i naprawy aparatury i urz±dzeñ medycznych oraz sprawdzanie sprzêtu pomiarowego mog± wykonywaæ osoby: posiadaj±ce kwalifikacje do naprawiania i konserwacji urz±dzeñ medycznych, posiadaj±ce kwalifikacje do dozoru nad eksploatacj± urz±dzeñ, posiadaj±ce uprawnienia resortowe, przeszkolone u producenta w zakresie napraw i przegl±dów urz±dzeñ. c.Podstawowy zakres czynno¶ci konserwatorsko - naprawczych oraz sprawdzenia sprzêtu pomiarowego obejmuje: okre¶lenie rodzaju uszkodzenia, naprawê zu¿ytych czê¶ci lub ich wymianê, wymiana materia³ów eksploatacyjnych, sprawdzenie prawid³owo¶ci dzia³ania, sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urz±dzeñ, sprawdzenie instalacji, kontrola sprawno¶ci zaworów, ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, w przypadku urz±dzeñ podlegaj±cych odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urz±dzenia do odbioru, wykonanie czynno¶ci w zwi±zku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udzia³em inspektorów UDT. d.Ka¿da czynno¶æ konserwatorsko - naprawcza oraz sprawdzenia sprzêtu pomiarowego musi zostaæ potwierdzona w karcie pracy i wpisana przez Wykonawcê do paszportu technicznego urz±dzenia. e.Karta pracy powinna zawieraæ w szczególno¶ci m.in.: datê, nr karty pracy, pe³n± nazwê u¿ytkownika, nazwê aparatu (typ, nr fabryczny), wyszczególnienie (naprawa lub przegl±d), cenê jednostkow± netto, warto¶æ materia³ów netto, datê rozpoczêcia i zakoñczenia pracy, potwierdzenie wykonania us³ugi (data, podpis, piecz±tka) przez osoby, o których mowa w pkt. 2 ppkt. a. f.W przypadku wy³±czenia urz±dzenia z u¿ytkowania do Wykonawcy nale¿y obowi±zek umieszczenia na niesprawnym urz±dzeniu czytelnej informacji: urz±dzenie niesprawne - nie u¿ywaæ lub urz±dzenie przeznaczone do naprawy - nie u¿ywaæ. 2.Konserwacja i naprawy aparatury i urz±dzeñ medycznych oraz sprzêtu pomiarowego. a.Bie¿±ce zg³oszenia przekazywane bêd± w formie telefonicznej lub ustnie przez kierowników koordynatorów ordynatorów, pielêgniarki oddzia³owe i prze³o¿one, po³o¿ne oddzia³owe jednostek i komórek organizacyjnych Zamawiaj±cego lub inne osoby przez nich upowa¿nione, odpowiedzialne za dane urz±dzenie medyczne. b.Osoba przekazuj±ca informuje o rodzaju uszkodzenia (awarii) i ustala z Wykonawc± termin realizacji zg³oszenia. c.Wykonawca w dzienniku zg³oszeñ rejestruje zg³oszenie z podaniem osobie zg³aszaj±cej realnego terminu i godziny przybycia. Maksymalny czas reakcji serwisu od zg³oszenia w formie telefonicznej b±d¼ ustnej wynosi 24 godziny lub w pierwszy dzieñ roboczy po zg³oszeniu w dniu wolnym od pracy. d.Terminy, o których mowa w ppkt c, mog± byæ wyd³u¿one w nastêpuj±cych przypadkach: zakres czynno¶ci nie jest mo¿liwy do wykonania w wymaganym terminie, dostarczenie niezbêdnych czê¶ci zamiennych wymaga dodatkowego czasu, aparatura, urz±dzenia lub sprzêt wymagaj± naprawy wykraczaj±cej poza ramy okre¶lone w umowie. W takim przypadku Wykonawca informuje osobê zg³aszaj±c± o przyczynie przed³u¿enia terminu naprawy konserwacji i planowanym terminie naprawy urz±dzenia. e.Potwierdzenia wykonanych prac obejmuj±cych opis wykonanej us³ugi z podan± nazw± i ilo¶ci± zu¿ytych materia³ów lub wymienionych czê¶ci (w przypadku ich wystêpowania) bêd± dokonywane przez osoby, o których mowa w ppkt. a. f.W przypadku konieczno¶ci wykonania czynno¶ci konserwacyjno - naprawczych w siedzibie Wykonawcy, przekazanie do naprawy i odbiór z naprawy urz±dzenia medycznego nastêpuje na podstawie dokumentu przekazanie do naprawy odbiór z naprawy. Dokument ten powinien zawieraæ w szczególno¶ci m.in.: datê zg³oszenia, dane zg³aszaj±cego, godzinê zg³oszenia, nazwa i typ sprzêtu, imiê i nazwisko osoby zg³aszanej, opis zg³oszenia awarii, datê odbioru przez Zamawiaj±cego, godzinê odbioru, imiê i nazwisko osoby odbieraj±cej. g.Wykonania czynno¶ci konserwacyjno - naprawczych musz± byæ odnotowane przez Wykonawcê w karcie pracy oraz w paszporcie technicznym urz±dzenia. h.Gwarancja na wymienione czê¶ci zamienne i materia³y nie mo¿e byæ krótsza od gwarancji danej przez producenta. i.Dokumenty z wykonanych napraw i konserwacji s± przechowywane w jednostce, komórce organizacyjnej u¿ytkownika urz±dzenia. 3.Okresowe kontrole zwane dalej przegl±dami sprawno¶ci urz±dzeñ medycznych. a.Okresowym przegl±dom sprawno¶ci podlegaj± urz±dzenia wykazane w Za³±czniku Nr 5 do SIWZ. b.Przegl±dy wykonywane s± w terminach: wynikaj±cych z zaleceñ producenta lub dostawcy, okre¶lonych w wykazie - Za³±cznik Nr 5 do SIWZ. c.Przegl±d urz±dzeñ dokonuj± osoby posiadaj±ce stosowne uprawnienia lub za¶wiadczenie. d.Fakt przeprowadzenia kontroli lub przegl±du Wykonawca odnotowuje w paszporcie technicznym urz±dzenia. e.Protokó³ ze sprawno¶ci urz±dzeñ Wykonawca sporz±dza w 2 - egzemplarzach: jeden przekazuje do Biura Logistyki i Obs³ugi Technicznej i jeden zachowuje dla siebie. Uwaga. Planowe przegl±dy sprawno¶ci urz±dzeñ nie obejmuj± zakupionego sprzêtu, aparatury, urz±dzeñ w okresie gwarancji, które zgodnie z zawart± umow± z dostawc± podlegaj± okresowym przegl±dom gwarancyjnym. Wymagany termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w terminie od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesiêcy. Wykonawca udzieli minimum 4 miesiêcznej gwarancji na wykonywan± naprawê. Wykonawca zapewni bezp³atny serwis w okresie gwarancyjnym. Czas reakcji serwisu nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 24 godziny od chwili zg³oszenia telefonicznego, za wyj±tkiem przypadków szczególnie skomplikowanych, o których Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiaj±cego wskazuj±c przyczynê..