Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Dąbrowa Górnicza: Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza, rozumianych jako pas drogowy w stanie zdolnym do bezpiecznego użytkowania w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec
Numer ogłoszenia: 263806 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza, rozumianych jako pas drogowy w stanie zdolnym do bezpiecznego użytkowania w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu ograniczonego o wartości z przedziału 206 000 euro do 5 150 000 euro. 1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, miejsc postojowych dla samochodów oraz obiektów inżynierskich na terenie Gminy w należytym stanie technicznym, polegających na : a) usuwaniu pojedynczych i grupowych ubytków nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego, b) przebudowie, naprawie otwartych i przewodowych urządzeń odwadniających na odcinkach dróg, o ile wymagać będzie tego zakres bieżącego utrzymania, c) usuwaniu skutków działania żywiołów, nadzwyczajnych zagrożeń środowiska itp. w pasie drogowym, d) prace konserwacyjne obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, przepusty), e) odtwarzaniu poboczy dróg, f) przebudowie nawierzchni dróg w granicach wydzielonego pasa drogowego, g) przebudowie chodników i uzupełnianiu brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów itp., h) frezowaniu i układaniu nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez zamawiającego, o ile wymagać będzie tego stan techniczny nawierzchni, i) utwardzaniu dróg dojazdowych, j) wymianie istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych, k) roboty nieprzewidziane i zamienne, których wykonanie będzie konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt a) - j) jak na przykład :- likwidacje lub przekładki nie zinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego - przekładki, odbudowa lub wymiana armatury uzbrojenia, fragmentów ogrodzeń, szaf zasilających, studni teletechnicznych- karczowanie lub frezowanie pni, 2. Wymagania techniczne, technologiczne i organizacyjne stawiane Wykonawcom przystępującym do zamówienia publicznego.Roboty budowlane będą prowadzone na drogach dzielnic: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec przy odbywającym się ruchu pojazdów, dlatego też wymaga się aby przyszły Wykonawca dysponował osobami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem. Zakres rzeczowy robót budowlanych będzie zlecany przez Zamawiającego w formie pisemnej z określeniem lokalizacji i terminu wykonania, stosownie do potrzeb Zamawiającego i do wysokości środków budżetowych przewidzianych na dany rok budżetowy, w taki sposób aby wynagrodzenie należne Wykonawcy nie przekroczyło maksymalnej nominalnej wartości umowy.3. Wymagania organizacyjne a) przed rozpoczęciem robót drogowych wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Zarządcy Drogi tj. tutejszego Wydziału decyzję administracyjną na zajęcie pasa drogowego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 19, poz.115 z póź. zm) - wraz z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas prowadzenia robót, zajęcie pasa drogowego nie podlega opłacie, b) wykonawca zobowiązany jest dysponować brygadą roboczą gotową w ciągu 1 godziny od zgłoszenia na piśmie lub faksem przez Zamawiającego zakresu rzeczowego do natychmiastowego podjęcia prac likwidujących (zabezpieczających) bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego, c) wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody użytkowników drogi w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego robót, d) o ile wystąpi taka konieczność, przedmiot zamówienia może być realizowany również na wydłużonej zmianie i w godzinach nocnych, e) jeżeli Wykonawca nie posiada zaplecza technicznego na terenie tutejszej Gminy lub w odległości nie większej niż 5 km od jej granic , w przypadku wygrania postępowania o zamówienie publiczne zorganizuje w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy zaplecze techniczne na terenie tutejszej Gminy lub w odległości nie większej niż 5 km od jej granic..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Do etapu składania ofert Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 440.000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:2.1. Stwierdzenie spełnienia warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z wnioskiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.2.2. Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu zostaną uszeregowani w kolejności od największej do najmniejszej liczby punktów w oparciu o punktację przyznaną na podstawie udokumentowanych wykonanych robót budowlanych.2.3. Do ustalenia rankingu wykonawców będą brane pod uwagę maksymalnie 3 udokumentowane roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto każda.2.4. Jeżeli wykonawca wylegitymuje się większą niż 3 liczbą robót spełniających powyższy warunek, pod uwagę będą brane 3 roboty o największej powierzchni.2.5. Wykonawca, który wykonał roboty na największej łącznej powierzchni otrzyma 100 pkt.Pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg proporcji matematycznej w stosunku do największej łącznej wartości.2.6. