To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Osiek Jasielski: Udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości: 2.548.265 zł, przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 263871 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249411 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek Jasielski, Osiek Jasielski 112, 38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, tel. 013 4420005, faks (013) 442 00 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości: 2.548.265 zł, przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości: 2.548.265 zł, w tym kredytu w wysokości: 2.345.448 zł przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz kredytu w wysokości: 202.817 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Szczegółowy opis zamówienia: 1) KREDYT W WYSOKOŚCI: 2.345.448 PLN: a) Rozliczenie kredytu nastąpi w złotych polskich. b) Termin spłaty kredytu: do 31.12.2019 r. c) Karencja w spłacie rat kredytu - do 12 m-cy od podpisania umowy kredytowej - pierwsza spłata raty kredytu - 30.09.2011 r. - ostatnia spłata raty kredytu - 31.12.2019 r. Do wyceny oferty należy przyjąć, że kredyt zostanie udzielony w całości w dniu 30.09.2010 r. Jako terminy spłat rat kredytu i odsetek należy podać ostatni dzień danego m-ca bez względu na to, czy będzie to niedziela lub święto. d) Spłata odsetek - kwartalnie, pierwsza spłata - 31.12.2010 r. - ostatnia spłata - 31.12.2019 r. e) Spłata rat - co kwartał w równych ratach kwartalnych, ilość rat kapitałowych kwartalnych: 34, wysokość I raty: 68.448 zł (30.08.2011 r.), każdej następnej: 69.000 zł; (ostatnia: 31.12.2019 r.). f) Rok odsetkowy: równy 365 dni. g) Rodzaj harmonogramu spłat kredytu - malejące saldo. h) Proponowane zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. i) Oprocentowanie oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M + stała marża banku. Do wyceny oferty należy przyjąć stałą stawkę WIBOR 1M z dnia: 07 września 2010 r. 2) KREDYT W WYSOKOŚCI: 202.817 PLN: a) Rozliczenie kredytu nastąpi w złotych polskich. b) Termin spłaty kredytu: do 31.12.2019 r. c) Karencja w spłacie rat kredytu - do 12 m-cy od podpisania umowy kredytowej - pierwsza spłata raty kredytu - 30.09.2011 r. - ostatnia spłata raty kredytu - 31.12.2019 r. Do wyceny oferty należy przyjąć, że kredyt zostanie udzielony w całości w dniu 30.09.2010 r. Jako terminy spłat rat kredytu i odsetek należy podać ostatni dzień danego m-ca bez względu na to, czy będzie to niedziela lub święto. d) Spłata odsetek - co miesiąc, pierwsza spłata - 31.12.2010 r. - ostatnia spłata - 31.12.2019 r. e) Spłata rat - co kwartał w równych ratach kwartalnych, ilość rat kapitałowych kwartalnych: 34, wysokość I raty: 5.972 zł (31.08.2011 r.), każdej następnej: 5.965,00 zł; (ostatnia: 31.12.2019 r.). f) Rok odsetkowy: równy 365 dni. g) Rodzaj harmonogramu spłat kredytu - malejące saldo. h) Proponowane zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. i) Oprocentowanie oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M + stała marża banku. Do wyceny oferty należy przyjąć stałą stawkę WIBOR 1M z dnia: 13 września 2010 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W BIECZU ODDZIAŁ DĘBOWIEC
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W BIECZU ODDZIAŁ DĘBOWIEC
- Bank Spółdzielczy w Bieczu oddział w Dębowcu, Dębowiec 519, 38-220 Dębowiec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 688197,44
Oferta z najniższą ceną: 688197,44 / Oferta z najwyższą ceną: 688197,44
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.