eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańroboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/85/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Poznań: roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/85/2013
Numer ogłoszenia: 263544 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/85/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: przygotowanie do zasiedlenia lokali w msc. Jaszkowo 6/3, gm. Zaniemyśl; Wierzenica ul. Wierzenicka 23/4, gm. Swarzędz; Kociałkowa Górka 4/16, gm. Pobiedziska oraz remont lokalu w msc. Konarzewo ul. Szkolna 2/2, gm. Dopiewo. 2. Oznaczenie zgodne z CPV; 45000000 - 7. 3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności; Lokal do zasiedlenia - msc. Jaszkowo 6/3, gm. Zaniemyśl posadzka : - zerwanie posadzki PCV, rozebranie płyty wiórowej, - izolacja z folii, posadzka cementowa zbrojona siatką stalową, - płyta OSB gr 12 mm, wykładzina PCV, - wyrównanie powierzchni i ułożenie płytek na klej wraz z cokolikami; ogrzewanie : - montaż pieca kuchennego, - budowa pieca kaflowego szt. 2; ściany, malowanie: - zamurowanie bruzd, obsadzenie kratki wentylacyjnej, drzwiczek kominowych, - wykonanie wentylacji kuchni, - skucie i uzupełnienie tynków wew., - zeskrobanie i przygotowanie powierzchni tynków wew. do malowanie farbą emulsyjną 2 x, - odbiór kominiarski; stolarka: - okna- profile ościeżnic i skrzydeł okiennych PCV pięciokomorowe zespolone z listwą przymykową (k=1,4 W/m2xK) - kolor biały - system uszczelniania MD z uszczelką środkową w ościeżnicy. - głębokość konstrukcyjna ram nie mniejsza niż 62mm - grubość ścianek konstrukcyjnych skrzydeł nie mniejsza niż 55 mmmm - współczynnik infiltracji powietrza a min.=0,5m (mxhxdaPa2/3). - okucia obwiedniowe z mikrowentylacją, szyby podwóje zespolone o współczynniku k=1,1W/m2xK, - wywiewniki, - parapety wewnętrzne z PCV o gr. 40 mm poza lico muru (4-5)cm - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej wystające poza ścianę, - wymiana drzwi wew. płytowych, - drzwi zew.- drzwi zew. stalowe wzmocnione , ocieplane , wsp. U<2,6W/m2K,kpl. Zamków patentowych szt.2, instalacja wod-kan : - wymiana miski ustępowej, wanny, umywalki, zlewozmywaka, baterii wannowej, zlewozmywakowej, umywalkowej, - wymiana elektr. podgrzewacza wody, wodomierza, - montaż zaworów czerpalnych; instalacja elektryczna: - okablowanie, - montaż dzwonka , puszek podtynkowych, zabezpieczenia przed i zalicznikowego, rozłącznika przeciwporażeniowego, tablicy licznikowej, osprzętu, - badania i pomiary elektryczne. Lokal do zasiedlenia - Wierzenica ul. Wierzenicka 23/4, gm. Swarzędz posadzka : - zerwanie posadzki PCV, rozebranie płyty wiórowej, - płyta OSB gr 22 mm, wykładzina PCV, - wyrównanie powierzchni i ułożenie płytek na klej wraz z cokolikami; ściany, sufit, malowanie: - obsadzenie drzwiczek kominowych,, - skucie i uzupełnienie tynków wew., - izolacja z wełny gr. 150mm , paraizolacja, sufit powieszany z płyt GK, - wykonaniu włazu na strych, - wykonanie kominów wentylacyjnych z rury AL. Wraz z izolacją, - zeskrobanie i przygotowanie powierzchni tynków wew. do malowanie farbą emulsyjną 2 x, - odbiór kominiarski; stolarka: - okna - profile ościeżnic i skrzydeł okiennych PCV pięciokomorowe zespolone z listwą przymykową (k=1,4 W/m2xK) - kolor biały - system uszczelniania MD z uszczelką środkową w ościeżnicy. - głębokość konstrukcyjna ram nie mniejsza niż 62mm - grubość ścianek konstrukcyjnych skrzydeł nie mniejsza niż 55 mmmm - współczynnik infiltracji powietrza a min.=0,5m (mxhxdaPa2/3). - okucia obwiedniowe z mikrowentylacją, szyby podwóje zespolone o współczynniku k=1,1W/m2xK, - wywiewniki, - parapety wewnętrzne z PCV o gr. 40 mm poza lico muru (4-5)cm - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej wystajace poza ścianę, - wymiana drzwi wew. płytowych, - drzwi zew.- drzwi zew. stalowe wzmocnione , ocieplane , wsp. U<2,6W/m2K,kpl. zamków patentowych szt.2; ogrzewanie : - przestawienie pieca kaflowego szt. 1, instalacja wod-kan : - montaż miski ustępowej wraz z z rurociągiem 110 mm, wanny, umywalki, zlewozmywaka, - montaż rurociągu wodociągowego, - montaż baterii wannowej, zlewozmywakowej, umywalkowej, wodomierza, - wodomierza, - montaż zaworów czerpalnych, - podgrzewacza cwu 150 dm3, - instalacji c.o. etażowego wraz trzonem kuchennym z wężownicą kpl.; instalacja elektryczna: - okablowanie, - montaż dzwonka , puszek podtynkowych, zabezpieczenia przed i zalicznikowego, rozłącznika przeciwporażeniowego, tablicy licznikowej, osprzętu, - badania i pomiary elektryczne; roboty na zew. budynku: - przetarcie istniejących tynków zew., - zadaszenie drzwi wejściowych, - naprawa schodów zew.; Lokal do zasiedlenia - Kociałkowa Górka 4/16, gm. Pobiedziska. posadzka: - zerwanie posadzki PCV, - wyrównanie powierzchni, wykładzina PCV; ściany, malowanie: - obsadzenie kratek wentylacyjnych, - zerwanie tapet, - zeskrobanie i przygotowanie powierzchni tynków wew. do malowanie farbą emulsyjną 2 x, - malowanie stolarki drzwiowej , grzejników, rur, - odbiór kominiarski; stolarka: okna - profile ościeżnic i skrzydeł okiennych PCV pięciokomorowe zespolone z listwą przymykową (k=1,4 W/m2xK) - kolor biały - system uszczelniania MD z uszczelką środkową w ościeżnicy. - głębokość konstrukcyjna ram nie mniejsza niż 62mm - grubość ścianek konstrukcyjnych skrzydeł nie mniejsza niż 55 mmmm - współczynnik infiltracji powietrza a min.