Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Gorzów Wielkopolski: Dostawy chleba pszenno-żytniego, krojonego, foliowanego o wadze 800 g oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku (grupa 158 CPV)
Numer ogłoszenia: 263687 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, fax. 095 7334524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy chleba pszenno-żytniego, krojonego, foliowanego o wadze 800 g oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku (grupa 158 CPV).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I : Dostawa chleba pszenno-żytniego, krojonego, foliowanego o wadze 800 g oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. - chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o wadze 800g - PN-93/A-74103 - 90 520 kg, - bułka tarta w opakowaniach do 1 kg - PN-A 74113 - 240 kg. CZĘŚĆ II : Dostawa chleba pszenno-żytniego, krojonego, foliowanego o wadze 800 g oraz bułki tartej do Oddziału Zewnętrznego w Słońsku - chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o wadze 800g - PN-93/A-74103 - 58 400 kg, - bułka tarta w opakowaniach do 1 kg - PN-A 74113 - 240 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Potwierdzenie i ocena spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego dokonywane będą w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. VI, specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aby oferta składana przez Wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy - ( wg wzoru, jak załącznik nr 1 do SIWZ ), b) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 2 do SIWZ ), c) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 3 do SIWZ ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty jakich żąda Zamawiający powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt VI.1. a-d, spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez wykonawcę istotnych dla prowadzonego postępowania nieprawdziwych danych spowoduje jego wykluczenie z dalszego postępowania. 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): a) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej / podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie / do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, c) oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, d) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu, e) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt VI. 1.a-d. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione - w pkt VI.1.d oraz VI.3 od a do d - od każdego podmiotu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/index.php/zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. (095) 733 45 00, fax ( 095 ) 733 45 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 w sekretariacie Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. - ( pokój nr 205 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chleba pszenno-żytniego, krojonego, foliowanego o wadze 800 g oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o wadze 800g - PN-93/A-74103 - 90 520 kg, - bułka tarta w opakowaniach do 1 kg - PN-A 74113 - 240 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa chleba pszenno-żytniego, krojonego, foliowanego o wadze 800 g oraz bułki tartej do Oddziału Zewnętrznego w Słońsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o wadze 800g - PN-93/A-74103 - 58 400 kg, - bułka tarta w opakowaniach do 1 kg - PN-A 74113 - 240 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Przebudowa drogi powiatowej 1392F obejmująca remont drogi na odcinku od skrzyżowania z DW 130 do miejscowości Lubno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Kłodawki - etap II".
- DOSTAWA JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH DO SĄDU REJONOWEGO W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. CHOPINA 52, BLOK NR 15
- Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Remont budynku byłego laboratorium i dostosowanie go do potrzeb administracyjno - biurowych - ETAP I
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do 2 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 10 części
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bielsku-Białej
- Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Gdańsku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej nr 2 w Sycowie z podziałem na 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.