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców o największej liczbie punktów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do etapu składania wniosków Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty:1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów:1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków . Upoważnienie do podpisywania wniosków i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do wniosku lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną /w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/ 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub za zgodą innych podmiotów będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów:2.1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował lub uzyskał zgodę na dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi minimum 2 letni staż pracy w wykonawstwie robót będących przedmiotem umowy, w tym:a) dozór techniczny w ilości minimum: 1 kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej i 1 kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych, przynależącymi do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego, (Zamawiający dopuszcza 1 kierownika budowy i robót w przypadku posiadania przez jedną osobę obydwu uprawnień)b)5 brygad wykonawczych (1 brygada to minimum 4 robotników + brygadzista), w tym 1 brygada do robót ekspresowych, w każdej brygadzie winien być minimum 1 pracownik przeszkolony przez Komendę Policji do kierowania ruchem podczas wykonywania robót drogowych, ponadto we wszystkich pięciu brygadach łącznie winni być operatorzy sprzętu i kierowcy w ilościach minimalnych wyszczególnionych poniżej:1. Operator frezarki do nawierzchni dróg 2 osoby 2. Operator przecinarki do nawierzchni dróg 3 osoby 3. Operator zagęszczarki 3 osoby 4. Operator sprężarki przewoźnej 2 osoby 5. Operator ubijaków wibracyjnych 2 osoby 6. Operator walca drogowego lekkiego wibracyjnego 2 osoby 7. Operator koparko-ładowarki 2 osoby 8. Kierowca samochodu ciężarowego o ładowności min. 5 t 3 osoby 9. Operator rozściełacza 1 osoba Uwaga: Wykonawca może przypisać tego samego operatora do obsługi więcej niż jednej jednostki sprzętowej, jeśli dany operator takie uprawnienia posiada.Dopuszczalne jest także łączenie funkcji operatora sprzętu i uprawnień do kierowania ruchem podczas wykonywania robót drogowych. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (min. 1) oraz do kierowania robotami w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych (min.1) wraz z poświadczeniem przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w sprawie kierowania ruchem podczas wykonywania robót drogowych wystawione przez Komendę Policji dla minimum jednego pracownika w każdej z 5 brygad, uprawnienia do obsługi sprzętu w ilościach minimalnych wymienionych w/w tabeli.Jeżeli Wykonawca nie dysponuje aktualnie daną osobą/osobami, wymagane jest załączenie zobowiązania innego podmiotu/podmiotów do udostępnienia osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia2.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, zostaną uznane remonty dróg przy odbywającym się w pasie drogowym ruchu pojazdów, w szczególności remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg, o łącznej wartości robót minimum 6 mln zł brutto. Dla spełnienia warunku dopuszczalne jest sumowanie kwot maksymalnie trzech robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich zamawiających.Uwaga: Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowanej roboty budowlanej jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość robót odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia.2.3. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 2.2. zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).2.4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.Wymagane jest aby Wykonawca dysponował lub uzyskał zgodę na dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami:1. frezarka do nawierzchni dróg min. 2 szt. 2. przecinarki do nawierzchni dróg min. 3 szt. 3. termos do przewozu asfaltu na ciepło min. 1 szt. 4. zagęszczarki min. 3 szt. 5. sprężarki przewoźne min. 2 szt. 6. ubijaki wibracyjne min. 2 szt. 7. walce drogowe lekkie wibracyjne min. 2 szt. 8. koparko-ładowarki min. 2 szt. 9. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 t min. 3 szt. 10. rozściełacz do 3,5 m min. 1 szt. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje aktualnie danymi narzędziami lub urządzeniami wymagane jest załączenie zobowiązania innego podmiotu/podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń.3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi załączyć dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 4 mln. zł (np. polisy).Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4 mln zł.Ponadto należy złożyć:5.Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Wniosek wraz z załącznikami dostępny na stronie: www.bip.dabrowa-gornicza.pl (wskazana data podpisania wniosku).6. Pełnomocnictwo do reprezentowania6.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.7.2 wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.).2.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia3.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty wymagane w pkt. 1.1., 1.3. i 3. składają odrębnie, oświadczenie wymienione w pkt. 1.2. winno być podpisane wspólnie na jednym druku przez wszystkich wykonawców bądź przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, natomiast w przypadku polisy dopuszczalne jest złożenie jednej polisy wystawionej na Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 2 - składa co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.2. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem . 3.4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zakwalifikują sie do etapu składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji i Drogownictwa pok. 316.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % maksymalnej wartości nominalnej umowy.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Usługa Pogotowia Technicznego dla budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Wykonanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań inwestycyjnych w Zagłębiowskim Centrum Onkologii
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.