eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Kraśnik: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 263791 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kraśnicki , al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, fax. 081 8255052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2007 r. Nr 186, poz.1322 ) w następujących rodzajach (CPV:27.52.00.00-6) a) samochodowych jednorzędowych - 17 600 sztuk, b) samochodowych dwurzędowych - 400 sztuk , c) przyczep jednorzędowych - 500 sztuk , d) przyczep dwurzędowych - 300 sztuk, e) motocyklowo - ciągnikowych dwurzędowych - 1200 sztuk , f) motorowerowych dwurzędowych - 700 sztuk, g) tymczasowe - 50 sztuk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, c) posiadają certyfikat na produkcję tablic Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonania przedmiotu zamówienia (określonego w pkt 2.1 SIWZ) z R.M.T. i G.M. z dnia 19 czerwca 1999r zał.nr 4 wraz z późniejszymi zmianami, oraz zezwolenie Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych na podstawie art.75a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji), 2) zezwolenie Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art.75 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908) - Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia zezwolenia Wojewody w każdym przypadku jego zmiany w czasie obowiązywania umowy, 3) certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego uprawniający Oferenta do oznaczania znakiem bezpieczeństwa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych określonych przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia certyfikatu w każdym przypadku jego zmiany w czasie obowiązywania umowy, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z umowy ubezpieczenia winno wynikać co najmniej: - przedmiot i zakres ubezpieczenia - ubezpieczony zakres prowadzonej działalności gospodarczej zbieżny z przedmiotem zamówienia, - sumę ubezpieczenia i warunki jej zmiany - suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000 tys. PLN. Zamawiajacy nie dopuszcza zmniejszenia sumy ubezpieczenia oraz zakresu w trakcie realizacji umowy, - sposób zawierania umowy ubezpieczenia, - czas trwania odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń - czas trwania odpowiedzialności nie krótszy niż termin realizacji zamówienia. 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia nieniejszego postępowania dostaw tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem dopuszczenia do udziału w postępowaniu jest przedłożenie 3 dokumentów potwierdzających że dostawy na kwotę conajmiej odpowiadającą ofercie zostały wykonane należycie 9) oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do specyfikacji oraz: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) Podpisany przez osoby uprawnione wzór umowy - zał. nr 4 do specyfikacji, 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostaw tablic i odbioru tablic złomowych - 10
  • 3 - termin dostaw interwencyjnych - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, pok. 315 w godz. 8-15 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 0000.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Kraśniku (pok. 101) w godz.730-1530.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.