To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-06
Chełm: Modernizacja lokalu Filii Nr 2 Chełmskiej Biblioteki Publicznej w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 263814 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126495 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie, ul. Partyzantów 40, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 563 95 92, faks 0-82 563 95 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja lokalu Filii Nr 2 Chełmskiej Biblioteki Publicznej w Chełmie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja lokalu Filii Nr 2 Chełmskiej Biblioteki w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje modernizację lokalu Filii Nr 2 Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie, ul. Zachodnia 31, 22-100 Chełm. Przedmiar robót obejmuje modernizację pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, korytarza oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do lokalu w następującym zakresie: 1) przygotowania i zagospodarowania terenu budowy; 2) robót murarskich (zamurowywanie otworów w ścianach m.in. po zmniejszeniu otworów okiennych, uzupełnianie tynków); 3) położenia gładzi szpachlowej; 4) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 5) usunięcia w części pomieszczeń ścianek działowych; 6) modernizacji instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 7) robót posadzkarskich (wylewki samopoziomujące, układanie gresu, terakoty); 8) układania glazury w toaletach i pomieszczeniu gospodarczym; 9) dostawy i wymiany wyposażenia pomieszczenia gospodarczego i toalet (armatura sanitarna) oraz dostosowanie toalety dla osób niepełnosprawnych (dostawa i montaż barierek); 10) wymiany grzejników; 11) robót malarskich (ściany, sufity, grzejniki nie objęte wymianą na nowe); 12) wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych przed wejściem do biblioteki; 13) wywiezienia materiałów porozbiórkowych z uprzątnięciem obiektu; 14) wykonania dokumentacji powykonawczej; 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa: 1) inwentaryzacja stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) projektowane zmiany stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ; 3) aranżacja wnętrz łazienek i pomieszczenia gospodarczego stanowiąca Załącznik Nr 10 do SIWZ; 4) przedmiary robót stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 13 i 14 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarami robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym; 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 3) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych; 4) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego; 5) wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, ekspertyz, uruchomień niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów; 6) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót; 7) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz.; 8) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych w sposób zgodny i z częstotliwością wykonania zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicieli Zamawiającego do wglądu; 9) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: o systemie zgodności; o wyrobach budowlanych; potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 10) organizacja i zgłaszanie gotowości odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego, a także przedkładanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacji powykonawczej); 11) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w którejkolwiek części przedmiaru robót , do opisu przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to Zamawiający w każdym takim wypadku dopuszcza rozwiązanie (materiały, urządzenia, części, podzespoły itp.) równoważne, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Jeżeli w swojej ofercie w kosztorysie ofertowym, Wykonawca zaproponuje dla ww. wskazania rozwiązania równoważne, to stosowanie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Realizacja robót odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowo-czasowym robót, sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JUREX" Piotr Jurek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JUREX" Piotr Jurek
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JUREX, PIOTR JUREK, UL. WOJSŁAWSKA 15, 22-425 GRABOWIEC, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204970,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190338,31
Oferta z najniższą ceną: 173623,74 / Oferta z najwyższą ceną: 195043,68
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Przebudowa budynku dydaktycznego ZST w Chełmie w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
- "Remont uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Hrebennem
- Serwis aparatury medycznej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.