eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzeprowadzenie kampanii promocyjnych Muzeum Śląskiego w telewizji emitowanej w wagonach tramwajowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Katowice: Przeprowadzenie kampanii promocyjnych Muzeum Śląskiego w telewizji emitowanej w wagonach tramwajowych.
Numer ogłoszenia: 26385 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie, Al. Korfantego 3, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804 , strona internetowa www.muzeumslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnych Muzeum Śląskiego w telewizji emitowanej w wagonach tramwajowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnych dot. działalności Muzeum Śląskiego w 2015 roku. Kampanie, polegające na emisji spotów reklamowych w telewizji emitowanej w wagonach tramwajowych, zostaną przeprowadzone w pojazdach należących do firmy Tramwaje Śląskie S.A. Zamówienie obejmuje: 1. przeprowadzenie 3 (trzech) odrębnych kampanii promocyjnych, każdej zgodnej ze specyfikacją podaną w ust. 3 OPZ, każdej w trzech odrębnych terminach przekazanych Wykonawcy na min. 3 dni robocze przed rozpoczęciem każdej z kampanii; 2. emisja 3 (trzech) różnych spotów reklamowych, zwanych dalej spotami, po jednym w każdej z kampanii, dostarczonych przez Zamawiającego; 3. Specyfikacja pojedynczej kampanii: a) długość pojedynczego spotu emitowanego w czasie każdej z kampanii: 20 sekund; b) częstotliwość emisji pojedynczego spotu: co 10 minut pośród bloków rozrywkowych, edukacyjnych i informacyjnych; c) dzienna, minimalna liczba emisji pojedynczego spotu: 1 800 razy; d) łączna liczba emisji pojedynczego spotu podczas jednej kampanii: 50 400 razy; e) czas trwania pojedynczej kampanii: 28 dni; f) specyfikacja nośników: monitory LCD o wielkości 22 cali każdy, przystosowane do emisji spotów w jakości HD, zwane dalej nośnikami lub monitorami; g) ilość nośników (monitorów): 80 (osiemdziesiąt), rozmieszczonych w 25 tramwajach; h) zasięg każdej z przeprowadzonych kampanii: wybrane miasta aglomeracji śląskiej, w tym Katowice, Chorzów, Świętochłowice, Ruda Śląska, Bytom, Zabrze. 4. przekazanie Zamawiającemu, na 3 dni robocze przed rozpoczęciem każdej z kampanii, informacji zawierającej numery linii tramwajowych na których zostanie przeprowadzona dana kampania; 5. bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych przerwach w emisji spotów wynikających tak z przyczyn zależnych jak i niezależnych od Wykonawcy; 6. zapewnienie Zamawiającemu możliwości zmiany oraz aktualizacji spotu emitowanego w czasie danej kampanii, na inny spot/inne spoty dostarczony/dostarczone przez Zamawiającego. 7. zapewnienie Zamawiającemu całodobowego podglądu trwającej kampanii reklamowej poprzez wskazany przez Wykonawcę serwis internetowy, począwszy od drugiego z roboczych dni trwania kampanii reklamowej; 8. przygotowanie raportów z realizacji kampanii, po zakończeniu każdej z nich i przekazanie ich Zamawiającemu do 3 dni roboczych po zakończeniu każdej z kampanii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Ustawa wskazuje przyczyny techniczne przesądzające o możliwości wykonania zamówienia przez tylko jednego wykonawcę. Muszą one mieć charakter zobiektyzowany. Jak wskazuje Sąd Najwyższy: przesłanka prawna jedynego wykonawcy, warunkująca dopuszczalność udzielenia tzw. zamówienia z wolnej ręki na podstawie tego przepisu ustawy, ma charakter obiektywny i dotyczy sytuacji faktycznej, w której w danym miejscu i czasie na rynku występuje tylko jeden wykonawca - monopolista, świadczący tego rodzaju szczególne usługi i przepis ten nie dotyczy natomiast sytuacji, w której obiektywnie rzecz biorąc - w danym miejscu i czasie na rynku istnieje dwu lub więcej wykonawców, mogących świadczyć tego rodzaju szczególne usługi. (Wyrok SN z dnia 06.07.2001 r., III RN 16/01, LEX nr 48836. Jedynym podmiotem mogącym wykonać przedmiotowe zamówienie (zakup emisji spotu reklamowego w telewizorach montowanych w tramwajach) jest firma Novamedia innovision Sp. z o.o., która to ma wyłączność na emisję reklam w tramwajach na terenie aglomeracji śląskiej. Biorąc powyższe pod uwagę należy uznać, że zachodzi przesłanka, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp, tj. usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Novamedia innovision Sp. z o. o., ul. Złota 74, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.