Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Włocławek: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 263839 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny , ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, faks 054 4116208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.so.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wloclawek.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego we Włocławku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zadanie nr 1: Urządzenie zbierające i analizujące zdarzenia - 1 szt 2 Zadanie nr 2: Wokandy elektroniczne dotykowe 19 cali - 5 szt 3 Zadanie nr 3: Drukarki laserowe sieciowe wysokowydajne czarno-białe typ 1 - 4 szt. 4 Zadanie nr 4: Drukarki laserowe sieciowe wysokowydajne czarno-białe typ 2 - 2 szt. 5 Zadanie nr 5: Zasilacz awaryjny 3000AV- 2 szt. 6 Zadanie nr 6: Zestaw komputerowy z pakietem oprogramowania biurowego - 1 monitor - 22 szt. 7 Zadanie nr 7: Zestaw komputerowy z pakietem oprogramowania biurowego - 2 monitory - 12 szt. 8 Zadanie nr 8: Notebook 17 cali z pakietem oprogramowania biurowego typ - 2 szt. 9 Zadanie nr 9: Notebook 17 cali typ 2 - 28 szt. 10 Zadanie nr 10: Serwer 2-procesorowy, rack, typ 1 - 2 szt 11 Zadanie nr 11: Serwer 2-procesorowy rack, typ 2 - 2 szt. 12 Zadanie nr 12: System tworzenia kopii zapasowych z dyskiem sieciowym - 2 szt. 13 Zadanie nr 13: Dyski twarde do posiadanej macierzy DELL MD3200 - 2 TB - 12 szt i Pendrive szyfrowany sprzętowo 8 GB - 6 szt. 14. Uwaga: Sprzęt wskazany w punkcie 3.9 i 3.13 (Zadanie nr 9 i Zadanie 13) finansowany jest ze środków bieżących i w związku z powyższym cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3.500,00 zł. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 16. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować usługi i dostawy o równoważnych parametrach (Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, czyli oferty na materiały producentów nie będących producentami sprzętu w jakich materiały te będą eksploatowane, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 8 do SIWZ ). Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań . 17. Urządzenia powinny być nowe, z potwierdzonego, legalnego źródła pochodzenia, gotowe do pracy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. Dla zadania nr 1 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), 2. Dla zadania nr 2 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 30. 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 3. Dla zadania nr 3 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 4. Dla zadania nr 4 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 5. Dla zadania nr 5 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), 6. Dla zadania nr 6 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 7. Dla zadania nr 7 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 8. Dla zadania nr 8 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 9. Dla zadania nr 9 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 10. Dla zadania nr 10 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), 11. Dla zadania nr 11 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), 12. Dla zadania nr 12 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 13. Dla zadania nr 13 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zadanie nr 2 : 1. Deklaracja zgodności CE 2. Oświadczenie Wykonawcy, że producent sprzętu posiada certyfikat ISO9001 oraz Certyfikat ISO 14001 Zadanie nr 3: 1. Deklaracja zgodności CE Zadanie nr 4: 1. Deklaracja zgodności CE Zadanie nr 6: 1. Stacje robocze: certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 (wydruk ze strony Microsoft WHCL) 2. Stacje robocze: oświadczenie Wykonawcy, że producent sprzętu posiada certyfikat ISO9001 3. Stacje robocze: deklaracja zgodności CE 4. Stacje robocze: oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO9001:2000 oraz autoryzację producenta 5. Stacje robocze: raport z testu wydajności PassMark CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez oferowane urządzenie wymaganego wyniku (wydruk ze strony internetowej: http://www.cpubenchmark.net) Zadanie nr 7 : 6. Stacje robocze: certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 (wydruk ze strony Microsoft WHCL) 7. Stacje robocze: oświadczenie Wykonawcy, że producent sprzętu posiada certyfikat ISO9001 8. Stacje robocze: deklaracja zgodności CE 9. Stacje robocze: oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO9001:2000 oraz autoryzację producenta 10. Stacje robocze: raport z testu wydajności PassMark CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez oferowane urządzenie wymaganego wyniku (wydruk ze strony internetowej: http://www.cpubenchmark.net) Zadanie nr 8:: 1. Oświadczenie wykonawcy, że producent sprzętu posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu 2. Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit/64bit (wydruk ze strony Microsoft WHCL) 3. Deklaracja zgodności CE Zadanie nr 9: 1. Oświadczenie wykonawcy, że producent sprzętu posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu 2. Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit/64bit (wydruk ze strony Microsoft WHCL) 3. Deklaracja zgodności CE Zadanie nr 10: 1. Oświadczenie Producenta, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy , pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski 2. Oświadczenie Producenta , że elementy z których zbudowane są serwery są produktami producenta serwerów i są objęte przez niego gwarancją, potwierdzoną oryginalnymi kartami gwarancyjnymi 3. Szczegółowa specyfikacja techniczna serwerów Zadanie nr 11: 1. Oświadczenie Producenta że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy , pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski 2. Oświadczenie Producenta, że elementy z których zbudowane są serwery są produktami producenta serwerów i są objęte przez niego gwarancją, potwierdzoną oryginalnymi kartami gwarancyjnymi 3. Szczegółowa specyfikacja techniczna serwerów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym przypadku : 1 W związku dynamiką rozwoju rynku informatycznego dopuszcza się zmianę przedmiotu dostawy w stosunku do zakresu rzeczowego oferty. Zmiana taka jest dopuszczalna wyłącznie przy łącznym spełnieniu poniższych przesłanek: a) sprzęt wyspecyfikowany w ofercie Wykonawcy w chwili realizacji dostawy nie jest już dostępny w magazynach producenta sprzętu - wymagane jest oświadczenie oficjalnego dystrybutora producenta. b) sprzęt zaoferowany w ramach zamiany musi spełniać wymogi wskazane w przez Zamawiającego w SIWZ, lub być sprzętem lepszym, przy uwzględnieniu potrzeb Zamawiającego, niż opisany przez Zamawiającego w SIWZ. c) cena sprzętu zaoferowanego w ramach zamiany nie może być wyższa od ceny zawartej w ofercie Wykonawcy. 2 Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy w przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z całości zobowiązania do dnia 30 grudnia 2013 r. 3 W przypadku o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za zrealizowaną część zobowiązania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy we Włocławku
ul. Wojska Polskiego 22
87-800 Włocławek
budynek J.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy we Włocławku ul. Wojska Polskiego 22 87-800 Włocławek Budynek F, sekretariat Dyrektora Sądu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Remont-modernizacja instalacji elektrycznej budynku głównego (piwnica i parter) oraz roboty towarzyszące w Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- KURS GASTRONOMICZNY
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.