eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostwa artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Biała Podlaska: Dostwa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 26372 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 98 33, faks 83 342 76 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostwa artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r., lub do wykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa, transportem i na koszt Wykonawcy artykułów biurowych, łącznie z wniesieniem do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie Izby Celnej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2. Zakres asortymentowy przedmiotu zamówienia wraz z podaniem poszczególnych ilości określony został w poniższej tabeli: L.p. Nazwa towaru Jednostka miary Zapotrzebowanie 1 Blok do pisania A4 szt. 119 2 Blok Flipchart w formacie 65 x 100 cm 20 kartkowy szt. 8 3 Brulion A4 - 96 kk, oprawa twarda szt. 67 4 Brulion A4 -192 kk, oprawa twarda szt. 169 5 Cienkopisy czarne szt. 300 6 Cienkopisy czerwone szt. 250 7 Cienkopisy niebieskie szt. 250 8 Długopis z możliwością wymiany wkładu. Kolor niebieski szt. 2000 9 Dziurkacz do 100 kartek szt. 79 10 Dziurkacz do 20 kartek szt. 70 11 Dziurkacz do 40 kartek szt. 50 12 Etykieta A-4 samoprzylepna, biała. Opakowanie=100 arkuszy op. 11,5 13 Folia laminacyjna A5 rozmiar 154 mm x 216 mm Opakowanie=100 szt. op. 2 14 Folia laminacyjna A6 rozmiar 111 mm x 154 mm Opakowanie=100 szt. op. 1 15 Folia laminacyjna rozmiar 75 mm x 106 mm Opakowanie=100 szt. op. 2 16 Grzbiety do bindowania 10 mm A4 - do max 65kartek szt. 220 17 Grzbiety do bindowania 14 mm A4 - do max 122 kartek szt. 205 18 Grzbiety wsuwane A4 szt. 100 19 Gumka do ścierania szt. 143 20 Gumka recepturka kg 34 21 Kalkulator szt. 70 22 Karteczki indeksujące samoklejące wym. 20x50mm, różne kolory szt. 200 23 Karton rysunkowy. Ciemno zielony nr 74. Opakowanie=20 arkuszy (Brystol) op. 1 24 Klej butapren w tubie poj. 40ml. szt. 36 25 Klej w sztyfcie szt. 400 26 Klips aktowy (archiwizacyjny) szt. 5171 27 Klips biurowy 32 mm - Opakowanie=12 szt. op. 600 28 Koperta B4 250x353 mm, biała samoklejąca szt. 13045 29 Koperta C5- koperta zaklejana na mokro, wym. 162x229 mm, bez okienka szt. 4411 30 Koperta C6 Nk biała, wym. 114x162 mm z okienkiem prawy dół szt. 6070 31 Koperta C6 NK biała, wym. 114x162 mm, bez okienka szt. 27353 32 Koperta CD na płyty szt. 300 33 Koperta DL biała, wym. 110x220 bez okienka, samoklejąca szt. 145 34 Koperta DL z okienkiem prawy dół 110x220, samoklejąca szt. 8200 35 Korektor pisak szt. 150 36 Korektor taśma szt. 80 37 Korektor w płynie szt. 117 38 Kostka biurowa kolor 8,5x8,5x4 szt. 60 39 Linijka 30cm szt. 150 40 Linijka 40 cm szt. 75 41 Maczałka szt. 1 42 Marker do znakowania CD/DVD szt. 118 43 Marker pernamentny. Końcówka 1mm szt. 110 44 Marker pernamentny. Końcówka 3mm szt. 668 45 Marker wodoodporny, czarny szt. 1048 46 Masa czyszcząca stemple metalowe szt. 6 47 Mata biurowa pod stemple formatu A4 szt. 61 48 Nożyczki biurowe szt. 262 49 Nóż do papieru szt. 150 50 Obwoluta A4 szt. 75 51 Okładki bezbarwne do bindowania A4 szt. 392 52 Okładki kolorowe do bindowania A4 szt. 392 53 Okładki na wydruki komputerowe A4. Typ L- otwarte na górze i wzdłuż brzegu szt. 150 54 Ołówek z gumką szt. 500 55 Papier ekri A4 młotkowany. Opakowanie=20 arkuszy op. 