Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Brzozów: Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 263954 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzozowski , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4342645, faks 013 4342645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na drogach powiatowych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych na niżej określonych odcinkach dróg powiatowych: 1) Remont drogi powiatowej Nr 2049R Niebocko - Grabówka - Falejówka w km 3+020 - 3+570; 2) Remont drogi powiatowej Nr 2235 Sanok - Jawornik Ruski (remont cząstkowy nawierzchni żwirowej) w km 21+570 - 25+977.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - Kierownik budowy (1 osoba z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i przynależąca do OIIB); - Majster robót (1 osoba z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i przynależąca do OIIB); b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o wartości minimalnej dla jednego zadania 300 000, 00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych na obiektach drogowych w zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu. c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Walec statyczny samojezdny 10 t min. 1 szt.; - Walec statyczny samojezdny 15 t min. 1 szt.; - Walec ogumiony min 1 szt.; - Rozścielacz do mas bitumicznych min. 1 szt.; - Równiarka samojezdna min. 1 szt.; - Szczotka mechaniczna ciągniona min. 1 szt.; - Ciągnik kołowy min. 1 szt.; - Samochód do przewozu masy bitumicznej min. 4 szt. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie na podst. treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, na zasadzie -spełnia - nie spełnia - wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie wynikające z art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób (kadry inżynieryjno - technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, tj. kadra inżynieryjno - techniczna, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej - okręgowej izby samorządu zawodowego); 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót o wartości minimalnej dla jednego zadania 300 000, 00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), z których każde polegało na wykonaniu robót remontowych na obiektach drogowych w zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu (do wykazu należy dołączyć dokumenty - referencje, potwierdzające że wykazane w nim roboty zostały wykonane należycie); 6) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Okres gwarancji - 5.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, III piętro , pok. Nr 4 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawy materiałów budowlanych
- Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej, emulsji asfaltowej grysu, oraz asfaltu lanego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Usługa doradcza obejmująca analizy w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie Podkarpackiego Ośrodka Onkologicznego im. Ks. B. Markiewicza/19_2025/
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Krzemiennej w systemie "Zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwest. pod nazwą: "Rozwój opieki długoterminowej na terenie powiatu brzozowskiego.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Remonty cząstkowe bitumicznych nawierzchni drogowych w 2025 roku
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa kruszyw drogowych oraz usługa równania dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Wodzisław
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.