Ogłoszenie z dnia 2014-12-23
Kraków: Zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących
Numer ogłoszenia: 263787 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących, zwanych dalej /użytkownikami/. 2. Przez pracownika zamawiającego należy rozumieć osobę zatrudnioną przez zamawiającego na podstawie umowy o pracę, mianowania lub powołania. 3. Przez dziecko należy rozumieć dziecko pracownika zamawiającego w wieku do lat 15. 4. Przez osobę towarzyszącą należy rozumieć osobę, którą pracownik zamawiającego wskaże jako taką. Osoba towarzysząca nie musi być spokrewniona z pracownikiem zamawiającego. 5. Zakres zamówienia obejmuje zapewnienie dostępu do co najmniej niżej wymienionych kategorii obiektów i zajęć prowadzonych na terenie miasta Krakowa, z zastrzeżeniem pkt 6. [Obiekt/Zajęcia - Minimalny czas dostępu do obiektu/zajęć - Minimalna liczba różnych lokalizacji na terenie miasta Krakowa] a) Basen - 45 minut - 10; b) Lodowisko sezonowe - 60 minut - 1; c) Ścianka wspinaczkowa - 60 minut - 4; d) Grota solna - 45 minut - 3; e) Squash - 60 minut -5; f) Siłownia - 90 minut - 45; g) Fitness - 60 minut - 50; h) Aqua aerobic - 45 minut - 10; i) Sauna - 30 minut - 35; j) Taniec - 45 minut - 50; k) Joga - 45 minut - 25; l) Spinning - 45 minut - 10; m) Sztuki walki - 60 minut - 30; 6. Zamawiający przewiduje trzy rodzaje karnetów: a) karnet typu A - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, squash, siłownia, fitness, aqua aerobik, sauna, taniec, joga, spinning, sztuki walki - dotyczy użytkowników w wieku od lat 15. b) karnet typu B - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, taniec, sztuki walki - dotyczy użytkowników w wieku do lat 15. c) karnet typu C umożliwiający korzystanie co najmniej z basenu - dotyczy użytkowników w wieku do lat 15. 7. Wykonawca, w ramach miesięcznego karnetu, zobowiązany będzie zapewnić użytkownikom dostęp do co najmniej wyżej wymienionych obiektów/zajęć (odpowiednio w zależności od typu karnetu), w określonym w ofercie wymiarze czasu - bez dopłat, z zastrzeżeniem zajęć squash, do których zamawiający dopuszcza pojedyncze dopłaty. Pojedynczy koszt dostępu do zajęć squash, jaki będzie musiał ponieść użytkownik każdorazowo winien być pomniejszony o kwotę rabatu - co najmniej 15,00 złotych. Wykonawca zobowiązany jest podać kwotę udzielonego rabatu (n). Jeżeli dostęp do zajęć squash, zgodnie z wymogami Partnera Wykonawcy, będzie dodatkowo płatny użytkownikowi każdorazowo będzie przysługiwał rabat cenowy, w wysokości (n) złotych. a) w przypadku, gdy wysokość dopłaty określona przez partnera wykonawcy będzie większa niż (n) złotych, użytkownik dopłaci różnicę. b) w przypadku, gdy wysokość dopłaty określona przez Partnera Wykonawcy będzie mniejsza bądź równa (n) złotych, użytkownik korzysta z zajęć bez dopłaty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić użytkownikom korzystanie z usług świadczonych na terenie Polski przez wszystkie podmioty z którymi wykonawca zawarł umowy/porozumienia o współpracy. W przypadku, gdy wykonawca poszerzy zakres dostępnych usług, zobowiązany jest umożliwić do nich dostęp użytkownikom. 9. Zamawiający wymaga, aby udostępniane przez wykonawcę obiekty spełniały standardy bezpieczeństwa określone przepisami, w tym w szczególności sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe, a urządzenia i sprzęt posiadały wymagane atesty, certyfikaty. 10. Szacunkowa ilość użytkowników: a) pracownik zamawiającego - 233 osoby b) osoba towarzysząca (w wieku od lat 15) - 11 osób c) dzieci pracownika (dostęp wyłącznie do basenu) - 12 osób 11. Podane wyżej ilości odpowiadają liczbie użytkowników, którzy przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wstępnie zgłosili chęć korzystania z usług stanowiących przedmiot pakietu. 12. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby użytkowników..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Benefit Systems Spółka Akcyjna, ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 261744,00
Oferta z najniższą ceną: 261744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 261744,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia przeprowadzono dwa postępowania, każde w trybie przetargu nieograniczonego. W każdym z postępowań złożona została jedna oferta, przez wykonawcę Benefit Systems Spółka Akcyjna, ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, niemniej jednak w obu przypadkach oferta została odrzucona z uwagi na niezgodność z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy). Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji spotkań realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - II powt.
- "Obsługa i realizacja bezpłatnych rejsów o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym promujących żeglugę pasażerską Dzielnicy Wisła oraz kompleksową obsługę i prowadzenie mobilnej wypożyczalni kajaków"
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.