eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczewświadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Tczew: świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 263529 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie , ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zimowym utrzymaniu dróg powiatowych z podziałem na pięć zadań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uzupełniony wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca - należy wskazać wszystkie samochody i sprzęt niezbędny do realizacji zadania/zadań, których dotyczy oferta

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, lub oświadczenie, iż w przypadku wybrania jego oferty przed zawarciem umowy zobowiązuje się do zawarcia w/w ubezpieczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa będzie mogła zostać zmieniona w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT - możliwa jest zmiana obowiązujących w umowie stawek wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew i gminy Subkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew i gminy Subkowy polegające na odśnieżaniu dróg i posypywaniu ich materiałem uszarstniającym (łączna długość 98,127 km) 1. Zamawiający zapewnia: 1.1. piaskarkę 1.2. dwa pługi 1.3. mieszankę 1.4. miejsce mogące służyć za składowisko mieszanki i punkt załadowczy (warunkowo dopuszcza się składowanie mieszanki u wykonawcy) 2. Wykonawca musi zapewnić: 2.1. jedną solarko-piaskarkę (objętość skrzyni ładunkowej minimum 4 m3, przenoszenie środków sypkich (sól, piasek) do rozrzutnika za pomocą taśmy), 2.2. dwa samochody nie starsze niż 15 lat, o ładowności minimum 8 ton umożliwiające zamontowanie i właściwą pracę piaskarki z pługiem, 2.3. samochód rezerwowy do świadczenia usług w przypadku awarii pojazdu podstawowego, 2.4. sprzęt załadowczy umożliwiający każdorazowy załadunek mieszanki na samochody, 2.5. kierowców wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy), 3. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 4. Zakres i sposób świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością zimowego utrzymania określonymi w załączniku do specyfikacji. Łączna długość dróg powiatowych w gminie Tczew i gm. Subkowy objętych zimowym utrzymaniem wynosi 98,127 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. W przypadku ogłoszenia I fazy zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest obowiązany posiadać w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin cały sprzęt jakim dysponuje. I faza prowadzenia zimowego utrzymania oznacza warunki zagrożenia i zmiennych stanów pogodowych. Będzie ona ogłaszana przez dyżurującego przedstawiciela Zamawiającego. II faza prowadzenia zimowego utrzymania oznacza rozpoczęcie pracy sprzętu - odśnieżanie i/lub posypywanie materiałem uszarstniającym. Będzie ona ogłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Wykonawcę po uzgodnieniu tego z Zamawiającym (telefoniczne, faksem lub pocztą e-mail). 5. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 5.1. za roboczogodzinę odśnieżania w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, 5.2. za roboczogodzinę odśnieżania z jednoczesnym zwalczaniem śliskości materiałami uszarstniającymi w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. Wynagrodzenie określone w pkt 5.1. i 5.2. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni), tj.: a)montaż pługów i piaskarek na samochody Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, b)wynagrodzenie kierowców i operatora, c)posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, d)posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), e)wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, f)każdorazowy załadunek samochodów, g)paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, h)dojazd do miejsca wezwania, i)zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, j)zmianowość sprzętu, k)obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, l)Wykonawca jest zobowiązany do umycia sprzętu Zamawiającego po zakończeniu każdej z akcji, m)w przypadku korzystania z placu na terenie bazy Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do regularnego oczyszczania placu i boksów do składowania materiałów, n)po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pługi, piaskarki). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca. Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy. Za czas prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez dany samochód nie będzie płacony dyżur domowy kierowcy. 5.4. za dyżur domowy kierowców oraz operatora ładowarki po ogłoszeniu I fazy zimowego utrzymania w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godz od zgłoszenia - Zamawiający ustala stałą stawkę w wysokości 2,00 zł brutto (słownie: dwa zł) za godzinę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew oraz gminy Subkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew oraz gminy Subkowy przy użyciu ładowarek oraz pługa ciężkiego - na zlecenie (telefoniczne, faksem lub pocztą e-mail) w sytuacji znacznego pogorszenia warunków na drogach. 1. Zamawiający zapewnia: 1.1. pług ciężki stalowy dwustronny 2. Wykonawca musi zapewnić: 2.1. minimum trzy ładowarki o pojemności ładowacza powyżej 1 m3, 2.2. samochód z napędem minimum na trzy osie z możliwością zamontowania czołownicy i zawieszenia pługa ciężkiego, 2.3. czołownicę do zamontowania pługa, 2.4. układ sterowniczy do pługa, 2.5. kierowców wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy), 3. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług. 4. Zakres i sposób świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością zimowego utrzymania ustalonym każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 5.1. za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 5 godzin od zgłoszenia 5.2. za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu pługa ciężkiego w gotowości wyjazdu w ciągu 5 godzin od zgłoszenia. Wynagrodzenie określone w pkt 5.1. i 5.2. