Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Łódź: Zakup usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków w obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Kutnie.
Numer ogłoszenia: 263844 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Łodzi, ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768692, faks 042 6768628.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków w obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Kutnie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków w obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Kutnie.W zakres usługi wchodzi wykonanie następujących czynności: -przysłanie na wskazane przez Zamawiającego miejsce pojazdu, przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą, nie później niż po upływie godziny od momentu wezwania, -umieszczenie zwłok w samochodzie, a następnie ich przemieszczenie we wskazane miejsce, -przeniesienie zwłok w miejscu wskazanym oraz przekazanie uprawnionym osobom, -zapewnienie niezbędnych środków technicznych i materiałów ( pojazd specjalistyczny, nosze, worek itp. ), -wykonywanie usługi przy zachowaniu wszystkich wymogów, określonych w przepisach szczególnych. Ponadto 1.Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie przewozu. 2.Usługa realizowana będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, z należytą starannością oraz etyką zawodową. 3.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu. 4. Podstawą rozpoczęcia wykonania usługi jest dyspozycja wydana telefonicznie lub faksem. 5.Dopuszcza się możliwość zlecenia przewozu zwłok poza teren właściwości miejscowej jednostki organizacyjnej Zamawiającego, ale może to mieć miejsce tylko na pisemne zlecenie prokuratora. W takiej sytuacji Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktyczne przejechane kilometry liczone od miejsca zdarzenia do prosektorium znajdującego się poza terenem właściwości miejscowej jednostki organizacyjnej Zamawiającego według maksymalnej stawki za 1 km przebiegu zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. , w sprawie warunków ustalenia oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy ( Dz. U. z 2002r. Nr 27 poz. 271 ze zm.). 6.Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia środka transportu drogowego przeznaczonego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich ( Dz. U. .Nr 249 poz. 1866 )..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków w obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Kutnie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE JANUSZ NOWICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE JANUSZ NOWICKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Janusz Nowicki, ul. Wł. Jagiełły 30, 99-319 Dobrzelin, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3469,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190,00
Oferta z najniższą ceną: 190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca, który został wyłoniony w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (w lutym 2011 roku, zakończonym podpisaniem umowy na 36 miesięcy, na świadczenie usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca ich położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Kutnie), pismem z 9/07/2012r. poinformował, iż od 12/07/2012 roku zamyka działalność gospodarczą. W związku z tym w trybie art. 67 ust.1 pkt 3 ustawa Pzp., zamawiający wszczął postępowanie z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, a wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia. Jednocześnie nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia - w ustawie Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.