Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 1080 godzin zajęć dla 44 osób z terenów wiejskich uczących się i kształcących zagrożonych wykluczeniem społecznym w wieku 15-24 lata (28 dziewcząt i 16 chłopców) podopiecznych GOPS Ostróda.
Numer ogłoszenia: 26391 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 676 07 08, faks 0-89 676 07 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaostroda.pl http://www.bip.gminaostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 1080 godzin zajęć dla 44 osób z terenów wiejskich uczących się i kształcących zagrożonych wykluczeniem społecznym w wieku 15-24 lata (28 dziewcząt i 16 chłopców) podopiecznych GOPS Ostróda..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa realizowana będzie w ramach projektu pt. Świetlica Pomocy Koleżeńskiej - II edycja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Pierwsza edycja: 22 osoby (14 dziewcząt i 8 chłopców) od lutego 2012 r. do stycznia 2013 r. Druga edycja: 22 osoby (14 dziewcząt i 8 chłopców) od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane w ramach umowy zlecenia. Zamówienie prowadzone w sześciu następujących częściach: Część 1 przedmiotu zamówienia: Biuro symulacyjne z zakresu działalności gospodarczej (CPV 80570000-0 Usługi rozwoju osobistego). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić zajęcia z przedsiębiorczości w ramach biura symulacyjnego, czyli prowadzenie fikcyjnej własnej działalności przez zabawę. Zajęcia będą obejmować 144 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób). Warsztaty aktywności zawodowej muszą obejmować m.in. następującą tematykę: czym jest własna działalność gospodarcza, jak się ją zakłada, czy ja się do tego nadaję, jakie są obowiązki i opłaty przy prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Część 2 przedmiotu zamówienia: Broker edukacyjny (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty i indywidualne konsultacje wynikiem, których ma być opracowanie Indywidualnego Planu Rozwoju. Warsztaty i konsultacje będą obejmować 144 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób). W ramach warsztatów nie wydziela się odrębnych godzin na konsultacje, gdyż ich ilość ma zależeć od indywidualnych potrzeb uczestników. Celem warsztatów jest rozwinięcie predyspozycji i preferencji osobowościowych. Dodatkowo wynikiem projektu ma być podjęcie pracy przez 5 osób w trakcie i po jego zakończeniu. Warsztaty aktywności zawodowej muszą obejmować m.in. następującą tematykę: współpraca z rynkiem pracy, aktywne formy poszukiwania pracy, pomoc w podjęciu zatrudnienia. Część 3 przedmiotu zamówienia: Warsztaty fotograficzne (CPV 80570000-0 Usługi rozwoju osobistego). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty fotograficzne. Zajęcia będą obejmować 72 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (22 osoby grupa), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (22 osoby grupa). Celem warsztatów jest wzrost integracji, rozwinięcie zainteresowań i uzdolnień. Warsztaty muszą obejmować m.in. następującą tematykę: podstawy fotografii cyfrowej, retuszowanie i poprawianie jakości zdjęć, fotomontaże i artystyczne przetwarzanie obrazu. Część 4 przedmiotu zamówienia: Warsztaty plastyczne (CPV 80570000-0 Usługi rozwoju osobistego). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty plastyczne. Zajęcia będą obejmować 72 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (22 osoby grupa), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (22 osoby grupa). Celem warsztatów jest wzrost integracji, rozwinięcie zainteresowań i uzdolnień. Warsztaty muszą obejmować m.in. następującą tematykę: malarstwo, rysunek, kompozycja, glina. Część 5 przedmiotu zamówienia: Terapeuta psycholog (CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne) W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić pracę terapeutyczną w środowisku uczestników projektu w wymiarze 504 godzin zegarowych. Warsztat będzie obejmować dwie edycje: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 21 godzin zegarowych miesięcznie (łącznie zostanie zrealizowanych 252 h), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (łącznie zostanie zrealizowanych 252 h). Celem warsztatu jest złagodzenie braków wychowawczych w rodzinach, wzrost samooceny, motywacji, umiejętności psychospołecznych poprzez terapię psychospołeczną. Praca terapeutyczna w środowisku pozwoli na bezpośrednią konfrontację, szybsze i trafne rozpoznanie problemów, postawienie diagnozy i podjęcie natychmiastowej pracy terapeutycznej. Warsztat / praca terapeutyczna w środowisku / musi obejmować m.in. następującą tematykę: młodzież - nauka ról społecznych, rozpoznawanie emocji, komunikacja, asertywność, praca w zespole, profilaktyka uzależnień. Rodzice/opiekunowie komunikacja na polu rodzic - dziecko, sztuka rozwiązywania konfliktów, rola rodziny w wychowaniu dziecka, podniesienie świadomości na temat uzależnień, agresji edukacji dzieci. Część 6 przedmiotu zamówienia: Animator (CPV 92312240-5 Usługi świadczone przez animatorów kultury) W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty. Zajęcia będą obejmować 144 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 72 godzin zegarowych na grupę (22 osoby grupa), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (22 osoby grupa). Celem warsztatów jest pobudzenie i wspieranie aktywności młodzieży, budowanie wzajemnego zaufania, współpracy, działania na rzecz innych. Warsztaty muszą obejmować następującą tematykę: budowanie wzajemnego zaufania, współpracy, działania na rzecz innych, zaangażowanie w organizacje przedsięwzięć artystycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 92.31.22.40 - Usługi świadczone przez animatorów kultury .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim charakterem części przedmiotu zamówienia, o który się ubiega. Usługi te musiały być przeprowadzone w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmowały grupę, co najmniej 20 osób - młodzież w wieku 15-24 lata, kształcącą i uczącą się, zagrożoną wykluczeniem społecznym podopiecznych ośrodków pomocy społecznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wykształcenie i uprawnienia zawodowe niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć, tzn: Część 1 przedmiotu zamówienia: Posiada wykształcenie wyższe i przygotowanie pedagogiczne. Część 2 przedmiotu zamówienia: Posiada wykształcenie wyższe o kierunku doradca zawodowy lub studia podyplomowe z doradztwa zawodowego. Część 3 przedmiotu zamówienia: Posiada wykształcenie co najmniej średnie i uprawnienia zawodowe fotografa. Część 4 przedmiotu zamówienia: Posiada wykształcenie co najmniej średnie plastyczne i uprawnienia zawodowe plastyka. Część 5 przedmiotu zamówienia: Posiada wykształcenie wyższe lub podyplomowe socjoterapeutyczne lub psychologiczne Część 6 przedmiotu zamówienia: Posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kwalifikacje - 30
- 3 - Program zajęć - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Terminu wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminaostroda.pl http://www.gminaostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 14:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świetlica Pomocy Koleżeńskiej - II edycja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów w 2025 roku
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
- Zatrudnienie superwizorów do Poradni Zdrowia Psychicznego WCZP
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia lekarza psychiatrę do Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego PZP dla DIM
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
więcej: Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.