Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Gorlice: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach - Powiatowego Centrum Edukacji w Gorlicach na potrzeby realizacji projektu pn./Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Gorlickim/
Numer ogłoszenia: 263861 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego , ul. Niepodległości 5, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 50 19, faks 18 353 50 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszgorlice.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach - Powiatowego Centrum Edukacji w Gorlicach na potrzeby realizacji projektu pn./Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Gorlickim/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach - Powiatowego Centrum Edukacji w Gorlicach w związku z realizacją projektu pn./Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Gorlickim. Zakres zamówienia obejmuje: papier ksero, etykiety samoprzylepne, folie do segregatora i ofertowe, bloczki samoprzylepne, segregatory, skoroszyty, spinacze biurowe, zszywki, druki delegacji, teczki lakierowane, zakładki indeksujące, tonery, kardridże, długopisy, dziurkacz, notatniki, pendrive, teczki papierowe, linijki, rozszywacze, taśmy klejące, korektory, przekładki do segregatora, strugaczki, archiwizery, wąsy do segregatora, klipy biurowe, terminarze, koperty, aktówki - biwuar.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na formularzu ofertowym wypełniona i podpisana przez wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszgorlice.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach, 38-300 Gorlice , ul. Niepodległości 5, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach, 38-300 Gorlice , ul. Niepodległości 5, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn./Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Gorlickim/, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Gorlicach
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- REALIZACJA ZADANIA: "REMONT I CZĘŚCIOWA ODBUDOWA MURU CMENTARZA PARAFIALNEGO ZAŁOŻONEGO W LATACH 1793 -1794 W GORLICACH" - ODNOWA ZABYTKÓW MIASTA GORLICE
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.