eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawy p³ynu do hemofiltracji i kontrastu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-10-06

Tarnów: Dostawy p³ynu do hemofiltracji i kontrastu
Numer og³oszenia: 263762 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. ma³opolskie, tel. 14 63 10 341, faks 14 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy p³ynu do hemofiltracji i kontrastu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy p³ynu do hemofiltracji i kontrastu dla Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie. Zamawiaj±cy podzieli³ przedmiot zamówienia na 2 pakiety. Zakres rzeczowy ujêty w pakietach nr 1-2 okre¶la Formularz cenowy stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SIWZ. Sprawa AE/ZP-27-61/15.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.15.00-7, 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiajacy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt IV. 2.2 SIWZ tj. orygina³u lub kopii wa¿nego zezwolenia, licencji w zakresie Pakietu Nr 1 i 2 (odpowiedni dokument): a.zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w Polsce, lub równowa¿ne w przypadku prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w krajach cz³onkowskich Unii Europejskiej, b.zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, je¿eli Wykonawca jest wytwórca w Polsce, lub równowa¿ne gdy Wykonawca jest wytwórc± w krajach cz³onkowskich Unii Europejskiej c. w przypadku Wykonawcy prowadzacego sk³ad celny lub konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie sk³adu celnego lub konsygnacyjnego zawierajace uprawnienie przyznane przez G³ównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie obrotu produktami leczniczymi dla Wykonawców prowadz±cych sk³ad w Polsce lub równowa¿ne dla Wykonawców w przypadku prowadzenia sk³adu w krajach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie oraz orygina³ lub kopiê zezwolenia, licencji w zakresie Pakietu Nr 1 i 2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywac siê bedzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± innego podmiotu, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • inne dokumenty

    1. O¶wiadczenie, i¿ Wykonawca posiada niezbêdne dokumenty dopuszczaj±ce oferowany asortyment do obrotu i u¿ywania na terenie RP zgodnie z ustaw± Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 wrze¶nia 2001r. (Dz.U.z 2001r. Nr 126 poz.1381 z pó¼.zm), które przed³o¿y Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie 2. O¶wiadczenie, ¿e za³adunek i transport oferowanego w Pakietach Nr 1 i 2 asortymentu odbywaæ siê bêdzie zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015r. poz.381). 3. Próbki zaoferowanego w Pakiecie Nr 1 asortymentu w ilo¶ci trzy worki (4,5-5 litrów) po jednym worku z ka¿dej zawarto¶ci potasu : 0 mmol/l, 2 mmol/l i 4 mmol/l. Za³±czone do oferty próbki winny byæ oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniami przedmiotu zamówienia, który bêdzie dostarczony Zamawiaj±cemu w przypadku wyboru oferty. 4. Materia³y informacyjne (w jêzyku polskim) potwierdzaj±ce sk³ad zaoferowanych w Pakiecie Nr 1 preparatów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zamierza zrealizowaæ zamówienie si³ami w³asnymi, a w przypadku podzlecenia czê¶ci zamówienia nale¿y (w pkt IV.3 Formularza Ofertowego) wskazaæ czê¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z tre¶ci± specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrze¿eñ i akceptuje ogólne warunki umowy ujête w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga siê za³±czenia do oferty orygina³u lub kopii informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub ich zdolno¶æ kredytow±, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert na kwotê, któr± Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegaj±c na zasobach innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego og³oszenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przezWykonawcê (osobê (osoby) uprawnion± do reprezentowania firmy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub te podmioty. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.3 SIWZ musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, a oferta musi byæ podpisana przez pe³nomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. 9.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie IV.2.2 SIWZ- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibê, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. 10.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Informacja o osobach odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za przyjmowanie zamówieñ zg³aszanych przez Zamawiaj±cego wed³ug Za³±cznika Nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji reklamacji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Z uwzglêdnieniem punktu XIV ppkt 8 SIWZ oraz art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiany umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty s± dopuszczalne w przypadku : a) zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, b) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakoñczenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia, c) zast±pienia przedmiotu umowy w czê¶ci lub w ca³o¶ci produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zmiany numerów katalogowych produktu, e) zmian wielko¶ci opakowania oraz wynikaj±cych z tej zmiany ilo¶ci opakowañ z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny zawartej w umowie, f) obni¿enia ceny, g) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obs³uguj±cego Wykonawcê lub Zamawiaj±cego h) w przypadku braku mo¿liwo¶ci pozyskania produktu bêd±cego przedmiotem umowy na skutek okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, i) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu bêd±cego przedmiotem umowy na podstawie decyzji w³a¶ciwych w³adz, j) zmiany terminu wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia w wyj±tkowych sytuacjach, w okoliczno¶ciach korzystnych dla Zamawiaj±cego i za jego zgod±, k) zmiany dawki przedmiotu zamówienia, l) zmiana nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem sk³adu produktu ³) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy bêd±cego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. m) zmiany osoby/osób (imiê i nazwisko) wskazanych przez Wykonawcê jako odpowiedzialnych za przyjmowanie zamówieñ zg³aszanych przez Zamawiaj±cego oraz ich danych kontaktowych (numer telefonu, faks i adres e-mail).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - P³yn do hemofiltracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy p³ynu do hemofiltracji o parametrach i w ilo¶ciach okre¶lonych w pozycji nr 1 w Za³±czniku nr 1 do SIWZ- Formularzu Cenowym..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 2

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Kontrast.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy kontrastu o parametrach i w ilo¶ciach okre¶lonych w pozycji nr 1 w Za³±czniku nr 1 do SIWZ- Formularzu Cenowym..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 2

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.