To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-23
Szczecin: Rozbudowa zintegrowanego systemu informacji na potrzeby zarządzania planowanymi zadaniami związanymi z realizacją prac wynikających z aktualizacji koncepcji regulacji Odry Granicznej
Numer ogłoszenia: 263843 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407274 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa zintegrowanego systemu informacji na potrzeby zarządzania planowanymi zadaniami związanymi z realizacją prac wynikających z aktualizacji koncepcji regulacji Odry Granicznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego zintegrowanego systemu informacji na potrzeby zarządzania planowanymi zadaniami związanymi z realizacją prac wynikających z aktualizacji koncepcji regulacji Odry Granicznej. 2. Zamawiający informuje, że ww. zintegrowany system informacji jest użytkowany w siedzibie Zamawiającego w jego infrastrukturze teleinformatycznej. 3. W ramach realizacji usługi rozbudowy platformy programowej ww. zintegrowanego systemu informacji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość użytkowania najnowszych wersji oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego w pkt 4. 4. Rozbudowa, o której mowa w pkt 1, będzie polegała na aktualizacji oprogramowania w następującym rodzaju i ilości licencji: 1) ArcGIS for Server Enterprise Advanced w wersji 10.0 (licencja komercyjna na serwer o 4 rdzeniach) - w ilości 1 licencji, 2) ArcGIS for Desktop Advanced w wersji 10.0 - (sieciowa licencja komercyjna) - w ilości 5 licencji, 3) ArcGIS 3D Analyst for Desktop w wersji 10.0 (sieciowa licencja komercyjna) - w ilości 6 licencji, 4) ArcGIS for Server Enterprise Standard w wersji 10.0 (licencja komercyjna na serwer o 4 rdzeniach) - w ilości 1 licencji. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji, sublicencji dla wskazanego w pkt 4 oprogramowania, albo zapewni ich udzielenie przez podmiot, któremu przysługują do nich majątkowe prawa autorskie, bez możliwości wcześniejszego wypowiedzenia, w zakresie, w jakim jest to niezbędne do prawidłowego ich funkcjonowania. Warunki korzystania z oprogramowania w ramach udzielonych licencji nie mogą być gorsze od standardowych warunków oferowanych innym podmiotom przez osobę lub podmiot, któremu przysługują prawa do tego oprogramowania. 6. Rozbudowa, o której mowa w pkt 1, wymaga by Wykonawca przekazał Zamawiającemu nowe klucze licencyjne pozwalające na aktywację przez Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania wskazanego w pkt 4. 7. W ramach aktualizacji oprogramowania, o której mowa w pkt 4, Wykonawca zapewni Zamawiającemu ponadto prawo do korzystania z asysty technicznej producenta oprogramowania przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. W ramach asysty technicznej, o której mowa w pkt 7, Zamawiający będzie miał prawo do otrzymywania nieodpłatnych aktualizacji do najnowszych wersji oprogramowania wskazanego w pkt 4. 9. W ramach asysty technicznej, o której mowa w pkt 7, Zamawiający będzie miał prawo do uzyskania nieodpłatnej pomocy technicznej świadczonej przez przedstawiciela producenta oprogramowania wskazanego w pkt 4, przy czym czas reakcji w ramach pomocy technicznej Zamawiający określa jako - termin minimalny 72 godziny, a termin maksymalny 240 godzin od momentu zgłoszenia błędu przez Zamawiającego. 10. W ramach asysty technicznej, o której mowa w pkt 7, w przypadku wycofania przez producenta z rynku danego rodzaju posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania, wskazanego w pkt 4, Wykonawca zaoferuje oprogramowanie o równoważnej funkcjonalności. 11. Asysta techniczna, o której mowa w pkt 7, będzie świadczona przez przedstawiciela producenta oprogramowania na zasadach określonych w dokumencie - Pomoc ArcGIS. Zasady i warunki świadczenia usług Wsparcia. Wersja 2.2.0 z dnia 1 czerwca 2012 r. 12. Odbiór wykonanej rozbudowy zintegrowanego systemu informacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego, kluczowym elementem odbioru będzie przekazanie przez Wykonawcę nowych kluczy licencyjnych do wskazanego w pkt. 4 oprogramowania. 13. Odbiór wykonanej rozbudowy zintegrowanego systemu informacji nastąpi w postaci protokołu odbioru końcowego. 14. Protokół odbioru końcowego zostanie podpisany przez ustalonych przez strony przedstawicieli..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Esri Polska Sp. z o. o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237290,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 218900,39
Oferta z najniższą ceną: 218900,39 / Oferta z najwyższą ceną: 218900,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Usługi asysty technicznej Systemu ORACLE
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.