5 56 Papier fotograficzny. Format 13cmx18cm. Wykończenie: Glossy, Gramatura: min. 225g. Opakowanie=50 arkuszy op. 2 57 Papier ozdobny biały, płótno gramtura 230g/m2 Opakowanie=20 arkuszy op. 123 58 Papier ozdobny kremowy, płótno gramtura 230g/m2 Opakowanie=20 arkuszy op. 2 59 Papier szary Gr.60 kg 27 60 Pinezki tablicowe kolorowe. Opakowanie=100 szt. op. 33 61 Plastelina. Opakowanie=6 szt. op. 30 62 Podkładka gumowa do stempli A-5 szt. 31 63 Przybornik biurowy szt. 122 64 Rozszywacz szt. 145 65 Segregator A4/50. Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV. szt. 1153 66 Segregator A4/70. Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV. szt. 14000 67 Segregator na 26 płyt CD szt. 13 68 Skoroszyt z perforacją szt. 410 69 Skoroszyt z zawieszką szt. 1790 70 Spinacz krzyżowy 70 mm - opakowanie 12 szt. szt. 276 71 Szuflada na dokumenty szt. 130 72 Tablica korkowa 80x120 szt. 43 73 Tablica-Flipchart 65x100 cm na regulowanym trójnogu, powierzchnia posiadająca właściwości magnetyczne, przystosowana do pisania pisakami na sucho ścieralnymi szt. 1 74 Taśma dwustronna. Rozmiar 50mm/10m szt. 80 75 Taśma malarska wąska szt. 22 76 Teczka do podpisu oprawa twarda, harmonijka, 10 przekładek szt. 2 77 Teczka papierowa, skrzydłowa z gumką. Rozmiar A4 szt. 154 78 Teczka papierowa, wiązana, biała. Rozmiar A4 szt. 1746 79 Teczka wiązana plastikowa. Rozmiar A4 szt. 130 80 Teczka z gumką, papierowa. Rozmiar A4 szt. 147 81 Teczka z rączką, papierowa. Rozmiar A4. Jednolity kolor szt. 37 82 Temperówka metalowa szt. 184 83 Tusz do stempli kauczukowych czarny. Opakowanie=20-22ml. szt. 21 84 Tusz do stempli kauczukowych czerwony. Opakowanie=20-22ml. szt. 103 85 Tusz do stempli kauczukowych zielony. Opakowanie=20-22ml. szt. 49 86 Tusz do stempli metalowych czarny. Opakowanie=20-22ml. szt. 82 87 Wąsy do skoroszytów. Opakowanie 250szt. op. 27 88 Wkład do długopisu, kolor niebieski. Odpowiednie do długopisów z pozycji 8. szt. 331 89 Zakreślacz szt. 1096 90 Zeszyt A4 80kk. Oprawa miękka szt. 28 91 Zeszyt A5 60 kk. Oprawa miękka szt. 44 92 Zszywacz duży szt. 80 93 Zszywacz mały szt. 150 94 Zszywki 23/10. Opakowanie= 1000 szt. op. 81 95 Zszywki 24/6. Opakowanie= 1000 szt. op. 372 96 Zszywki 24/8. Opakowanie= 1000 szt. op. 400 3. Użyte w opisie skróty oznaczają odpowiednio: 1) szt. - sztuk; 2) op. - opakowanie. 4. Podane ilości oraz wskazany asortymentowo rodzaj artykułów biurowych mają charakter ilości maksymalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania w ramach umowy jedynie takich ilości, jakie będą niezbędne do prawidłowego, nieprzerwanego funkcjonowania Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone. 5. Realizacja zamówienia dokonywana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie artykułów biurowych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy) dla każdej z dostaw. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych artykułów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych we Wzorze umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ, tj.: Zmiany osób upoważnionych do współdziałania w ramach realizacji umowy. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Celników Polskich 21 21-500 Biała Podlaska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Celników Polskich 21 21-500 Biała Podlaska pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.