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych 50.42.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego i chirurgicznego 50.42.10.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego 50.42.12.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu rentgenowskiego 50.42.20.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu chirurgicznego 50.43.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ precyzyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, liczba czê¶ci: 28.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 2. Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. 3. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e: a. warunek okre¶lony w pkt. 1) spe³nia ka¿dy z Wykonawców, b. warunek okre¶lony w pkt. 2) spe³nia ka¿dy z Wykonawców, c. warunek okre¶lony w pkt. 3) spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek okre¶lony w pkt. 4) spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spe³nia nie spe³nia, na podstawie dokumentów wymienionych poni¿ej. Wykonawc± mo¿e byæ osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej oraz podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (spó³ki cywilne, konsorcja) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty. Zaleca siê, aby Wykonawca zdoby³ wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do prawid³owego przygotowania oferty. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± prowadzone bêd± w PLN. W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Nie przewiduje siê zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia siê dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje siê wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I.Do oferty nale¿y za³±czyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - na potwierdzenie warunków Rozdzia³ III pkt. 1 - 4 Za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m - cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdzia³ III pkt. 1 i 2. 3. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego Oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdzia³ III pkt. 1 i 2. 4. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca dysponuje personelem o kwalifikacjach niezbêdnych do wykonywania ¶wiadczeñ w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z wykazem osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, oraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenie warunków Rozdzia³ III pkt. 1 i 3, w tym: za¶wiadczenie kwalifikacyjne typu E dla osób naprawiaj±cych, konserwuj±cych aparaturê i sprzêt medyczny oraz laboratoryjny (do o¶wiadczenia nale¿y za³±czyæ kserokopiê za¶wiadczenia po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê); za¶wiadczenie kwalifikacyjne typu D dla osób kieruj±cych i dozoruj±cych w/w pracowników (do o¶wiadczenia nale¿y za³±czyæ kserokopiê za¶wiadczenia po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê). 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na sumê ubezpieczeniow± nie mniejsz± ni¿ 50 000,00 z³. - na potwierdzenie warunków Rozdzia³ III pkt. 1 i 4. II. Pozosta³e dokumenty, które nale¿y za³±czyæ do oferty: 1. Wype³niony Formularz kosztowy - Za³±cznik Nr 3 do SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii. 3. O¶wiadczenie o lokalizacji warsztatu (punktu serwisowego), w którym wykonywane bêd± naprawy oraz danych teleadresowych (nale¿y podaæ dok³adny adres, numer telefonu stacjonarnego oraz faks) - Za³±cznik Nr 4 do SIWZ. 4. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a ca³o¶æ prac wykona w ramach dzia³añ swojego przedsiêbiorstwa lub b. zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom w formularzu oferty bêd±cym Za³±cznikiem Nr 1 do SIWZ. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej: a. z oferty musi wynikaæ, jakie podmioty tworz± konsorcjum/spó³kê cywiln± (pe³na nazwa i adres siedziby) oraz cel wspólnych dzia³añ jako z³o¿enie oferty ³±cznej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, przy czym termin, na jakie zosta³o zawarte konsorcjum, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia publicznego; b. