eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoZimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Wejherowo: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo
Numer ogłoszenia: 263594 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających dla każdej z części zamówienia, w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 4. Na zamówienie uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 45.11.12.91-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dla części 1. i części 2. zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po jednym zadaniu, które określa się jako wymóg minimalny polegający na świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania przez co najmniej jeden sezon zimowy, drogi na odcinku nie krótszym niż 5 km. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku), w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem informacji określonych w załączniku nr 5 do SIWZ dla części 1. i dla części 2.oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty na część 1. oraz część 2. przez jednego Wykonawcę, wystarczy wykazanie jednego zadania. b) dla części 3. i części 4. zamówienia Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1. i części 2. zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) następującym potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji każdego z zadań oddzielnie: Nazwa sprzętu Ilość wymagana Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni 2 Ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni 2 Równiarka samobieżna o mocy min. 100 KM 1 Ładowarka 1 Ciągnikowy zestaw do odśnieżania i usuwania śliskości chodników 1 Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem (załącznik nr 6.1 do SIWZ dla części 1. oraz załącznik 6.2 do SIWZ dla części 2.). Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty na część 1. oraz część 2. przez jednego Wykonawcę, ma on wykazać się dysponowaniem innych jednostek sprzętowych dla poszczególnych części. b) dla części 3. i części 4. zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca dysponuje (lub przedstawi informację o podstawie do dysponowania) następującym potencjałem technicznym, który określa się jako wymóg minimalny dla realizacji każdego z zadań oddzielnie: Nazwa sprzętu Ilość wymagana Samochód ciężarowy wyposażonym w pług odśnieżny, przystosowany do posypywania jezdni lub ciągnik o dwóch osiach napędowych i mocy nie mniejszej niż 90KM z pługiem, przystosowany do posypywania jezdni 2 Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie wykazu posiadanego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem (załącznik nr 6.3 do SIWZ dla części 3. oraz załącznik nr 6.4 do SIWZ dla części 4.). Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty na część 3. oraz część 4. przez jednego Wykonawcę, ma on wykazać się dysponowaniem innych jednostek sprzętowych dla poszczególnych części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie: 1) dla części 1. i części 2. - wykaz usług, wraz z dowodami mającymi potwierdzać, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 5) W celu wykazania, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1) Dla części 1. - Wykaz posiadanego sprzętu- dla części 1. z informacją na temat nazwy sprzętu posiadanego przez Wykonawcę (z określeniem typu i modelu), liczby sztuk, formy władania (załącznik nr 6.1 do SIWZ), 2) Dla części 2. - Wykaz posiadanego sprzętu- dla części 2. z informacją na temat nazwy sprzętu posiadanego przez Wykonawcę (z określeniem typu i modelu), liczby sztuk, formy władania (załącznik 6.2 do SIWZ), 3) Dla części 3. - Wykaz posiadanego sprzętu- dla części 3. z informacją na temat nazwy sprzętu posiadanego przez Wykonawcę (z określeniem typu i modelu), liczby sztuk, formy władania (załącznik 6.3 do SIWZ), 4) Dla części 4. - Wykaz posiadanego sprzętu- dla części 4. z informacją na temat nazwy sprzętu posiadanego przez Wykonawcę (z określeniem typu i modelu), liczby sztuk, formy władania (załącznik 6.4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 9 do SIWZ - Projekt Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo, Os.Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo, Os.Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie n/w dróg wraz z przyległymi chodnikami (jeśli występują) wg wymagań j.n.: Lp Nazwa drogi Długość odcinka do utrzymania km 1 Ulica Drzewiarza w Gościcinie od drogi krajowej nr 6 do pętli autobusowej. 1,50 2 Ulica Słoneczna w Gościcinie od skrzyżowania z drogą nr 6 wraz pętlą autobusową (zwrócić szczególna uwagę na prawidłowe utrzymanie przejazdu pod wiaduktem kolejowym) 2,00 3 Ulica Robakowska w Gościcinie od skrzyżowania z ul. Drzewiarza do ul. Słonecznej 0,95 4 Pętla autobusowa przy drodze na Kochanowo 0,05 5 Droga zbiorcza równoległa do drogi nr 6 w Bolszewie i w Gościcinie, wraz z dojazdami. 1,50 6 Ulica Szkolna i ul. Główna w Bolszewie od granicy administracyjnej gminy Wejherowo z miastem Wejherowo do skrzyżowania z ul. Zamostną oraz od ul. Zamostnej do drogi zbiorczej przy drodze krajowej nr 6 (za hotelem Victoria) 1,70 7 Droga Sopieszyno - Ustarbowo 1,40 8 Ulica Długa w Sopieszynie od skrzyżowania z drogą wojewódzką do pętli autobusowej przy ul. Bukowej wraz z pętlą. 0,40 9 Ulica Południowa w Gościcinie od skrzyżowania z ul. Drzewiarza do granicy Miasta Wejherowa koło ronda na ul. Sucharskiego 1,80 Łączna ilość 11,30 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie n/w dróg wraz z przyległymi chodnikami (jeśli występują) wg wymagań j.n.: Lp Nazwa drogi Długość odcinka do utrzymania km 1 Ulica Szeroka - Leśna wraz z pętlą autobusową przy ulicy Zamostnej oraz pętlą autobusową przy gimnazjum w Bolszewie. 2,10 2 Droga do Kąpina od granicy gminy Wejherowo z miastem Wejherowo do ul. Wiejskiej. 1,15 3 Ulica Wiejska w Kąpinie wraz z pętlą autobusową (tylko nawierzchnia asfaltowa) 0,50 4 Ulica Długa w Bolszewie i ulica Wejhera w Orlu (od skrzyżowania z drogą powiatową - ulica Zamostna, do szkoły w Orlu, łącznie z parkingiem przy szkole w Orlu i pętlami autobusowymi) 3,00 5 Ulica Wiejska w Górze od drogi powiatowej do szkoły podstawowej wraz z pętla autobusową 2,50 6 Ulica Zamostna w Orlu - od drogi powiatowej w Górze do ul. Wejhera w Orlu 2,00 7 Ulica Parkowa w Kąpinie - od ul. Wiejskiej do drogi wojewódzkiej 218 2,00 Łączna ilość 13.25 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie drogi leśnej Zbychowo - Reda od granicy miasta Reda do skrzyżowania z ul. Spacerową w Zbychowie (łącznie z ul. Redzką) (4 km)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Wejherowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie ul. Obwodowej w Łężycach (0,85 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.