To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Gdańsk: Wykonanie 5 pylonów bursztynowych zlokalizowanych na węzłach komunikacyjnych autostrady A1
Numer ogłoszenia: 263914 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149174 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, ul.Wały Jagiellońskie 2a, 80-887 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 732 70 40, faks 0-58 732 70 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 5 pylonów bursztynowych zlokalizowanych na węzłach komunikacyjnych autostrady A1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5 pylonów bursztynowych zlokalizowanych na węzłach komunikacyjnych autostrady A1. 1) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany wg. załączonej Specyfikacji Technicznej oraz projektu budowlanego i wykonawczego zawartych w Załączniku nr 7 do SIWZ. 2) W ramach dokumentacji projektowej Zamawiający przekazuje Przedmiar robót budowlanych, będący elementem pomocniczym przy dokonywaniu obliczenia ceny oferty na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę wyliczenia ryczałtowej ceny oferty. 3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania plafonu bursztynowego, który został uwzględniony w załącznikach (kod pozycji przedmiaru 1.10.5., nr specyfikacji technicznej B-07.00.00), a który zostanie przekazany wykonawcy do zamocowania na pylony w ramach dostawy inwestorskiej. 4) Sposób mocowania bursztynów określony jest w projekcie budowlanym i wykonawczym będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) właściwe i terminowe wykonanie prac, 2) zabezpieczenie terenu objętego robotami z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu zamówienia oraz jego przeznaczenia, 3) zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób i mienia przebywających na terenie robót, 4) przyjęcie pełnej odpowiedzialności za stosowane podczas wykonania przedmiotu zamówienia, metody organizacyjno - techniczne, 5) zabezpieczenie środowiska na terenie robót i terenach przyległych przed niekorzystnym wpływem wykonywanych robót, w szczególności dla ograniczenia szkód i uciążliwości wynikłych z hałasu, zanieczyszczeń i innych działań, 6) zabezpieczenie przed ryzykiem w zakresie szkód wynikających z prowadzonych robót, 7) zapewnienie kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania robót, 8) zagwarantowanie spełnienia wymagań bhp i ppoż. przy wykonywaniu robót, 9) zorganizowanie a następnie zlikwidowanie zaplecza budowy, 10) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem, 11) zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego, uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, 12) prowadzenie dziennika budowy dla realizowanych robót budowlanych, 13) dbanie o należyty stan i porządek na terenie robót i terenie przyległym do budowy, prowadzenie robót i dowozu materiałów na teren prac w sposób nie powodujący zabrudzenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych, 14) sukcesywne usuwanie z terenu budowy elementów zbędnych, usunięcie wszelkich uszkodzeń wynikłych w czasie prowadzenia robót, a nie występujących w momencie przekazania terenu objętego robotami oraz likwidację wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 15) uporządkowanie terenu objętego robotami oraz terenu przyległego, najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 16) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wg. Projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu zamówienia, 17) poniesienie wszystkich kosztów związanych z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, 18) zastosowanie wszystkich zaleceń i wymogów zawartych w projekcie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 19) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 20) informowanie w formie pisemnej inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz robót zanikających celem ich odbioru. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu Zamawiający dokona w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, 21) wykonanie innych prac i czynności wymienionych w umowie. 3. Materiały Wykonawcy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz dokumentacji budowlanej. Powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku zmiany rodzaju materiałów Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego, po uzyskaniu pozytywnej opinii inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta. 4. Okres gwarancji i rękojmi: na roboty budowlane Wykonawca udzieli gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru końcowego; na urządzenia i materiały budowlane wbudowane przez Wykonawcę - zgodnie z gwarancją producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VIVENGE Sp. z o. o., ul. Warszawska 73, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207457,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185789,04
Oferta z najniższą ceną: 185789,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasny Multipark Morena" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Dostawa narzędzi do zabiegów medycznych i chirurgicznych
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym FID na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych za pomocą sekwencjonowania nowej generacji NGS- panelu do diagnostyki wybranych zaburzeń tkanki łącznej (z.Marfana, zespoły Ehlersa-Danlosa i inne)
- Wykonanie przeglądów konstrukcji bramowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.