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo do pe³nienia tej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - musi byæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii. c. Oferta powinna byæ podpisana przez ka¿dego partnera lub ustanowionego pe³nomocnika. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 i 5 winien za³±czyæ ka¿dy z przedsiêbiorców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 i 5 s± sk³adane w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci. 6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale, Wykonawca sk³ada dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 84, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej tJ.: www.ipzp.pl lub w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki ZAk³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kosciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego - P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 P³ock, ul. Ko¶ciuszki 28 w pokoju Nr 202..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Oddzia³ Chorób Wewnêtrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Oddzia³ Pediatryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Oddzia³ Ginekologiczno - Po³o¿niczy (Po³o¿nictwo i Ginekologia Pooperacyjna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Oddzia³ Ginekologiczno - Po³o¿niczy (Patologia Ci±¿y i Ginekologia Zachowawcza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Oddzia³ Neonatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Oddzia³ Ginekologiczno - Po³o¿niczy (Trakt Porodowy z Izb± Przyjêæ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Oddzia³ Chirurgiczny Ogólny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Oddzia³ Ortopedii i Pododdzia³ Rehabilitacji Narz±du Ruchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Blok Operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Oddzia³ Anestezjologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8, 50.42.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Sterylizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Sterylizacji, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Centralna Stacja £ó¿ek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Stacji £ó¿ek, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Oddzia³ Psychiatrii i Pododdzia³ Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Dzienny Oddzia³ Psychiatryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Zak³ad Pielêgnacyjno-Opiekuñczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w tym oddziale, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej (Szpital ¦wiêtej Trójcy, Przychodnia Specjalistyczna ul. Miodowa 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Zak³adzie Diagnostyki Obrazowej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Zak³ad Diagnostyki Laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Zak³adzie Diagnostyki Laboratoryjnej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - Zak³ad Bakteriologii Ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Zak³adzie Bakteriologii Ogólnej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - Apteka Szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Aptece Szpitalnej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Przychodnia Specjalistyczna ul. Miodowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Przychodni Specjalistycznej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Pracownia Mikologiczna, ul. Miodowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Pracowni Mikologicznej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 22 NAZWA: akiet Nr 22 - Przychodnia Stomatologiczna, ul. Reja 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Przychodni Stomatologicznej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Przychodnia, ul. Reja 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Przychodni przy ul. Reja 15, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Przychodnia Rehabilitacyjna, ul. Tysi±clecia 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Przychodni Rehabilitacyjnej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 - Przychodnia, ul. Góry 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Przychodni przy ul. Góry 7, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 - Przychodnia, ul. Zielona 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Przychodni przy ul. Zielona 40, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 - Przychodnia, ul. Miodowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Przychodni przy ul. Miodowa 2, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 - Stomatologia przedszkolna i szkolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej znajduj±cej siê w Stomatologii przedszkolnej i szkolnej, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 - Wykaz aparatury medycznej i wyposa¿enia do monitorowania i pomiarów. Harmonogram przegl±dów stanu technicznego i potwierdzania metrologicznego..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.