=0,5m (mxhxdaPa2/3). - okucia obwiedniowe z mikrowentylacją, szyby podwóje zespolone o współczynniku k=1,1W/m2xK, - wywiewniki, - parapety wewnętrzne z PCV o gr. 40 mm poza lico muru (4-5)cm - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej wystajace poza ścianę, - uzupełnienie oszklenia drzwi wew., wymiana zamków i klamek, - wymiana drzwi wew. płytowych, - drzwi zew.- drzwi zew. stalowe wzmocnione, ocieplane , wsp. U<2,6W/m2K,kpl. zamków patentowych szt.2; instalacja wod-kan : - wymiana: miski ustępowej, zlewozmywaka, baterii zlewozmywakowej, umywalkowej, - wymiana elektr. podgrzewacza wody, wodomierza, - montaż zaworów czerpalnych; instalacja elektryczna: - zabezpieczenia zalicznikowego, - wymiana osprzętu, - badania i pomiary elektryczne; remont lokalu - Konarzewo ul. Szkolna 2/2, gm. Dopiewo posadzka: - zerwanie posadzki PCV, rozebranie podłogi z desek, - zdjęcie warstwy ziemi, - podkład z pospółki i podbetonu , izolacja z folii, izolacja cieplna z styropianu gr 5 cm, posadzka cementowa zbrojona siatką stalową, - wykładzina PCV; ściany, sufity, malowanie: - skucie i uzupełnienie tynków wew., - izolacja z wełny gr. 150mm , paraizolacja, sufit powieszany z płyt GK, - zeskrobanie i przygotowanie powierzchni tynków wew. do malowanie farbą emulsyjną 2 x; instalacja elektryczna: - otworzenie instalacji elektrycznej na sufitach, - badania i pomiary elektryczne, 3.1. Po zakończeniu robót wykonawca załączy dokumentację odbiorową zawierającą: - deklaracje zgodności, - atesty, - aprobaty techniczne, - karty gwarancyjne, - oświadczenia kierownika robót , - niezbędne protokoły badań,(kominiarski, elektryczny), - kartę gwarancyjną na wykonane roboty, - dokumentacją powykonawczą i fotograficzną z przebiegu robót 1 kpl. 3.2. Kierownik robót jest obowiązany wypełniać obowiązki zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzić dziennik robót. 4. Wartość odpadów wynosi: 380,00 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 700,00 zł. 2. Wadium wnoszone może być w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto: 63 1130 1088 0001 3116 7390 0001 4. Ostatecznym terminem wniesienia wadium jest termin wyznaczony na składanie ofert, z tym że wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w momencie upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 5. Zamawiający zaleca, by dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, dołączyć do oferty w oryginale lub w kserokopii jako załącznik do składanej oferty. 6. Zamawiający zaleca, by dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dołączyć w oryginale do oferty, przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 7. Zamawiający zaleca, by w przypadkach kiedy wadium jest wnoszone na rzecz wykonawcy, ale przez inny niż wykonawca podmiot, do oferty zostało dołączone oświadczenie wykonawcy, informujące o takiej sytuacji. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno wyraźnie oznaczać beneficjanta tj. Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, być bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9. Wadium, które zostało wniesione po terminie wyznaczonym na składanie ofert, lub znalazło się na koncie zamawiającego po tym terminie, nie zostanie przyjęte, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia oraz załączą dowody, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, załączonego do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dowodów określających, czy w/w roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą że: a) dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykazu osób oraz oświadczenia o posiadaniu uprawnień przez osoby, które będą realizowały zamówienie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: - pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z tej umowy) złożone w oryginale, zawierające wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c)ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się aktualnego odpisu z rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wprowadzone zmiany dotyczące umówionego terminu wykonania zamówienia; a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy lub stosownym protokole wpisem Kierownika robót, potwierdzonym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Przedstawiciela zamawiającego. 4. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności: a) wstrzymanie robót przez zamawiającego, b) przekazanie placu budowy z opóźnieniem. 5. Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy, c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1-5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 6. Zmiany osobowe: w przypadku braku możliwości świadczenia funkcji przez osobę wskazaną w wykazie, z przyczyn, których nie można było przewidzieć, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia osoby na zastępstwo, przy czym osoba ta musi mieć kwalifikacje nie niższe niż wymienione. Zmiana osoby wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań, pokój 217..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań, Kancelaria Zamawiającego - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.