eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługi w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych i utrzymania w stałej sprawności technicznej centrali telefonicznej, sieci teletechnicznej, sieci alarmowej oraz urządzeń łączności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Szczecin: Usługi w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych i utrzymania w stałej sprawności technicznej centrali telefonicznej, sieci teletechnicznej, sieci alarmowej oraz urządzeń łączności
Numer ogłoszenia: 263827 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154669 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych i utrzymania w stałej sprawności technicznej centrali telefonicznej, sieci teletechnicznej, sieci alarmowej oraz urządzeń łączności.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżących usług konserwacyjnych i naprawczych oraz usuwanie awarii, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności sieci teletechnicznej, alarmowej oraz urządzeń łączności w obiektach SPSK nr 2 PUM zlokalizowanych w Szczecinie przy Al. Powstańców Wlkp. 72. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 36 miesięcy. Wykaz obiektów, urządzeń objętych usługą w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych oraz zakres prac konserwacyjno-naprawczych zawarte są w Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Usuwanie awarii: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały dyżur teletechnika (szczegółowe warunki zawarte w SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest usuwać wszelkie awarie objęte przedmiotem zamówienia, jakie wystąpią w okresie realizacji umowy. W przypadku gdy wystąpienie awarii powoduje konieczność zakupu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest do czasu wykonania naprawy usunąć przyczynę awarii, wykonać prace zabezpieczające awarię i podjąć działania likwidujące stan zagrożenia mienia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dysponować agregatem prądotwórczym o mocy od 1,5 do 2 kW. Warunki realizacji zamówienia: prace powinny być wykonywane bez wyłączania obiektów z bieżącej eksploatacji, za wyjątkiem przypadków uzasadnionych. Wykonawca zobowiązany jest: usuwać z siedziby SPSK Nr 2 wszystkie odpady powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów, przekazywać Zamawiającemu informację o wszystkich zdarzeniach wymagających powiadomienia służb technicznych operatorów telekomunikacyjnych. Zamawiający dysponuje jednym pomieszczeniem socjalno-warsztatowym o powierzchni 15,37 m 2 do odpłatnego wynajęcia dla celów realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy wewnętrzny numer telefoniczny do zgłoszeń awarii i napraw. Inne zadania związane z konserwacją oraz terminy realizacji zostały zawarte w Rozdziale II SIWZ. Za realizację przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje całkowity koszt realizacji, w szczególności koszty materiałów pomocniczych i koszty związane z pilnym usunięciem awarii. Z ryczałtu wyłączone są ceny materiałów podstawowych, ich rozliczanie następować będzie na zasadach określonych w Rozdziale II SIWZ (Materiały).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji 90.91.60.00 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Teletechnicznych Kazimierz Włodarz, ul. Smolańska 3/403, 70-026 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247968,00

  • Oferta z najniższą ceną: 247968,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247968,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.