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: a)montaż pługa na samochód Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, b)wynagrodzenie kierowcy i operatorów, c)posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, d)wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, e)paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, f)zmianowość sprzętu, g)obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, h) po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pług). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew oraz gminy Subkowy przy użyciu ładowarki np. typu fadroma.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 - odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Tczew oraz gminy Subkowy przy użyciu ładowarki np. typu fadroma - na zlecenie (telefoniczne, faksem lub pocztą e-mail) w sytuacji znacznego pogorszenia warunków na drogach. 1. Wykonawca musi zapewnić: 2.1. minimum jedną ładowarkę o pojemności ładowacza powyżej 3 m3 2.2. kierowcę wyposażonego w telefon komórkowy (kontakt całodobowy), 2. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług. 3. Zakres i sposób świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością zimowego utrzymania ustalonym każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 4.1. za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 5 godzin od zgłoszenia Wynagrodzenie określone w pkt 5.1. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: a)wynagrodzenie operatora, b)posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, c)wyposażenie kierowcy w telefon komórkowy, d)paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, e)zmianowość sprzętu, f)obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zimowe utrzymanie mostu drogowego przez rzekę Wisłę oraz wiaduktu 02 łączącego ul. 1 Maja z ul. Kolejową w Tczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 - zimowe utrzymanie mostu drogowego przez rzekę Wisłę oraz wiaduktu 02 łączącego ul. 1 Maja z ul. Kolejową w Tczewie polegające na odśnieżaniu i posypywaniu materiałem uszarstniającym (łączna długość 1,211 km) 1. Wykonawca musi zapewnić: 1.1. pojazd przystosowany do odśnieżania oraz posypywania piaskiem o łącznym ciężarze do 3,5 t oraz wysokości całkowitej do 2,5 m, 1.2. samochód rezerwowy do świadczenia usług w przypadku awarii pojazdu podstawowego, 1.3. sprzęt załadowczy umożliwiający każdorazowy załadunek piasku na samochód, 1.4. kierowcę wyposażonego w telefon komórkowy (kontakt całodobowy), 1.5. materiał uszarstniający do posypywania nawierzchni (nie ma możliwości stosowania soli!), 1.5. miejsce mogące służyć za składowisko piasku i punkt załadowczy. 3. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 4. Zakres i sposób świadczenia usług Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu świadczonych usług. W przypadku ogłoszenia I fazy zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest obowiązany posiadać w gotowości wyjazdu w ciągu 1,5 godziny cały sprzęt jakim dysponuje. I faza prowadzenia zimowego utrzymania oznacza warunki zagrożenia i zmiennych stanów pogodowych. II faza prowadzenia zimowego utrzymania oznacza rozpoczęcie pracy sprzętu - odśnieżanie i/lub posypywanie materiałem uszarstniającym. Będzie ona ogłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Wykonawcę po uzgodnieniu tego z Zamawiającym (telefoniczne, faksem lub pocztą e-mail). 5. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 5.1. za roboczogodzinę zwalczania śliskości materiałami uszarstniającymi w gotowości wyjazdu w ciągu 1,5 godziny od wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających ruch 5.2. za roboczogodzinę odśnieżania z jednoczesnym zwalczaniem śliskości materiałami uszarstniającymi w gotowości wyjazdu w ciągu 1,5 godziny od wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających ruch. Wynagrodzenie określone w pkt 5.1. i 5.2. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: a) montaż pługa na samochód Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, b) zakup materiałów uszarstniających (nie ma możliwości stosowania soli!), c) wynagrodzenie kierowców, d) posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, e) posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), f) wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, g) każdorazowy załadunek samochodów, h) paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, i) dojazd do miejsca wezwania, j) zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, k) zmianowość sprzętu, l) obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, Wynagrodzenie będzie płacone za fizycznie wykonane godziny pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odśnieżanie chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie miasta Tczewa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 - odśnieżanie chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie miasta Tczewa 1. Zakres i sposób świadczenia usług Ręczne lub mechaniczne oczyszczanie chodników ze śniegu i lodu oraz posypanie materiałem uszarstniającym. Mechaniczne odśnieżanie chodników może być prowadzone wyłącznie przy użyciu sprzętu zapewniającego nieuszkodzenie nawierzchni chodników. Łączna powierzchnia chodników przewidzianych do odśnieżania wynosi ok. 400 a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu świadczonych usług. Odśnieżanie chodników będzie zlecane w zależności od panujących warunków. W przypadku zlecenia odśnieżenia całego zakresu (ok. 400 a) Wykonawca jest zobowiązany wykonać zadanie w nieprzekraczalnym terminie 6 godzin. Do wykonywania usługi Wykonawca musi przystąpić w nieprzekraczalnym terminie 2 godzin od otrzymania zlecenia (telefoniczne, przesłane faksem lub pocztą e-mail). 2. Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu ofertowym oraz umowie. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: 3.1. za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar 3.2. za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar Wynagrodzenie określone w pkt 2.1. i 2.2. musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, (np. zakup materiałów uszarstniających, zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników, ew. materiały eksploatacyjne w przypadku mechanicznego wykonywania usług itp)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.